Gyakran ismételt kérdések

  • Milyen jelszót válasszak?

    Könnyen megjegyezhető, de nem személyhez köthetőt, amely vegyesen tartalmaz betűt, számot, speciális karaktert is, és legalább 6 karakter hosszúságú.

  • Elfelejtettem a jelszavamat!

    Amennyiben elfelejtette a jelszavát, a Belépés menüpont alatt kattintson az Elfelejtette jelszavát? linkre, majd írja be az e-mail címét, amelyet a regisztrációkor használt. A Profession.hu rendszere automatikusan elküldi Önnek az új jelszót, melyet kérjük a belépést követően a jobb oldali Funkciók ablakban a Jelszó módosítása linkre kattintva egy Ön által is könnyen megjegyezhető jelszóra módosítani. Mentés után a jelszava megváltoztatásra kerül, ezért a kilépést követően már az új jelszavával léphet be.

  • Szeretném megváltoztatni a jelszavamat!

    A jelszó megváltoztatását, a Profession.hu rendszerébe való belépés után, a Funkciók ablakban teheti meg a Jelszó módosítása linkre kattintva, ahová beírja a kívánt új jelszót a megfelelő mezőbe, illetve a Jelszó még egyszer mezőbe. Mentés után a jelszava megváltoztatásra kerül, ezért a kilépést követően már az új jelszavával léphet be.

  • Hol tölthetem fel a céglogókat?

    Belépést követően a Funkciók/Céglogók menüben töltheti fel cége logóit, melyek közül a későbbiekben szabadon választhat, és igény szerint a következő helyeken jelenhetnek meg:
    az Ön által feladott álláshirdetésekben (ingyenesen);
    a főoldalon a kiemelt partnereink között (ehhez a megrendelőt itt találja).
    Igény szerint több logót is feltölthet (maximum 10), melyek közül a későbbiekben szabadon választhat. Cége logóit .jpg vagy .tif formátumban töltheti fel, melyek egyenként maximum 2MB méretűek lehetnek.

  • Több cég nevében is hirdetek. Hogy tudom szétválasztani a megrendeléseket?

    A belépést követően választhatja ki, melyik cég nevében jár el. A megfelelő cégnévre kattintva hozzáfér az adott társasággal kapcsolatos munkaadói adatokhoz és beállításokhoz. Ha az oldalon végzett ügyintézése során később másik cég nevében is szeretne eljárni, kérjük, kattintson a jobb felső részen található Cég váltása linkre!

  • Hirdetést szeretnék feladni. Kihez fordulhatok?

    Kérjük, regisztráljon a Profession.hu oldalán! Hirdetés feladásra vonatkozó igényüket a Profession.hu regisztrált partnerei az Ügyfélkapun keresztül jelezhetik az Ügyfélszolgálat (ugyfelszolgalat@profession.hu)részére, akik az igény beérkezését követően hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

  • Hol jelenik meg a hirdetés?

    Hirdetése felkerül a www.profession.hu oldalra, a célcsoportot érintő szakmai oldalakra, regionális partneroldalainkra, kikerül a www.jobmonitor.hu oldalra - kiemelt kategóriában. A hirdetés feladásának napján az állásajánlata megérkezik a hírlevél szolgáltatásunk regisztrált felhasználóinak azon csoportjához, akik megfelelnek az Ön által támasztott elvárásoknak.

  • Milyen szolgáltatásokat vehetek igénybe?

    Szolgáltatásainkról bővebben az alsó menüben található Médiaajánlatban tájékozódhat. A kiválasztott szolgáltatás az oldal alsó menüjében található Ügyfélkapu Szolgáltatásaink megrendelése gombra kattintva rendelhető meg.

  • Milyen díjakkal számolhatok?

    A Profession.hu díjairól az oldal alsó menüjében található Médiaajánlatban tájékozódhat.

  • Hogyan kereshetek a Profession.hu adatbázisban alkalmas jelöltet az adott pozícióra?

    Rendelje meg az önéletrajz adatbázishoz való hozzáférést! Álláskereső látogatóink regisztrációs profil létrehozásával adatlapok rendszerét töltik ki, amelyekből komplett önéletrajzok építhetőek fel, ezeket a Profession.hu strukturált adatbázisban tárolja, így számtalan szempont szerint kereshetővé válnak.

