Gyakran ismételt kérdések

  • Milyen jelszót válasszak?

    Könnyen megjegyezhető, de nem személyhez köthetőt, amely vegyesen tartalmaz betűt, számot, speciális karaktert is, és legalább 6 karakter hosszúságú.

  • Elfelejtettem a jelszavamat!

    Amennyiben elfelejtette a jelszavát, a Belépés menüpont alatt kattintson az Elfelejtette jelszavát? linkre, majd írja be az e-mail címét, amelyet a regisztrációkor használt. A Profession.hu rendszere automatikusan elküldi Önnek az új jelszót, melyet kérjük a belépést követően a jobb oldali Funkciók ablakban a Jelszó módosítása linkre kattintva egy Ön által is könnyen megjegyezhető jelszóra módosítani. Mentés után a jelszava megváltoztatásra kerül, ezért a kilépést követően már az új jelszavával léphet be.

  • Szeretném megváltoztatni a jelszavamat!

    A jelszó megváltoztatását, a Profession.hu rendszerébe való belépés után, a Funkciók ablakban teheti meg a Jelszó módosítása linkre kattintva, ahová beírja a kívánt új jelszót a megfelelő mezőbe, illetve a Jelszó még egyszer mezőbe. Mentés után a jelszava megváltoztatásra kerül, ezért a kilépést követően már az új jelszavával léphet be.

  • Hol tölthetem fel a céglogókat?

    Belépést követően a Funkciók/Céglogók menüben töltheti fel cége logóit, melyek közül a későbbiekben szabadon választhat, és igény szerint a következő helyeken jelenhetnek meg:
    az Ön által feladott álláshirdetésekben (ingyenesen);
    a főoldalon a kiemelt partnereink között (ehhez a megrendelőt itt találja).
    Igény szerint több logót is feltölthet (maximum 10), melyek közül a későbbiekben szabadon választhat. Cége logóit .jpg vagy .tif formátumban töltheti fel, melyek egyenként maximum 2MB méretűek lehetnek.

  • Több cég nevében is hirdetek. Hogy tudom szétválasztani a megrendeléseket?

    A belépést követően választhatja ki, melyik cég nevében jár el. A megfelelő cégnévre kattintva hozzáfér az adott társasággal kapcsolatos munkaadói adatokhoz és beállításokhoz. Ha az oldalon végzett ügyintézése során később másik cég nevében is szeretne eljárni, kérjük, kattintson a jobb felső részen található Cég váltása linkre!

  • Hirdetést szeretnék feladni. Kihez fordulhatok?

    Kérjük, regisztráljon a Profession.hu oldalán! Hirdetés feladásra vonatkozó igényüket a Profession.hu regisztrált partnerei az Ügyfélkapun keresztül jelezhetik az Ügyfélszolgálat (ugyfelszolgalat@profession.hu)részére, akik az igény beérkezését követően hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

  • Hol jelenik meg a hirdetés?

    Hirdetése felkerül a www.profession.hu oldalra, a célcsoportot érintő szakmai oldalakra, regionális partneroldalainkra, kikerül a www.jobmonitor.hu oldalra - kiemelt kategóriában. A hirdetés feladásának napján az állásajánlata megérkezik a hírlevél szolgáltatásunk regisztrált felhasználóinak azon csoportjához, akik megfelelnek az Ön által támasztott elvárásoknak.

  • Milyen szolgáltatásokat vehetek igénybe?

    Szolgáltatásainkról bővebben az alsó menüben található Médiaajánlatban tájékozódhat. A kiválasztott szolgáltatás az oldal alsó menüjében található Ügyfélkapu Szolgáltatásaink megrendelése gombra kattintva rendelhető meg.

  • Milyen díjakkal számolhatok?

    A Profession.hu díjairól az oldal alsó menüjében található Médiaajánlatban tájékozódhat.

  • Hogyan kereshetek a Profession.hu adatbázisban alkalmas jelöltet az adott pozícióra?

    Rendelje meg az önéletrajz adatbázishoz való hozzáférést! Álláskereső látogatóink regisztrációs profil létrehozásával adatlapok rendszerét töltik ki, amelyekből komplett önéletrajzok építhetőek fel, ezeket a Profession.hu strukturált adatbázisban tárolja, így számtalan szempont szerint kereshetővé válnak.

  • Az általam keresett pozíció nehezen kategorizálható. Hogyan találhatom meg mégis a megfelelő jelölteket az adatbázisban?

    Kérjük, használja a Keresés az Önéletrajz Adatbázis menüben a Kulcsszavas keresést. A találatokat tovább szűrheti egyéb szempontok megadásával.

  • Mi a szerepe a cégnév[szám]@profession.hu e-mail címnek?

