Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal logo

Adatmenedzser

Állás részletei

  • Cég neve

    Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal

  • Munkavégzés helye

    1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 52.

  • Egyéb juttatások

    • Egészségpénztár
    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
    • Sport támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Önt keressük amennyiben:

  • magas szintű Excel és Acces ismeretekkel rendelkezik
  • van tapasztalata riportok összeállításába
     

Ellátandó feladatok:

  • Hatáskörébe rendelt szakmai területén felel az adatok gyűjtéséért, szakterületi igények szerinti ellenőrzések végrehajtásáért, szükség esetén felszólítások, bírságok kiállításáért.
  • Kapcsolatot tart a Hivatal engedélyeseivel, elősegítve az adatszolgáltatás rendben történő megvalósulását.
  • Rendszeres és eseti riportok összeállításáért felel.
  • Karbantartja az adatgyűjtéshez szükséges törzsadatbázisokat.
     

A Hivatal jogállására vonatkozó jogszabályok:

  • a különleges jogállású szervekről és az általuk foglalkoztatottak jogállásáról szóló 2019. évi CVII. törvény,
  • a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatalról szóló 2013. évi XXII. törvény.

Elvárások

Pályázati feltételek:

  • felsőfokú közgazdasági végzettség,
  • magas szintű MS Office ismeretek (különösen Excel és Acces)
  • a pályázó arra vonatkozó nyilatkozata, hogy a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul.

Előnyt jelent

  • magas szintű adatbáziskezelési ismeretek,
  • a MEKH által felügyelt iparágakban szerzett, vagy hatósági szabályozásban szerzett tapasztalat,
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás.

 

Elvárt kompetenciák:

  • megbízható, precíz, jól szervezett munkavégzés, szoros határidők tartása,
  • önálló munkavégzés,
  • logikus gondolkodás, kiváló elemző- és problémamegoldó képesség,
  • terhelhetőség, rugalmasság,
  • csoportmunkára alkalmasság,
  • pontos írásbeli és szóbeli fogalmazás.

Amit kínálunk

  • Cafeteria (SZÉP-kártya),
  • Egészségpénztár,
  • All You Can Move kártya,
  • napi munkába járással kapcsolatos helyközi utazási költségtérítés,
  • hazautazással kapcsolatos utazási költségtérítés,
  • belföldi menetrend szerinti közforgalmú személyszállítási közlekedési eszközre vonatkozó 50 %-os kedvezményű menettérti utazásra jogosító utazási utalvány,
  • otthoni munkavégzés belső szabályzat szerint.

 

Az egyes juttatások mértékét és igénybevételének feltételeit a belső szabályzataink tartalmazzák.

Céginformáció

A magyar energiapiac felügyeletét ellátó Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal pályázatot hirdet a Statisztikai Főosztály Hatósági Adatmenedzsment Osztályára adatmenedzser feladatkör betöltésére

Jelentkezés módja

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • magyar nyelvű fényképes szakmai önéletrajz,
  • magyar nyelvű motivációs levél.

 

A feladatkör betölthetőségének időpontja:

A feladatkör 2024. május 20-tól betölthető.

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 52.

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. május 8.

A pályázatok benyújtásának módja:

Elektronikus úton a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Kérjük az e-mail tárgyában feltüntetni a HR/175-1/2024 azonosító számot, valamint a feladatkör megnevezését: adatmenedzser.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. május 13.


Álláshirdetés jelentése