Employer Branding Útmutató Hub - HR feed - powered by Profession
Tartalomjegyzék
Az útmutatót 7 fejezetre bontottuk; az egyes fejezetek egymásra épülnek, így érdemes számsorrendben követni őket.
1.
Az employer branding alapjai
Bevezetés az employer brandingbe: a legalapvetőbb fogalmak és az employer branding piramis.
2.
Mit jelent a márkaígéret?
A brand promise, és hogyan tegye hitelessé úgy, hogy azzal a lehető legtöbb tehetséget szerezze meg.
3.
Hogyan épül fel a vállalkozás személyisége?
Hogyan látják vállalkozásunkat a külső szemlélők, és miről árulkodik mindez? Mit tegyünk a "személyiségfejlődésért?"
4.
Ösztönzés, jutalmak és motiváció
Mik azok a pénzen felüli ösztönzők, amik vonzóvá tehetik a munkáltató brandüket?
5.
Bizonyítékok és adatok
Mire figyeljünk, hogyan bizonyítsuk, hogy nem csak üres ígéretek, de valódi tartalom is van munkáltaltatói márkánk mögött.
6.
Kihívások a munkáltatói márka építésében
Melyek a legnagyobb kihívások, amelyekkel a vállakozás szembekerülhet a munkáltatói márka építésének folyamatában.
7.
Hasznos tippek a márkaépítéshez
Gyakorlati tippek és trükkök: hogyan építsük munkáltatói márkánkat on- és offline.