MVM Ügyfélkapcsolati Kft. logo

Adatcsere munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    MVM Ügyfélkapcsolati Kft.

  • Munkavégzés helye

    - Szeged, Szeged, Pécs, Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

MVM Ügyfélkapcsolati Kft.
A több mint 17 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.

Adatcsere munkatárs

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Feladatok

  • Biztosítod és felesz az engedélyesek közötti adatcsere működtetését és fenntartását
  • Felelsz az adatcsere folyamatok hatékony működtetéséért
  • Munkád során biztosítod villamos energiaelosztó valamint a kereskedelmi engedélyes partnerekkel kialakított folyamatok eredményes működtetését
  • Futtatod az adatcsere folyamatokkal kapcsolatos lekérdezéseket és javítod az egyedi hibás tételeket
  • Javaslatot adsz a feltárt hibák megszüntetésére
  • Végrehajtod a normál, rendkívüli, technikai kereskedőváltással kapcsolatos feladatokat
  • Egyeztetsz az új bekapcsolással és fogyasztóváltozással kapcsolatban az Elosztói- és Kereskedői engedélyesekkel
  • Részt veszel az ügyféligények és reklamációk kivizsgálásában
  • Elkészíted a szükséges adatszolgáltatásokat és elemzéseket
  • Részt vállalsz a folyamatkidolgozásokban és azok aktualizálásában
  • Szakmai tudásoddal, aktívan részt veszel az ügyfélkört érintő projektekben, fejlesztésekben
  • Ellenőrződ, az elszámoláshoz szükséges adatállományokat és az Elosztói engedélyes által kiállított számlákat
  • Nap szinten ellátod a kapcsolódó adminisztratív feladatokat

Amit kérünk

  • Középfokú végzettséggel és legalább 2 év ügyfélkezelésben szerzett tapasztalattal rendelkezel
  • Energetikai szektorban van tapasztalatod
  • Komoly, magas szintű MS Office ismeretek birtokában vagy és azt tudod alkalmazni a mindennapi munkavégzésed során (EXCEL, WORD)
  • Képes vagy írásban összetett válaszok, szakmai anyagok elkészítésére
  • Szóban képes vagy a szakmai érdekeket érvényre juttatni és elfogadtatni
  • Logikus gondolkodás és analitikus készséged a mindennapi feladatmegoldások során elengedhetetlen
  • Képes a folyamatokat teljes egészében látni, de ha szükséges a folyamatokat részleteiben érted és tudod kezelni
  • Ügyfélorientált szemlélettel bírsz és azt képes vagy a mindennapokban alkalmazni
  • Megoldásra fókuszálsz
  • Lelkes vagy a csapatmunkában és a másokkal való együttműködésbe
  • Akarsz fejlődni és új ismereteket elsajátítani
  • Felelősséget vállalsz saját szakmai és személyes fejlődésedért
  • Vállalod, hogy munkaerőkölcsönzés keretében történik a foglalkoztatás

Előnyt jelent

  • Egyetemi, főiskolai végzettség
  • Adatcsere folyamatok ismerete
  • NP2 rendszerismeret

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Mert egy sikeres, biztos, stabil munkahelyet kínálunk
  • Mert egy jó hangulatú, dinamikus csapat tagja lehetsz
  • Mert a munka változatos, de persze vannak benne rutin feladatok is
  • Mert a fejlődési lehetőségek száma végtelen
  • Mert széles körű béren kívüli juttatási csomagot kínálunk

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő

Álláshirdetés jelentése