  • Az általam keresett pozíció nehezen kategorizálható. Hogyan találhatom meg mégis a megfelelő jelölteket az adatbázisban?

    Kérjük, használja a Keresés az Önéletrajz Adatbázis menüben a Kulcsszavas keresést. A találatokat tovább szűrheti egyéb szempontok megadásával.

  • Megoldható-e, hogy a cég neve ne jelenjen meg a hirdetésben?

    Igen. A hirdetés feladása során kérjük jelölje meg, hogy ajánlatát anonim hirdetésként kívánja megjelentetni.

  • Mi a szerepe a cégnév[szám]@profession.hu e-mail címnek?

    Az állásajánlatára beérkező jelentkezéseket a Profession.hu rendszere továbbítja az Ön által megadott e-mail címre. A szolgáltatás része, hogy nyomon követhető a pozícióra történő kattintások, valamint az elküldött jelentkezések száma, továbbá vírus- és spam szűrést biztosít. A szolgáltatásra vonatkozó igényét a hirdetés feladása folyamán kell megjelölni, melyet ingyenesen biztosít a Profession.hu megrendelői részére. A pályázatokat a Profession.hu nem értékeli; a kommunikáció közvetlen marad. Az e-mail cím felépítése: e-mail előtag xxxx @ profession.hu. e-mail előtag: jellemzően cégnév vagy a munkaadó által választott egyedi azonosító xxxx: Az aktuális álláshirdetés egyedi azonosítója, melyet a rendszer automatikusan generál.

  • Küldhető automatikus válasz a beérkező pályázatokra?

    Igény esetén a beérkező pályázatokra válaszlevelet küld a Profession.hu rendszere, melynek szövegét a hirdetés feladása folyamán az "Automatikus válaszüzenet" mezőben beállíthatja. A cégek HR politikájuknak megfelelően eldönthetik, hogy a pályázatok beérkezésekor, a toborzási folyamat végén, illetve alatt értesítik a jelentkezőket.

  • A keresési beállításaim szerinti találati lista túl sok találatot tartalmaz. Hogyan szűkíthetem további szempontok szerint?

    Az oldal jobb oldalán található Keresés finomítása dobozban a kategóriák előtt található kis négyzetekbe kattintva az adott feltételre tovább szűkítheti a találatokat.

  • Hogyan gyűjthetem össze az érdeklődésemnek megfelelő állásajánlatokat?

    Az álláshirdetések alján az Elmentem gombra kattintva, az adott hirdetés az Állásaim menübe is bekerül. A lista segítségével a kiválasztott álláshirdetések szövege és adatai egy helyről elérhetőek. A szolgáltatást kizárólag regisztrált Felhasználóink vehetik igénybe; belépést követően.

  • Az általam választott terület nehezen kategorizálható. Hogyan találhatom meg mégis a megfelelő aktuális ajánlatokat?

    Ebben az esetben használja a Részletes keresés menüben a Kulcsszavas keresést. A találatokat tovább szűrheti egyéb szempontok megadásával.

  • Nem tudom minden nap megnézni az oldalukat. Szeretném személyre szabottan, e-mailben megkapni a számomra megfelelő állásajánlatokat!

    A regisztrációt követően beállíthatja és elmentheti keresési szempontjait, mely alapján a Profession.hu rendszere egyedi hírlevelet készít az Ön részére. Ingyenes hírlevél küldő szolgáltatásunk segítségével a friss állásajánlatokról automatikus értesítés érkezik az Ön e-mail postafiókjába. A szolgáltatás kizárólag regisztrált Felhasználóink részére elérhető.

  • Több területre vonatkozóan is érdekelnek az aktuális ajánlatok, ezért sok szempontot bejelöltem a hírlevél összeállításakor, de így túl magas a találatok aránya. Mit tehetek, hogy könnyebben eligazodjak az ajánlatok között?

    Keresési szempontjait célzottan válassza szét, és a területeknek megfelelően több hírlevél megrendelését állítsa be. A hírleveleket a pozícióknak megfelelően nevezze el, és így könnyen kiigazodik az ajánlatok között.

  • Bejelöltem egy megyét, de nem csak onnan kapok állásajánlatokat. Mi ennek az oka?

    Amikor a rendszerünkbe bekerül egy állásajánlat, akkor nem feltétlenül a munkavégzés helye alapján történik kategorizálása, hanem figyelembe vesszük azt is, hogy a munkaadó honnan várja a jelentkezéseket. Gyakori például az, hogy egy észak-magyarországi pozícióra, az ország másik végéről is szívesen várnak jelentkezőt, és sikeres pályázat esetén lakhatási, utazási, stb. támogatást nyújtanak a felvett szakembernek. Ezért értesítjük Önt, elsődlegesen a szakterülete alapján megfelelő pozíciókról, és csak ezután vesszük figyelembe a földrajzi elhelyezkedést.

  • Hogyan tudok leiratkozni a hírlevélről?

    A törölni kívánt hírlevelet, belépést követően a Hírleveleim menüben a felsorolt listából kiválaszthatja, majd a Töröl gomb megnyomásával a szolgáltatást a megjelölt beállításokra vonatkozóan megszünteti. Amennyiben nem tud belépni rendszerünkbe e-mailben (ugyfelszolgalat@profession.hu) kérheti hírlevelei törlését. Kérését az e-mail beérkezését követően egy hónapon belül teljesítjük.

  • A hírlevél formátuma számomra nem megfelelő. Mit kell tennem, hogy egyszerű szövegként kapjam?

    A hírlevél összeállítása során kiválaszthatja adatlapján a Hírlevélre vonatkozó adatok résznél, hogy szöveges vagy html formátum az Ön számára kedvezőbb megjelenési forma.

  • Milyen jelszót válasszak?

    Könnyen megjegyezhető, de nem az egyénhez köthetőt, amely vegyesen tartalmazzon betűt, számot és speciális karaktert is, és legalább 6 karakter hosszúságú.

  • Hiába kattintottam a hitelesítő levélben található linkre, nem tudok belépni az oldalra.

    Ha a belépésnél, vagy módosításnál hibát tapasztal, kérjük, ellenőrizze a következőket: Ellenőrizze, hogy a böngészőjében a cookies (sütik) fogadása be van-e állítva! Amennyiben nincs, állítsa be azok fogadását. A cookies (sütik) beállítása az Explorerben a következő módon érhető el: A Tools (Eszközök) menüben az Internet Options (Internet beállítások) között a Privacy (Adatvédelem) majd az Advanced (Speciális) nyomógombot kell választani. A megjelenő ablakban mindhárom lehetőséget: First Party (Belső), Third Party (Külső), valamint a Session- cookies (Munkamenet fogadása) lehetőségekett is engedélyezze, majd fogadja el. Ellenőrizze a tűzfal beállításait, amennyiben használ ilyen szoftvert. Gondot jelenthet az is, ha webes felületről nyitja meg az adott URL-t. Ezért kérjük, hogy ha ez a helyzet, próbálja meg a következőket: egy levelező programmal töltse le a saját gépére a hírlevelet és úgy próbáljon meg belépni, próbálja meg a belépést úgy, hogy az URL-t a hírlevélből másolja be a böngészőbe. Ha a hibát egyéb ok miatt tapasztalja, kérjük, jelezzen vissza az ugyfelszolgalat@profession.hu, hogy az adott problémának utánanézhessünk!

  • Nem érkezett meg a hitelesítő e-mail? Mit tegyek?

    Ha nem érkezik hitelesítő e-mail, kérjük, jelezzen vissza az ugyfelszolgalat@profession.hu, hogy az adott problémának utánanézhessünk!

  • Elfelejtettem a jelszavamat!

    Amennyiben elfelejtette a jelszavát, a Belépés menüpont alatt kattintson az "Elfelejtette jelszavát?" linkre, majd írja be az e-mail címét, amelyet a regisztrációkor használt. A rendszer automatikusan elküldi Önnek az új jelszót, melyet kérjük a belépést követően a Belépési adatok menüben egy Ön által is könnyen megjegyezhető jelszóra módosítani.

  • Szeretném megváltoztatni a jelszavamat!

    A jelszó megváltoztatását, a rendszerbe való belépés után, a Belépési adatoknál teheti meg, ahová beírja a kívánt új jelszót a megfelelő mezőbe, illetve a Jelszó még egyszer mezőbe. Mentés után a jelszava megváltoztatásra kerül, ezért a kilépést követően már az új jelszavával léphet be.

