Állás részletei
-
Cég neve
MVM Ügyfélkapcsolati Kft.
-
Munkavégzés helye
- Szeged, Szeged, Pécs, Budapest
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
MVM Ügyfélkapcsolati Kft.
A több mint 17 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.
Adatcsere munkatárs
Jelentkezés módja
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.
Feladatok
- Biztosítod és felesz az engedélyesek közötti adatcsere működtetését és fenntartását
- Felelsz az adatcsere folyamatok hatékony működtetéséért
- Munkád során biztosítod villamos energiaelosztó valamint a kereskedelmi engedélyes partnerekkel kialakított folyamatok eredményes működtetését
- Futtatod az adatcsere folyamatokkal kapcsolatos lekérdezéseket és javítod az egyedi hibás tételeket
- Javaslatot adsz a feltárt hibák megszüntetésére
- Végrehajtod a normál, rendkívüli, technikai kereskedőváltással kapcsolatos feladatokat
- Egyeztetsz az új bekapcsolással és fogyasztóváltozással kapcsolatban az Elosztói- és Kereskedői engedélyesekkel
- Részt veszel az ügyféligények és reklamációk kivizsgálásában
- Elkészíted a szükséges adatszolgáltatásokat és elemzéseket
- Részt vállalsz a folyamatkidolgozásokban és azok aktualizálásában
- Szakmai tudásoddal, aktívan részt veszel az ügyfélkört érintő projektekben, fejlesztésekben
- Ellenőrződ, az elszámoláshoz szükséges adatállományokat és az Elosztói engedélyes által kiállított számlákat
- Nap szinten ellátod a kapcsolódó adminisztratív feladatokat
Amit kérünk
- Középfokú végzettséggel és legalább 2 év ügyfélkezelésben szerzett tapasztalattal rendelkezel
- Energetikai szektorban van tapasztalatod
- Komoly, magas szintű MS Office ismeretek birtokában vagy és azt tudod alkalmazni a mindennapi munkavégzésed során (EXCEL, WORD)
- Képes vagy írásban összetett válaszok, szakmai anyagok elkészítésére
- Szóban képes vagy a szakmai érdekeket érvényre juttatni és elfogadtatni
- Logikus gondolkodás és analitikus készséged a mindennapi feladatmegoldások során elengedhetetlen
- Képes a folyamatokat teljes egészében látni, de ha szükséges a folyamatokat részleteiben érted és tudod kezelni
- Ügyfélorientált szemlélettel bírsz és azt képes vagy a mindennapokban alkalmazni
- Megoldásra fókuszálsz
- Lelkes vagy a csapatmunkában és a másokkal való együttműködésbe
- Akarsz fejlődni és új ismereteket elsajátítani
- Felelősséget vállalsz saját szakmai és személyes fejlődésedért
- Vállalod, hogy munkaerőkölcsönzés keretében történik a foglalkoztatás
Előnyt jelent
- Egyetemi, főiskolai végzettség
- Adatcsere folyamatok ismerete
- NP2 rendszerismeret
Miért jó nálunk dolgozni?
- Mert egy sikeres, biztos, stabil munkahelyet kínálunk
- Mert egy jó hangulatú, dinamikus csapat tagja lehetsz
- Mert a munka változatos, de persze vannak benne rutin feladatok is
- Mert a fejlődési lehetőségek száma végtelen
- Mert széles körű béren kívüli juttatási csomagot kínálunk
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése