HR-stratégia, Módszertan

Profession Top5 termék innováció 2017-ben

2017. 12. 21.

2017 végéhez közeledve már biztosan kijelenthetjük, hogy toborzási szempontból az egyik legizgalmasabb évet tudhatjuk majd magunk mögött. Az elmúlt 4 negyedév során olyan új munkaerőpiaci trendek bontakoztak ki, amelyek új gondolkodásmódra sarkallják a toborzási szakmát. ’Kapuőrből lepkefogó’, ’Álláskereséstől a munkaadó választásig’ és még sorolhatnám azokat jól ismert metaforákat, amelyekkel a különböző fórumokon definiáljuk a megváltozott piaci a környezetet.

Toborzási szolgáltatóként, a Profession az idei évben is az ügyféligények és a piaci dinamikák által determinált irányokat tűzte zászlóra. Olyan fejlesztéseket és innovációkat valósítottunk meg, amelyek valós támogatást nyújtanak a kereslet-kínálat hatékony egymásra találásában. Új és működő megközelítésekkel tettük még több termékünk részévé a social médiát, amelyek így túlmutatnak a megszokott gyakorlatokon. Toborzási tudásbázist és szakmai közösséget is építettünk, de a SocialMax termékbe integrálva tető alá hoztunk például olyan hibrid megoldást is, amely ötvözi a toborzást és az online médiaügynökségi tevékenységet.

Pro+ álláshirdetés: all-in-1

A toborzásba integrált social media tökéletes eszköze és egyben a legszélesebb elérést garantáló hirdetési megoldás. A viselkedés alapú célzás lehetővé teszi, hogy az álláshirdetése azokhoz jusson el a közösségi médián keresztül, akik valóban érdekesek lehetnek a kiírt pozícióra. Több vizibilitást és performanciát növelő komponens mellett a termék részét képezi egy 500 releváns címzettnek kiküldött eDM is, amely a Profession 1,5 milliós álláskeresői bázisából merít.

BŐVEBBEN

HR Feed: a toborzói tudásbázis

A Profession új edukációs platformja és egyben a toborzási szakma online közösségi tere. Folyamatos, könnyen fogyasztható és aktuális szakmai tartalmak, amelyek valós segítséget nyújtanak a mindennapokban. A hazai toborzási piac szakértőinek körében ismerkedhetsz meg a legfrissebb trendekkel és megoldásokkal.

BŐVEBBEN

Display: a megtekintés garancia

Munkáltatói márka erősítése, 1-1 aktívabb toborzási időszak megtámogatása vagy épp egy karriernap népszerűsítése. Számtalan apropója lehet annak, hogy a Profession havi 20 millió oldalletöltését kihasználva, munkaerőpiaci szempontból releváns közönséghez juttasd el az üzenetedet, kreatív formában. A portfolióinkat használva mostantól biztosra mehetsz, hiszen Te döntöd el, hogy hány embernek szeretnéd megmutatni a hirdetésedet.

BŐVEBBEN

Services: transzparencia és online marketing

A toborzási csapatunk idén „tovább emelte a tétet”. A social media, a transzparencia és a jelöltélmény terén nyitott új távlatokat. A legnagyobb áttörést a Social Media termékünk hozta. Már 2016-ban láttuk, hogy a toborzás eszközei közül egyre hangsúlyosabbá válik ez az irány, így időt és energiát nem spórolva online marketing területen képezte magát a csapatunk. Az itt megszerzett profizmusra építve hoztuk létre a Social Media termékünket, amit ma már több mint 100 ügyfelünk vezetett be a toborzási stratégiájába, így egy online médiaügynökség mintájára dolgozhatunk együtt a jelöltek megszerzésén.

A velünk való együttműködés során heti státuszok garantálják a folyamatok transzparenciáját. A jelöltek számára pedig a vállalatról tudható alapinformációk mellett útvonaltervet biztosítunk, összegyűjtjük az iroda környékén található kávézókat, sportolási lehetőségeket, vagy, hogy az irodaház biztosít-e bringatárolót.

BŐVEBBEN

Profession Jelöltkezelő Rendszer: ingyenes kényelem és biztonság

Minden hirdetési termékünkhöz díjmentesen biztosítjuk az ügyféligényekre szabott Profession Jelöltkezelő Rendszert, méghozzá teljes funkcionalitással. A toborzási-kiválasztási folyamatot tökéletesen átláthatóvá és rendszerezetté tévő megoldás 2018-ban még fontosabb szerephez jut. A májustól érvényes új adatvédelmi rendeletnek (GDPR) ugyanis minden tekintetben megfelel a megoldásunk, így a praktikum és a kényelem mellett most a hatósági megfelelőséget is garantálja majd számodra.

BŐVEBBEN

Bízunk benne, hogy a fentiek közül több megoldásunkat is sikerrel használtátok az idei évben vagy fogjátok majd 2018-ban.

Szerzőnkről:

Tüzes Imre
üzletfejlesztési és termékmenedzsment vezető

Karrierjét a Vodafone Magyarországnál Zrt-nél kezdte 2007-ben, ahol a B2B és B2C oldalon egyaránt kipróbálhatta magát.
Részt vett az első hazai MVNO (Tesco Mobil) elindításában, majd annak ügyfélkapcsolati vezetőjeként dolgozott a Vodafone képviseletében.

2013-ban igazolt a Profession.hu-hoz, ahol ügyfélkapcsolati és operációs vezetőként a belső és külső ügyfeleknek elégedettségéért dolgozott.
2014 őszétől projekt menedzserként támogatta a Profession.hu Ringier Axel Springer cégcsoportba történő integrációját. Jelenleg üzletfejlesztési és termékmenedzsment vezetőként az online toborzási piac és az ügyféligények átfogó ismeretét összehangolva azon dolgozik, hogy hatékony megoldásokkal támogassa a kereslet és kínálat találkozását.

1 csillag2 csillag3 csillag4 csillag5 csillag - 5.00 / 5
Betöltés...

Kapcsolódó cikkek