  • Hova kell elküldenem az önéletrajzomat?

    Pályázatát minden esetben az adott hirdetésben feltüntetett elérhetőségekre kell eljuttatnia, vagy a hirdetésben található link vezeti Önt el egy regisztrációs felületre.

  • Anonim a hirdetés, szeretnék több információt a hirdető cégről!

    Anonim hirdetés esetén nem áll módunkban bővebb felvilágosítást adni a hirdetésben szereplő információknál. A hirdető cégről a hirdetésben szereplő elérhetőségeken érdeklődhet.

  • Mit jelent a hirdetésekben a cégnév[szám]@profession.hu e-mail cím?

    A Profession.hu e-mail címet a hirdető cég hozza létre a rendszerünkben, amelyen keresztül kéri a beérkező pályázatok továbbítását. Az Ön által elküldött jelentkezés tehát a hirdető által megadott e-mail fiókba érkezik, és a kommunikáció közvetlen marad. A pályázatokat a Profession.hu nem értékeli, azok közvetlenül a hirdető céghez jutnak el.

  • Miért nem kapok választ a jelentkezésemre?

    Az Ön pályázata közvetlenül a hirdetést feladó cég e-mail fiókjába érkezik. A válaszadás lehetősége az ő kezükben van. A cégek HR politikájuknak megfelelően döntik el, hogy a jelentkezéskor automatikusan küldenek egy választ, hogy a pályázata megérkezett vagy a toborzási folyamat végén, illetve alatt értesítik a pályázókat és akadnak olyan cégek is, akik nem tájékoztatják semmilyen módon a jelentkezőket.

  • Régebbi hírlevélben láttam egy pozíciót. Aktuális még?

    Amíg egy pozíció aktuális, addig az adott linkre kattintva elérhető a leírása az oldalainkon. Ha már nem aktuális a kiválasztott ajánlat a rendszer a hasonló területről érkező aktuális hirdetések listáját jeleníti meg.

  • Hol tudom feltölteni az önéletrajzomat?

    Önéletrajzát a Munkavállalói regisztráció után, a Profession.hu Önéletrajz adatbázis rendszerében tudja feltölteni. Az oldal bal oldalán található regisztrációs térkép tájékoztatja, hogy éppen hol tart az adatai feltöltésében.

  • Mit jelent az önéletrajz aktiválása?

    Adatai kitöltése és önéletrajza feltöltését követően aktiválhatja önéletrajzát, melyet követően a megadott információk elérhetőek lesznek a Munkaadók részére, így közvetlenül is megkereshetik Önt ajánlataikkal.

  • Hol tölthetem fel a portréfotómat?

    A Személyes adatok Fénykép feltöltése menüpontban. Mérete maximum 2 MB.

  • Kitöltöttem minden adatot az Önéletrajz adatbázisban és nem aktív az önéletrajzom?

    Kérjük, töltse fel a Dokumentumok közé a kész önéletrajzát, motivációs levelét, ajánlásait, vagy referenciáit. Amennyiben feltöltötte a dokumentumait kérjük, nyomja meg az Áttekintő oldalon található Önéletrajz aktiválása gombot.

  • Milyen nyelven jelenik meg a Profession.hu oldalon feltöltött önéletrajzom?

    Önéletrajza azon a nyelven válik elérhetővé, amilyen nyelven az önéletrajz dokumentuma feltöltése során a Dokumentum nyelve pontban kiválaszt.

  • Mikor válik az önéletrajzom elérhetővé a Munkaadók számára?

    Az aktiválást követően azonnal.

  • Hogyan inaktiválhatom az önéletrajzomat?

    Az önéletrajzát bármikor inaktiválhatja az Áttekintő oldalon az Önéletrajz inaktiválása gomb megnyomásával.

  • Milyen logikai kapcsolatok vannak a kulcsszavas keresőben megadott szavak között?

    A keresőben a találatok az alábbi szempontoknak megfelelően listázhatóak:

     

    1. Minden szó szerepel (alapértelmezett)
    2. Bármely szó szerepel
    3. Teljes egyezés
    4. Szó eleji egyezés
    5. Csak névre keres
    6. Haladó

     

    Több kulcsszó esetén egy leütéssel (space) kell elválasztani a szavakat egymástól!

