Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

Mikor kerültetek a Nestlé Hungária Kft-hez és jelenleg mivel foglalkoztok a cégnél?

Szabó Andrea: 2008 júniusában kerültem a céghez és jelenleg Junior Brand Managerként a szezonális termékek (csokoládémikulás, csokoládényúl és egyéb üreges figurák) marketingjével foglalkozom a belföldi piacon. A cég rotációs tehetség programjában, a COMEX programban kezdtem a karrierem. Célja, hogy minél több területen tapasztalatot szerezzünk annak érdekében, hogy a lehető legjobban átlássuk a cég működését és a későbbiekben minél hasznosabb munkát végezzünk a Nestlé számára. A COMEX program gerincét a sales, a marketing, a trade marketing és a controlling területek alkotják, mind a négy területen meghatározott időt el kell tölteni az embernek.


Kisteleki Kata: a COMEX kifejezetten frissdiplomásoknak lett kitalálva. Én rögtön egyetem után, 2006 szeptemberében kerültem a Nestléhez és mintegy két és fél évet töltöttem a COMEX vezetőképző programban.

Milyen támogatást nyújt a cég a szakmai tudásotok bővítéséhez?

Kisteleki Kata: a COMEX időszakom alatt nagyon sok tréningen vettem részt, a cégnek rendkívül széles a tréning repertoárja akár külsős cégek által szervezett, akár belső tanfolyamok esetében. Többek között prezentációs, kommunikációs, tárgyalástechnikai és általános marketing témákban. Vannak olyan funkcionális tréningek, amelyek a belső folyamatok megismerésére irányulnak (pl. SAP) és ami nagyon hasznos, vannak készségfejlesztő tréningek is. A harmadik típus a „Nestlé-specifikus” tréning, amely kifejezetten arra koncentrál, hogy a Nestlénél hogyan működnek egyes folyamatok.

Szabó Andrea: Nagyon hasznos volt, amikor részt vettem egy kétnapos, value creation tréningen, amely arról szólt, hogy az értékteremtési folyamatok hogyan zajlanak és mi ebből a végén profit oldalon mit nyerhetünk, illetve hol veszíthetünk és nyerhetünk a termékfejlesztés és az ellátás során. Amikor a céghez kerültem, rögtön elküldtek egy háromnapos tréningre, így rövid idő alatt több területbe is bepillantást nyerhettem.

Hogyan támogatja a cég a nyelvtudás bővítését?

Szabó Andrea: Nyelvi képzésre, nyelvoktatásra van lehetőség házon belül, de ezt a lehetőséget nem vettem igénybe, hiszen napi szinten használom az angolt és nem veszítettem el azt a tudást, amelyet a főiskolán megszereztem. Ettől függetlenül lehet rá jelentkezni és akár szinten tartásra is használható.

   Vezetőképzés a jövő menedzsereinek a Nestlénél    

Milyennek találjátok a Nestlé vállalati kultúráját?

Kisteleki Kata: Úgy érzem, hogy más cégekhez képest a Nestlé Hungária Kft. egy „családiasabb multi”, egymás között a cég logójára utalva úgy is szoktunk fogalmazni, hogy itt vagyunk a „fészekben”. Emberközpontú vállalatról van szó, ahol a kollegiális viszony rendkívül barátságos.

Szabó Andrea: A munkatársak nyitottak és a COMEX program során is rendkívül sokat segítettek. Erre szükség is volt, hiszen 3-4 havonta teljesen új osztályra kerültem, pl. marketingről logisztikára, ami éles váltást jelentett. Egy másik osztály munkáját belülről megismerni szinte olyan volt, mintha egy új céghez kerültem volna.

Milyen készségek, képességek a legfontosabbak a vállalatnál való sikeres munkához?

Kisteleki Kata: A nyitottságot és a proaktivitást emelném ki, főleg, hogy a COMEX programban rotálják az embert és teljesen különböző dolgokkal kell megismerkedni. Fontos, hogy ilyenkor nyitottak legyünk az újdonságokra és pozitívan álljunk hozzá a változásokhoz. Ide kerülésemkor értékesítésen kezdtem, marketingen, logisztikán és trade marketingen töltöttem el hosszabb időt. Közben megismertem az összefüggéseket, a különböző folyamatokat és felépítettem egy értékes kapcsolati tőkét. Útközben az ember arra is rájön, hogy melyik az a terület, amelyik a legjobban tetszik.

Milyen célotok van, amelyet hosszú távon el szeretnétek érni a Nestlénél?

Szabó Andrea: Egy éve dolgozom a Junior Brand Manager-i feladatkörben és úgy érzem, hogy még ezen a pozíción belül is rengeteg minden van, amit el szeretnék érni. Utána akár marketingen belül is tovább lehet lépni, de egyre inkább az az elvárás felénk, hogy horizontális irányba is mozogjunk. Számomra fontos a változatosság és a horizontális irányú mozgás képes kielégíteni ezt az igényemet.

Kisteleki Kata: Immár harmadik éve dolgozom Key Account Managerként édesség kategórián, de még mindig azt gondolom, hogy bőven van mit tanulni, nap mint nap új lehetőségek bukkannak fel, hiszen rendkívül gyorsan változik a piaci környezet. Ehhez kell alkalmazkodni, ami egy folyamatos tanulást és tapasztalást jelent. Elég nagy a cég ahhoz, hogy közép- vagy hosszú távon akár más pozíciót is ki lehessen próbálni. Ha van rá lehetőség, akkor nemzetközi oldalról is szeretném bővíteni a tudásomat.