CCC Hungary Shoes Kft. - Hírek

Egy eladó hétköznapja a CCC-nél

2019. március 25. Forrás: Profession.hu

Változatos, pörgős munka vár!

 

Cipővásárláskor a vásárlóknak szükségük van az eladó segítségére, egyszerűen igénylik, hogy valakitől tanácsot kapjanak. Az eladóban gyakran valamiféle bölcset szeretnének látni, aki magára vállalja a döntés felelősségének egy részét. Van, aki csak beszélgetni szeretne, mások inkább az önkiszolgálást választják. A vásárlók a legmagasabb szintű tanácsadást várják el, az üzletek pedig növelni szeretnék a forgalmukat, ezért folyamatosan keresik a legjobb jelölteket ebbe a pozícióba.

Az eladó alapvető feladata, hogy KAPCSOLATOT LÉTESÍT A VÁSÁRLÓVAL – KAPCSOLATOT ALAKÍT KI EGY MÁSIK EMBERREL. Ehhez a munkához nincs szükség speciális végzettségre, de mindenképpen fontos, hogy szeresd az embereket.

Magas szintű követelmények, nagy mennyiségű információáramlás, a termékekkel, de mindenekelőtt a vásárlóval való munka – erre sok jelentkező, akinek idillikus elképzelése volt a munkáról, nem képes. Viszont akik a sokrétű munkát végezve úgy érzik, végre szárnyalhatnak, igazán sok szinten valósíthatják meg önmagukat. Tudjuk jól érezni magunkat munka közben? Lehetünk elégedettek és kereshetünk eleget? Igen! A CCC-nél ez tényleg lehetséges.J Mindig többet akarunk, és nem csak a cég számára, hanem saját magunk számára is!

 

Hogy néz ki egy eladó átlagos napja a CCC-nél?

Megérkezel a munkába, belepillantasz a SER adataiba, és megnézed a napi beosztást. A bónuszod az értékesítési eredményedtől függ, ezért fontos, hogy mindig képben legyél! Ma az áruval foglalkozol. Átveszed, ami érkezik, aztán kiteszed az árut a polcokra. Idővel minden árucikket megismersz, és az sem tud kizökkenteni, ha a vásárló nagyon rejtélyesen adja elő, milyen cipőt szeretne. „Ilyen fekete Lasocki csizma csattal? Tudom, mire gondol! Hozom is a méretet!” Kiteszel még egy dobozt, csinosítod a kirakatot, közben kiszolgálod a vásárlókat és gondoskodsz a rendelésekről. A munkád nagyon fontos. 

Neked köszönhetően az új modellek minden méretben ki vannak téve, ahol nemcsak az eladók találják meg, hogy aztán ajánlják a vásárlóknak, hanem azok a vevők is, akik inkább kiszolgálják magukat.

Másnap a kasszánál vagy. A vásárló üzletben tett látogatása nálad ér véget. Te vagy az, aki a „legfrissebb”, azaz az utolsó és egyben legerősebb benyomást teszi a vásárlóra. Így aztán ragyogóan mosolyogva gondoskodsz arról, hogy kellemes legyen a hangulat. JKedvesen beszélgetsz kicsit, ellenőrzöd a termékeket, és további termékeket és cipőápolókat ajánlasz. Széles választék áll a rendelkezésedre, így rendkívül hatékonyan befolyásolhatod a vásárlókat, hogy minél több termék, minél nagyobb összeg szerepeljen a blokkon! Új CCC Klubkártya tagokat keresel, hiszen megéri annak lenni. Kedves vagy és barátságos. Ami azt illeti, a vásárló neked köszönhetően feledkezik meg arról, hogy a pénzét költi – csak így, egyszerűen –, és kellemes bevásárlással tölti az időt. Megköszönöd a vásárlást, átadod a szépen összekészített szatyrot a vásárlónak, és megmondod, hogy visszavárod. Örömmel tölt el, hogy a Vásárló elégedetten távozik.

Mára az üzletvezető meghatározott számodra egy prioritást – ügyfélszolgálat (Customer Service) a férfiosztályon. A CCC-nél az árukihelyezés szabályai az egész üzletben azonosak: Kirakat, modellek és méretek ellenőrzése a raktárban. Negyedóra alatt megtanulható. Odamész a vásárlókhoz, és segítesz nekik megtalálni a megfelelő modellt. A reggeli műszakosok közül valaki már kirakta a termékeket az új szállítmányból. Megnézed, hogy áll a vásárlón a cipő, és tanácsot adsz. Szükség van rád, és ez jó érzés! Meggyőzően adsz tanácsot, ezért vásárolnak tőled JAz ügyfélszolgálat tulajdonképpen azt jelenti, hogy beszélgetsz a vásárlókkal arról, mik az igényeik, és mindent megteszel, hogy teljesítsd őket. Ismered a szolgáltatás minőségére vonatkozó követelményeket a CCC-nél, és hogy hogyan épül fel a vásárlóval folyatott beszélgetés, lépésről lépésre. Te értékesítesz!

Van, amikor nem olyan nagy a forgalom, máskor meg óriási, változnak a prioritások, de ahogy egyre tapasztaltabb leszel, lassan minden helyzetben feltalálod magad. Megy ez neked! Egyre többet tudsz! Minden nap tanulsz valami újat – fejlődsz. Nekibátorodsz, és előléptetést kérsz – miért is ne? Mindig vannak hirdetések belső toborzásról, és egy tapasztalt munkatárs, aki arra törekszik, hogy egyre magasabb szinten dolgozhasson, valódi kincs.

 

Eladónak lenni vagy nem lenni? Ez itt a kérdés!

El sem tudjuk képzelni, milyen lenne egy CCC üzlet, csordultig tele áruval, eladók nélkül! Az eladó a lefontosabb kapocs, aki összeköti a vállalatot a vásárlókkal: Minden figyelmét a vásárlóknak szenteli, a vásárlókkal foglalkozik, beszélget velük, tanácsot ad nekik, megmutatja nekik a termékeket. A vásárló úgy tekint az eladóra, mint aki a saját területén SZAKEMBER, aki tudja, miről beszél, aki tudja, milyen tanácsot adjon, és aki jó szándékkal közelít felé. A hatékony eladó ezt a folyamatot eladással zárja, közvetlenül befolyásolva saját üzlete és az egész vállalat forgalmát. Emberként a vásárló rendelkezésére állni valódi profitot eredményez, ezért olyan fontos ebben a szakmában, hogy megértsük az embereket. Ennél a munkánál nem „csak” egy eladó vagy, aki átadja a terméket – te vagy az értékesítés motorja! Ennek fényében biztosan felismered a saját szereped jelentőségét. Ez a munka boldogsággal és elégedettséggel tölthet el és előre is léphetsz. Semmi másra nincs szükség, csak arra, hogy szeresd a munkádat.

 

- Profession.hu

További cikkek a cégről

Friss állásajánlatok