10 kutya jó tipp a munkahelyi viselkedéshez
Wally, a walesi corgi kutyus egy fotósorozaton megmutatja, hogyan viselkedjünk a munkahelyen.
A munkahelyi etikett útvesztőjében sokan eltévednek, ám szerencsére van valaki, aki segít nekünk, hogyan is kell viselkedni az irodában. Wally, a walesi corgi profi ebben, ezért is "kérte fel" a Mashable.com, hogy tanítsa meg nekünk a legalapvetőbb etikett szabályokat.
Íme 10 tipp Wallytól:
1. A munkahelyi környezetnek megfelelő ruhát vegyünk fel. (És próbáljunk meg nem nyáladzani.)
2. Ha megisszuk az utolsó kávét, mindig főzzünk frisset, hogy jusson a többieknek is.
3. A zenét fejhallgatóval hallgassuk, ne túl hangosan. Legyünk tekintettel másokra!
4. Ne együk meg az utolsó fánkot, ne legyünk szörnyetegek!
5. Ne hajoljunk túl közel a munkatársunk arcához, amikor beszélünk hozzá - különösen akkor ne, ha a kávészagú a leheletünk. (És ne is nyalogassuk a kollégák arcát!)
6. Ne menjünk betegen dolgozni, ne fertőzzük meg a többieket!
7. Kerüljük a hangos telefonbeszélgetéseket az irodában.
8. Soha ne legyünk az az ember, aki utoljára érkezik a megbeszélésre!
9. Ne sms-ezzünk a meeting alatt! (Főleg akkor ne, ha nem alkalmasak erre az ujjaink.)
10. Ne csevegjünk a kollégákkal a mosdóban!
(A képek forrása: Dustin Drankoski/Mashable)
Önnek ajánljuk!
Szemlézte: Durbák Ildikó
Címkék: munkahely, kolléga, munkatárs, etikett, viselkedés, kutya