     

    1. MINDEN SZÓ SZEREPEL (alapértelmezett)
    A találati listában, azok a jelöltek szerepelnek, akiknek a kulcsszavas mezőben megadott szavak közül minden szó szerepel a feltöltött adatai között.

    A kereső automatikusan kezeli a magyar nyelvi változatokat (pl.: ragozott alakok).


    KERESÉSI PÉLDA:

     

    Kulcsszó: mérlegképes könyvelő

    A találati listában, azok a jelöltek szerepelnek, akiknek a megadott adatai között a "mérlegképes" és "könyvelő" szavak, vagy azok bármilyen nyelvtani alakja megtalálható.

     

    pl.: könyvelő, könyvelői, könyvelőkkel...

     

    Ha pontosan a mérlegképes könyvelő kifejezésre keresne, akkor használja a teljes egyezés opciót!

     

    Keresési logika: mérlegképes AND könyvelő

    2. BÁRMELY SZÓ SZEREPEL
    A találati listában, azok a jelöltek szerepelnek, akiknek a kulcsszavas mezőben megadott szavak közül legalább az egyik szerepel a feltöltött adatai között.
    A kereső automatikusan kezeli a magyar nyelvi változatokat (pl.: ragozott alakok).


    KERESÉSI PÉLDA:

     

    Kulcsszó: mérlegképes könyvelő

     

    A találati listában szereplő jelöltek adatai között vagy a mérlegképes vagy a könyvelő szó, vagy azok bármilyen nyelvtani alakja megtalálható.


    Keresési logika: mérlegképes OR könyvelő

     

    3. TELJES EGYEZÉS

    A listában, azok az állásajánlatok szerepelnek, amelyekben a keresőben megadott kifejezés szavai egymáshoz képest az adott pozícióban szerepelnek a hirdetés szövegében.

    A kereső automatikusan kezeli a magyar nyelvi változatokat (pl.: ragozott alakok).


    KERESÉSI PÉLDA:

     

    Kulcsszó: mérlegképes könyvelő

    A listában, azok az állásajánlatok szerepelnek, ahol a hirdetés szövegében szerepelnek a "mérlegképes" és "könyvelő" szavak, vagy azok bármilyen nyelvtani alakja egymást követve.

     

    pl.: mérlegképes könyvelő, mérlegképes könyvelői, mérlegképes könyvelőkkel...


    Keresési logika: "mérlegképes könyvelő"
     

    4. SZÓ ELEJI EGYEZÉS

    A találati listában, azok a jelöltek szerepelnek, akiknek a kulcsszavak eleje bármilyen formában szerepel a feltöltött adatok között.

    KERESÉSI PÉLDA:

     

    Kulcsszó: mérlegképes könyvelő

    A találati listában, azok a jelöltek adatai között az alábbi szavak is előfordulhatnak:

    pl.: könyvelői, könyvelőiroda ...


    Keresési logika: mérlegképes* könyvelő*

    5. CSAK NÉVRE KERES

    A találati listában, azok a jelöltek szerepelnek, akiknek neve pontosan megegyezik a kulcsszavas mezőben megadott névvel.

    KERESÉSI PÉLDA:

    Kulcsszó: Nagy János

    A találati listában szereplő jelöltek neve pontosan a keresőben megadott név: "Nagy János"

    Keresési logika: "Nagy János"

    6. HALADÓ

    A pontosabb találati eredményekhez további szűkítések végezhetőek, egyedi beállítással.

    A "+" és "-" használatával szűkíthető a találati lista.

    (a "-" helyett a "NOT" kifejezés is használható)

     

    pl.: mérlegképes könyvelő -budapest

    mérlegképes könyvelő NOT budapest

     

    A találati listában lévő jelöltek adatai között szerepelnek a mérlegképes és a könyvelő szavak, de semmiképpen nem a Budapest szó.

     

      Összetettebb kereséseket is össze lehet állítani zárójelek használatával.

    pl.:(mérlegképes OR könyvelő) AND vezető

     

    A találati listában lévő jelöltek adatai között szerepel vagy a mérlegképes vagy a könyvelő szavak valamelyike és a vezető szó.

