Az Ügyfélszolgálati és Operációs csapatban sokat teszünk közösen azért, hogy piacvezető állásportálként minden nap a legjobbat nyújtsuk: mi segítjük a vállalat zökkenőmentes működését, intézzük a pénzügyeink jelentős részét, és a munkavállalói és munkáltatói ügyfeleink kérdéseire is mi válaszolunk.
Az üzletág különböző részlegeiben változó a home office és az irodai munkavégzés aránya (átlagosan heti 1-2 munkanap személyes jelenlét kötelező), de az elmondható, hogy a cég – ahogy sok minden mást – ezt is rugalmasan kezeli.

Tudj meg még többet rólunk…

Németh-Király Csilla
Ügyfélszolgálati és Operációs igazgató
Ügyfélszolgálat és operáció területén közös célunk, hogy egyre többet adjunk, és egyre jobbá váljunk, hiszen meggyőződésünk, hogy a szakértelmünk valódi értéket képvisel.
Az ügyfelek elégedettségéért dolgozunk, ez a belső motiváció járja át a mindennapi munkánkat. Legyen szó akár külső, akár belső ügyfelek támogatásáról. Hiszek abban, hogy jó ügyfélélményt olyan kollégák tudnak okozni, akik elismertek, elkötelezettek, jól érzik magukat, és ezt tudják továbbadni az ügyfeleknek szenvedéllyel, hitelesen. Erre nagy figyelmet fordítunk, hiszen egy vállalat sikerességének a kulcsa, hogy milyen minőségben szolgálja ki az ügyfeleit. Számunkra nem létezik lehetetlen, mindent megteszünk a cél elérése érdekében, hogy a munkaadók és a munkavállalók a lehető leggyorsabban és legegyszerűbben egymásra találhassanak. Szeretünk segíteni és tettre készek vagyunk bármilyen probléma megoldásáról, vagy ötlet megvalósításáról van szó. Összetartó csapat, kihívásokkal teli feladatok és egy inspiráló közös cél. Kell ennél több?








Ezek vagyunk mi
együttműködés
türelem
támogatás
fejlődés
JIRA
Salesforce
rugalmasság
nyílt kommunikáció
tréningek
mentorálás
humor
problémamegoldás
home office
megértés