Pillér Nonprofit Kft logó

Adatbázis üzemeltető rendszermérnök

Állás részletei

  • Cég neve

    Pillér Nonprofit Kft

  • Munkavégzés helye

    Hibrid Budapest
  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Sport támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárt technológiák

    • POSTGRESQL SQL PLSQL LINUX ORACLE ANSIBLE BASH PYTHON
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • PostgreSQL adatbázisok telepítése, konfigurálása, frissítése,
  • Adatbázis kiegészítők telepítése, kezelése,
  • Patroni HA és etcd telepítés és kezelés - Komplex PostgreSQL HA környezetek telepítése, üzemeltetése,
  • Adatbázisok közti adatkapcsolatok megvalósítása,
  • Adatbázisok biztonsági megfelelősségének folyamatos felülvizsgálata,
  • Végrehajtási tervek elemzése, adatbázis hangolás, SQL lekérdezések optimalizálása,
  • Fejlesztési szakterülettel való kapcsolattartás,
  • Alkalmazás fejlesztők és üzemeltetők folyamatos támogatása.

Elvárások

  • Szakirányú informatikai végzettség,
  • Legalább 3-5 éves szakmai tapasztalat,
  • Legalább alap szintű angol nyelvtudás,
  • Magas szintű SQL ismeret (elsősorban PLSQL, illetve pgSQL),
  • Linux alapismeretek,
  • Monitorozó szoftverek kezelése, használata (pgwatch2, Grafana, Prometheus, Zabbix, Oracle CloudControl),
  • Ansible-el való folyamatautomatizálás ismerete,
  • pgbadger logelemző ismerete,
  • Jó szervezőkészség, kapcsolatteremtő készség, tárgyalókészség,
  • Felelősségteljes, önálló munkavégzésre való alkalmasság,
  • Kreatív, megoldáskereső személyiség,
  • Megbízható, pontos munkavégzés, stressztűrő képesség,
  • Rendszerszemléletű gondolkodás, önálló és csapatmunkában történő munkavégzés.

Előnyt jelent

  • bash scriptelés ismerete
  • Python programozási tudás
  • MariaDB és Oracle adatbázisokban szerzett üzemeltetési tapasztalat
  • Adatbáziskezelők közötti migrálási folyamatokban részvétel (pl: Oracle)
  • EnterpriseDB ismeret.

Amit kínálunk

  • Kiszámítható és versenyképes bérezés, béren kívüli juttatások (premizálási rendszer, cafeteria, képzések támogatása stb.),
  • Színvonalas szakmai feladatok és folyamatos tanulási és szakmai fejlődési lehetőség,
  • Barátságos és modern munkakörnyezet, támogató munkahelyi légkör és kitűnő megközelíthetőség,
  • Magasan kvalifikált szakembergárdába történő beilleszkedés lehetősége,
  • Hibrid munkavégzés (heti 2 nap Home Office lehetőség).

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Kerékpártároló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Játéksarok

Jelentkezés módja

Jelentkezés

Álláshirdetés jelentése