Powered by

Employer Branding

Az önkéntesség, mint vállalati alapérték

Önkéntes munka, ahova lelkesen indulnak a munkavállalók? Létezik.
Employer Branding Olvasási idő: 5 Perc

Mi van az Employer Brandingen túl?

A HR szakma az elmúlt néhány évben drasztikusan átalakult, és már egyáltalán nem elég kizárólag a munkáltatói márkaépítéssel foglalkozni. Szakértői helyzetelemzés.
Employer Branding Olvasási idő: 5 Perc

15 év után kapott új arculatot a Profession.hu

Az új arculat a megbízhatóság mellett a fiatalosságot és a barátságosságot hangsúlyozza.
Employer Branding Olvasási idő: 2 Perc

A magyar munkavállalók szeretik, ha munkahelyük jótékonykodik

A cégek legtöbbször rászoruló gyermekeket, illetve időseket támogatnak, egyötödük civil szervezeteket, míg 14 százalékuk nonprofit sporteseményeket szponzorál.
Employer Branding Olvasási idő: 5 Perc
További cikkek >