BÁRDI AUTÓ ZRT. logo

Adminisztrációs munkatárs (Ingatlanfejlesztési, -üzemeltetési területen)(1089 Budapest, Orczy út 44-46.)

Állás részletei

  • Cég neve

    BÁRDI AUTÓ ZRT.

  • Munkavégzés helye

    1089 Budapest, Orczy út 44-46.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

BÁRDI AUTÓ ZRT.
A Bárdi Autónál a múltunkra építünk, de a jövőt formáljuk és ezt ingatlan beruházási projektjeink is jól tükrözik! Munkáltatói stabilitásunk pedig kiemelkedő! Társaságunknál egy befogadó és inspiráló szervezet tagja lehetsz egy dinamikus, lendületes munkakörnyezetben, ahol az innováció állandó! Munkád során kifejezetten fókuszálunk a humánerőforrás fejlesztésre is, így a szakmai fejlődésed a vállalat oldaláról garantált! Működj együtt egy lendületes és összetartó csapattal, ahol mindenki számít és ahol az új ötleteidre mindig nyitottak vagyunk! Mentorprogramunknak köszönhetően pedig már a beilleszkedésed is zökkenőmentes lesz!

Adminisztrációs munkatárs (Ingatlanfejlesztési, -üzemeltetési területen)(1089 Budapest, Orczy út 44-46.)

Feladataid lennének:

  • Hibajegyek kezelése, nyomon követése, dokumentálása
  • Beérkező dokumentumok, iratok, számlák ellenőrzése, iktatása, archiválása
  • Számlák tartalmi ellenőrzése, ezzel kapcsolatos mindennemű ügyintézés
  • Szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés
  • Könyvelésre kerülő anyag teljes adminisztrációja, előkészítése
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás, problémák kezelése
  • Vállalaton belüli kapcsolattartás, információszolgáltatás
  • Hivatalos dokumentációk előkészítése és beadása az illetékes szervekhez
  • Fotódokumentációk folyamatos frissítése, felügyelete
  • Cégvezetés munkájának támogatása

Amit elvárunk:

  • Legalább középfokú végzettség (érettségi)
  • Felhasználó szintű számítógépes ismeretek
  • Pontos, precíz, önálló munkavégzés
  • Adminisztratív és/vagy pénzügyi területen szerzett több éves tapasztalat
  • Aktív MS Excel használat

Előny:

  • Ingatlanüzemeltetés adminisztrációjában való jártasság
  • Andoc dokumentumkezelő rendszer ismerete
  • Kimagasló MS Office ismeretek

Amit nyújtunk neked:

  • Hosszú távú munkalehetőség egy biztos hátterű cégnél
  • Versenyképes fizetés
  • Rendszeres visszajelzés a teljesítményedről
  • Tömegközlekedéssel és személygépjárművel is jól megközelíthető munkahely Ingyenes parkolási lehetőséggel
  • Dolgozói kedvezmények

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő

Jelentkezés az állásra:

Ne habozz, pályázz hozzánk még ma!
Az önéletrajzodat a "Jelentkezem" gombra kattintva töltheted fel.

Álláshirdetés jelentése