    Az állásajánlatára beérkező jelentkezéseket a Profession.hu rendszere továbbítja az Ön által megadott e-mail címre. A szolgáltatás része, hogy nyomon követhető a pozícióra történő kattintások, valamint az elküldött jelentkezések száma, továbbá vírus- és spam szűrést biztosít. A szolgáltatásra vonatkozó igényét a hirdetés feladása folyamán kell megjelölni, melyet ingyenesen biztosít a Profession.hu megrendelői részére. A pályázatokat a Profession.hu nem értékeli; a kommunikáció közvetlen marad. Az e-mail cím felépítése: e-mail előtag xxxx @ profession.hu. e-mail előtag: jellemzően cégnév vagy a munkaadó által választott egyedi azonosító xxxx: Az aktuális álláshirdetés egyedi azonosítója, melyet a rendszer automatikusan generál.

  • Küldhető automatikus válasz a beérkező pályázatokra?

    Igény esetén a beérkező pályázatokra válaszlevelet küld a Profession.hu rendszere, melynek szövegét a hirdetés feladása folyamán az "Automatikus válaszüzenet" mezőben beállíthatja. A cégek HR politikájuknak megfelelően eldönthetik, hogy a pályázatok beérkezésekor, a toborzási folyamat végén, illetve alatt értesítik a jelentkezőket.

  • Milyen logikai kapcsolatok vannak a kulcsszavas keresőben megadott szavak között?
  • Mi a bankkártyás fizetés folyamata?

    Előre fizetés, bankkártyával, az OTP Bank biztonságos fizető felületén keresztül.

    Előnyök:

    - Fizetés után hirdetése azonnal kikerül az oldalunkra.
    - Gyors és biztonságos vásárlás.
    - Bankkártyás fizetés után elektronikus számlát küldünk.

    Folyamata:

    1. Amennyiben bankkártyával kíván fizetni a "Bankkártyával fizetek" gomb megnyomásával indíthatja el a megrendelését.
    2. A kattintást követően megjelenik az OTP direkt Internetes fizetés ablaka, ahol a kártyaadatok megadását követően az Elküld gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót.
    3. Bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően az OTP Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését a szolgáltatás ellenértékével.
    4. A hirdetés feladásának elindításáról rövid időn belül visszaigazoló e-mail érkezik az Ön által megadott e-mail címre. A visszaigazolás csatolmányként a megrendelt szolgáltatás ellenértékéről szóló e-számlát is tartalmazza.
    Kérjük, hogy a számlát ne küldje vagy ne faxolja vissza nekünk! Ha az e-mail nem érkezik meg kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@profession.hu címen.
    5. Újabb e-mailben tájékoztatjuk, amennyiben megérkezett a szolgáltatás ellenértéke és a hirdetése megjelent a Profession.hu oldalán.

  • Mi az azonnali átutalásos fizetés folyamata?

    Előre fizetés, azonnali banki utalással, kényelmesen.

    Előnyök:

    - Hirdetése azonnal megjelenik a Profession.hu oldalon.

    - Biztonságos és egyszerű vásárlás.
    - Bárhonnan elvégezhető átutalás.

    A kifizetéshez elektronikus számlát küldünk.

    Folyamata:

    1. Az Átutalással fizetek gombra kattintást követően a hirdetése megjelenik a Profession.hu oldalon.

    2. Elektronikus számláját emailben küldjük el Önnek. Nyissa meg az emailhez csatolt e-számlát, amit PDF formában küldünk el.

    3. A számlán szereplő számlaszámra, a megadott módon átutalni szíveskedjen a kiszámlázott bruttó összeget.

    Kérjük, hogy a számlát ne küldje vagy ne faxolja vissza nekünk!

    Ha az e-mail nem érkezik meg kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@profession.hu címen.

  • Mi az elektronikus számla?

    Az e-számla elektronikus formában kibocsátott, az áfa-törvényben meghatározott tartalommal bíró számla vagy egyszerűsített számla, mely legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással és időbélyeggel rendelkezik.
    Részletes információékért kattintson ide: e-számla kisokos

  • Kinek és miért jó az Önéletrajz értékelése funkció?

    A toborzás, kiválasztás csapatmunka. Fontos az információ gyors és hatékony megosztása. Ebben segíti az Önök munkáját az Önéletrajz értékelés funkció.

    Hogyan működik?

    Az önéletrajz szűrését végzők a gombra kattintva megjegyzéseket tehetnek a pályázókkal kapcsolatban, ezzel segítve a kollegák munkáját a gyors feldolgozásban.

    Ide rögzíthetik a telefonos előszűrés során szerzett benyomásokat is.

    A végoldalon összegezve gyorsan áttekinthető az adott álláskeresővel kapcsolatos összes információ.

    +1

    Már a találati listaoldalon is látszik, ha egy munkatársa bejelölte, hogy a munkavállaló részére a megkeresés nem aktuális.

    Fontos: a megjegyzések cégen belül minden önéletrajz-adatbázis hozzáféréssel rendelkező számára olvashatóak.

    Az önéletrajz-adatbázis hozzáférés megszűnésével a kommentek törlésre kerülnek.

Profession.hu ügyfélszolgálat:

Telefon: +36 (1) 224-2070

Telefonos megkereséseit munkanapokon
8:00 és 18:00 óra között fogadjuk!

x

Szívesen részt vennél egy új profession.hu termék tesztelésében? Egy félórás személyes interjúra keresünk recruitereket!