MBH Bank Nyrt. logo

Adatközponti hardver üzemeltető rendszermérnök

Állás részletei

  • Cég neve

    MBH Bank Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Tech stack

    • ITIL
  • Módszertan és szoftverek

    • Itil
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

MBH Bank Nyrt.

Adatközponti hardver üzemeltető rendszermérnök

AZ MBH BANK MAGYARORSZÁG EGYIK VEZETŐ BANKJA. STABIL, HAZAI BANK, AZ ORSZÁG LEGNAGYOBB FIÓKHÁLÓZATÁVAL.
Célunk, hogy ÉRTHETŐ, EMBERKÖZELI és SZERETHETŐ élménnyé tegyük a bankolást, miközben támogatjuk közel 2 millió ügyfelünket, hogy tudatosan és magabiztosan kezeljék pénzügyeiket.

Mi lesz a feladatod?

  • Adatközponti hardver infrastruktúra kialakítási, fejlesztési és üzemeltetési feladatainak támogatása
  • Adatközponti területek, szerver, tároló és SAN környezetek kialakítása, fejlesztése, üzemeltetése és felügyelete
  • Üzemeltetés során jelentkező változás igények implementálása, incidensek megoldása, problémakezelési folyamatok támogatása
  • Üzemeltetett eszközök rendszeres frissítése és hardening beállításainak elvégzése
  • Adatgyűjtési, riportálási és automatizációs feladatok végrehajtása
  • Rendszerdokumentációk, nyilvántartások, üzemeltetési eljárásrendek készítése és naprakészen tartása
  • Adatközponti hardver üzemeltetési területet értintő audit adatszolgáltatások támogatása
  • Együttműködés a társterületi csapatokkal
  • Készenlét biztosítása az üzemeltetett rendszerek vonatkozásában
  • Részvétel a technológiai alapinfrastruktúrát érintő fejlesztési projektekben
  • Kapcsolattartás a szolgáltatói, partneri és gyártói támogató szervezetekkel
  • Technológia változások követése, javaslattétel az alkalmazásukra
  • Informatikai felsőfokú végzettséggel, vagy legalább 3 év releváns szakmai tapasztalat rendelkezel
  • Magabiztos vagy az adatközponti eszközök és technológiák üzemeltetésében
  • Nagyvállalati technológiai infrastruktúra ismeretekkel rendelkezel
  • Nyitott vagy az új technológiák és folyamatok elsajátítására és gyakorlati alkalmazására
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban egyaránt
  • Jó a kommunikációs és kapcsolatteremtő készséged
  • Mindemellett rugalmasság, terhelhetőség és jó dokumentációs készség jellemez

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Adatközponti eszközök gyártói minősítések megléte
  • Magas rendelkezésre állású adatközponti technológiák implementálásában szerzett jártasság
  • ITIL módszertan ismerete és gyakorlati alkalmazása
  • Pénzintézeti környezetben szerzett tapasztalat

Miért minket válassz?

  • Komplex juttatási csomaggal rendelkezünk
  • Home office lehetőséget biztosítunk
  • Széles körű sportolási támogatást nyújtunk
  • Szupercsapatként működünk együtt
  • Kíváncsiak vagyunk ötleteidre és teret adunk a megvalósításukhoz
  • Generációs sokszínűségi stratégia: Start+, Bébi+, Aktív+, Nagyköveti program

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Rendszerüzemeltető
  • Rendszergazda

Jelentkezés módja

Amennyiben szeretnél csatlakozni csapatunkhoz, jelentkezz a "jelentkezem" gombra kattintva.

Álláshirdetés jelentése