     

    A kulcsszavak végén használható bármilyen végződés helyettesítésére a "*" karakter.

     

    pl.: mérlegképes könyv*

     

    A * karakter nem állhat szó elején.

    A találati listában lévő jelöltek adatai között az alábbi szavak is előfordulhatnak:

    pl.: könyvelő, könyvelőiroda, könyvtáros, könyveladó ...

  • Hogyan használhatom az alkalmazást?

    Ön 2 funkció közül választhat.
    1. Szeretné tudni, hogy az álláshirdető cégeknél dolgozik-e valamelyik ismerőse?
    Kattintson a "Dolgozik a hirdetőnél ismerős?" gombra, majd ezt követően az Ön által választott alkalmazás BELÉPÉS gombjára és engedélyezést követően lépjen be az alkalmazásba. Ezek után az Ön által összeállított találati listában az állásajánlatok mellett megjelenik, ha a hirdető cégnél melyik ismerőse dolgozik.

    2. Szeretné tudni, hogy az ismerősei melyik cégeknél dolgoznak?
    Kattintson a "Cégek, ahol az ismerőseim dolgoznak" gombra, majd ezt követően az Ön által választott alkalmazás BELÉPÉS gombjára és engedélyezést követően lépjen be az alkalmazásba. Ezek után áttekintheti, hogy mely cégeknél dolgoznak az ismerősei.

  • Miért jó, ha használom az alkalmazást?

    Aktív álláshirdetések esetében, mielőtt megpályázza a meghirdetett állást az ismerősei segítségével információt gyűjthet, hogy milyen a cégnél dolgozni. Legyen tájékozott!

    Ha kifejezetten egy konkrét cégnél szeretne dolgozni, akkor áttekintheti, hogy ismerősei között dolgozik-e ott valaki. Információt gyűjthet, ajánlást kérhet, ha nyitottá válik egy Önnek megfelelő pozíció. Álljon készenlétben!

  • Miért nem szerepel az összes ismerősöm a listán?

    A listán csak azok az ismerősei szerepelnek, akik megadták a munkahelyüket.

  • Miért szerepel kétszer az ismerősöm?

    Az Ön ismerőse az adatlapján több munkahelyet is megadott, így külön-külön az összes megjelenik.

  • Megjelenik valahol, hogy milyen hirdetéseket néztem meg?

    Nem, az Ön aktivitása privát marad.

  • Hogyan működik az ajánlás kérése?

    Önnek lehetősége van Facebook vagy LinkedIn ismerőseitől ajánlást kérni feltöltött önéletrajzához. Az ajánlásokat az adatbázisban kereső munkaadók el is olvashatják, ezáltal több információt kapnak Önről, ami komoly előny a többi álláskeresővel szemben.

    Mindezt megteheti 5 egyszerű lépésben:
    1. Lépjen be a Profession.hu oldalán. Ha elfelejtette jelszavát, a belépő oldalon kérhet jelszóemlékeztetőt.
    2. A belépés után a ?Beállításaim? oldalon kattintson a ?Kérjen ajánlást ismerőseitől!? gombra.
    3. Lépjen be a Facebookra vagy a LinkedIn-re és válassza ki azon az ismerősei, akitől ajánlást kérne.
    4. Küldje ki a felkérést ismerőseinek. (A közösségi oldalon az aktivitása rejtve marad.)
    5. Aktiválja a beérkezett ajánlást, hogy az megjelenjen az önéletrajzában.

  • Kitől kérhetek ajánlást?

    Bárkitől, aki a Facebook vagy LinkedIn ismerősei között szerepel. Az önéletrajza sikeresebb a munkatársai, főnöke, beosztottjai, vagy projekt partnerei ajánlásával!

  • Többféle munkakörben dolgoztam. Kérhetek pozíciónként ajánlást?

    Igen. Ajánlatkérésekor meg kell jelölne, hogy melyik munkájával kapcsolatban kér ajánlást.

  • Mi történik, akkor ha az ismerősöm olyan ajánlást ír, amit nem szeretnék az önéletrajzom mellett megjelentetni?

    Ebben az esetben az ajánlást ne aktiválja azt.

  • Megjelenik a Facebook-on vagy a LinkedIn-en a bármilyen bejegyzés az ajánlatkéréssel kapcsolatban?

    Nem, az Ön aktivitása rejtve marad.

  • A LinkedIn-en szereplő ajánlásaimat meg tudom jeleníteni a Profession önéletrajzom mellett?

    Nem. A Profession rendszerén belül kell felkérnie az ismerősét, hogy ajánlást írjon az Ön részére.

  • Mi a bankkártyás fizetés folyamata?

    Előre fizetés, bankkártyával, az OTP Bank biztonságos fizető felületén keresztül.

    Előnyök:

    - Fizetés után hirdetése azonnal kikerül az oldalunkra.
    - Gyors és biztonságos vásárlás.
    - Bankkártyás fizetés után elektronikus számlát küldünk.

    Folyamata:

    1. Amennyiben bankkártyával kíván fizetni a "Bankkártyával fizetek" gomb megnyomásával indíthatja el a megrendelését.
    2. A kattintást követően megjelenik az OTP direkt Internetes fizetés ablaka, ahol a kártyaadatok megadását követően az Elküld gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót.
    3. Bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően az OTP Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését a szolgáltatás ellenértékével.
    4. A hirdetés feladásának elindításáról rövid időn belül visszaigazoló e-mail érkezik az Ön által megadott e-mail címre. A visszaigazolás csatolmányként a megrendelt szolgáltatás ellenértékéről szóló e-számlát is tartalmazza.
    Kérjük, hogy a számlát ne küldje vagy ne faxolja vissza nekünk! Ha az e-mail nem érkezik meg kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@profession.hu címen.
    5. Újabb e-mailben tájékoztatjuk, amennyiben megérkezett a szolgáltatás ellenértéke és a hirdetése megjelent a Profession.hu oldalán.

  • Mi az azonnali átutalásos fizetés folyamata?

    Előre fizetés, azonnali banki utalással, kényelmesen.

    Előnyök:

    - Hirdetése azonnal megjelenik a Profession.hu oldalon.

    - Biztonságos és egyszerű vásárlás.
    - Bárhonnan elvégezhető átutalás.

    A kifizetéshez elektronikus számlát küldünk.

    Folyamata:

    1. Az Átutalással fizetek gombra kattintást követően a hirdetése megjelenik a Profession.hu oldalon.

    2. Elektronikus számláját emailben küldjük el Önnek. Nyissa meg az emailhez csatolt e-számlát, amit PDF formában küldünk el.

    3. A számlán szereplő számlaszámra, a megadott módon átutalni szíveskedjen a kiszámlázott bruttó összeget.

    Kérjük, hogy a számlát ne küldje vagy ne faxolja vissza nekünk!

    Ha az e-mail nem érkezik meg kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@profession.hu címen.

  • Mi az elektronikus számla?

    Az e-számla elektronikus formában kibocsátott, az áfa-törvényben meghatározott tartalommal bíró számla vagy egyszerűsített számla, mely legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással és időbélyeggel rendelkezik.
    Részletes információékért kattintson ide: e-számla kisokos

  • Kinek és miért jó az Önéletrajz értékelése funkció?

    A toborzás, kiválasztás csapatmunka. Fontos az információ gyors és hatékony megosztása. Ebben segíti az Önök munkáját az Önéletrajz értékelés funkció.

    Hogyan működik?

    Az önéletrajz szűrését végzők a gombra kattintva megjegyzéseket tehetnek a pályázókkal kapcsolatban, ezzel segítve a kollegák munkáját a gyors feldolgozásban.

    Ide rögzíthetik a telefonos előszűrés során szerzett benyomásokat is.

    A végoldalon összegezve gyorsan áttekinthető az adott álláskeresővel kapcsolatos összes információ.

    +1

    Már a találati listaoldalon is látszik, ha egy munkatársa bejelölte, hogy a munkavállaló részére a megkeresés nem aktuális.

    Fontos: a megjegyzések cégen belül minden önéletrajz-adatbázis hozzáféréssel rendelkező számára olvashatóak.

    Az önéletrajz-adatbázis hozzáférés megszűnésével a kommentek törlésre kerülnek.

Profession.hu ügyfélszolgálat:

Telefon: +36 (1) 224-2070 Fax: +36 (1) 224-2079

Telefonos megkereséseit munkanapokon
8:00 és 18:00 óra között fogadjuk!