Álláshirdetés feladása

Hirdetés copywriting

Álláshirdetés feladás: hogyan találjuk meg a legjobb jelöltet?

2019. 11. 15.

Teljeskörű útmutató a garantált sikerhez

Mely lépéseket foglalja magában a sikeres álláshirdetés feladás? Mit gondoljunk át a folyamat előtt? Hogyan kezdjünk neki az álláshirdetés megírásához? Milyen elemekre kell feltétlenül figyelnünk? Mit tegyünk bele? És mit ne? Rövid legyen vagy hosszú? Milyen legyen a címsor? Hogyan lesz az álláshirdetésünk figyelemfelkeltő, hogyan fog a tömegből kitűnni? Hogyan vonzza be a megfelelő számú jelöltet, akik rendelkeznek a szükséges tudással, tapasztalattal és kompetenciákkal? Milyen részletekre kíváncsi a legtöbb magyar álláskereső ma, ha egy álláshirdetést olvas?

Minden bizonnyal megfordultak már ezek a kérdések azoknak a fejében, akik valaha is új munkaerőt kerestek vagy éppen most is az álláshirdetés feladás komplex folyamatán törik a fejüket. Sokan úgy gondolják, nincs ezen mit átgondolni. Elég ha pár perc alatt megírják a hirdetést, felteszik a cég weboldalára és majd özönlenek is a jobbnál jobb jelöltek. Ez sajnos hatalmas tévedés! Gondoljunk csak bele: egy sebtében, koncepció nélkül megírt álláshirdetés rengeteg sebből vérezhet. Lehet például annyira sablonos, hogy belesimul a konkurencia ajánlatai közé, kevesebb jelentkezőt eredményezve. Esetleg hozhat túl sok jelentkezőt is, akiket aztán rengeteg idő és energia szűrni. Sajnos azt is tudjuk, hogy egy rossz hirdetés komoly anyagi kárt is okozhat.

De akkor mit tegyünk?

Jó, ha tisztában vagyunk vele: az álláshirdetés feladás korántsem egyszerű feladat! Rengeteg szempont van, amit érdemes a folyamat során szem előtt tartani. Hiszen egy jó munkaerő legalább akkora kincs, mint amekkora kárt egy rosszul kiválasztott, gyengén teljesítő kolléga tud okozni.

Cikkünkben ezért igyekszünk most minden olyan kérdést megválaszolni, ami az álláshirdetés feladás során felmerülhet: az első lépéstől egészen a legutolsóig. 14 éves szakmai tapasztalatunkra támaszkodva, értékes tudásunkkal és hasznos tippjeinkkel segítjük az olvasót, hogy garantáltan megtalálja azt a jelöltet, akit az adott pozícióra megálmodott! 

Álláshirdetés feladás: mit gondoljunk át előtte?

Egy álláshirdetés sikere már akkor eldől, amikor még hozzá sem kezdtünk a megírásához. Mielőtt tehát belevetnénk magunkat a feladatok vagy a cégleírás megírásának várva várt folyamatába, üljünk le és gondoljuk át: kit keresünk pontosan? Az elvárt tapasztalatoktól kezdve, a végzettségen át, egészen a nyelvtudásig ki kell alakítanunk a fejünkben egy konkrét képet az ideális jelöltről. Gondoljuk át azt is, hogy mennyit is ér nekünk a munkavállaló. Minden bizonnyal időt, energiát és pénzt kell majd belefektetnünk a betanításába vagy esetleg a teljes átképzésébe. Ha az álláshirdetés feladás során nem informáltuk időben bizonyos dolgokról, akkor megvan az esély arra, hogy esetleg két hónap múlva felmond. Mi pedig kezdhetjük az egész folyamatot elölről. Gondoljunk arra is, mekkora hátrány érhet minket, ha az álláshirdetés feladás hiába volt. Vagyis nem érjük el az ideális jelöltet, és így nem a legjobb munkaerőt vesszük fel. Következésképp a felvételi folyamat nem hoz majd kellően magas megtérülést a cég számára. Illetve, ha a folyamat elhúzódik, túl sok erőforrást köt le. Így más tevékenységekre nem marad idő.

Állásleírás = álláshirdetés?

Már az elején érdemes tisztában lennünk azzal is, hogy az álláshirdetés és az állásleírás nem ugyanaz a fogalom. Az állásleírás az a dokumentum, amit legtöbbször a szakmai vezetőtől vagy a HR osztálytól kapunk. Leírja mindazt, ami a cég számára fontos. Ismerteti, hogy az adott pozíció betöltéséhez milyen képességekre van szükség. Ezzel szemben az álláshirdetés egy marketing eszköz, ami segít eladni a „terméket”, vagyis a nyitott pozíciót. Míg az állásleírásnál a jelöltre fókuszálunk, addig az álláshirdetésnél a fogyasztóra. Emiatt megtörténhet, hogy ami fontos egy állásleírásnál, teljesen másodlagos információ egy álláshirdetésnél. Ebből kifolyólag teljesen másképp kell a kettőt megfogalmazni. Az álláshirdetés feladás során valójában egy jó reklámot kell készítenünk, ami vonzza majd az általunk megcélzott, ideálisnak vélt jelölteket.

Célpontban a munkavállaló

Szuper hír, hogy Magyarország vezető állásportálja akár 3-szor több önéletrajzot adhatnak az álláshirdetőknek, mint a más piaci szereplők. Azonban, ha nem tudjuk, hogy kit is keresünk pontosan, könnyű elveszni ebben a rengetegben! Miután pontos kép alakult ki bennünk az ideális jelöltről, próbáljuk magunkat az ő helyébe képzelni! Gondoljuk át, hogy az érdeklődő életét hogyan befolyásolja pozitívan, ha jelentkezik a mi álláshirdetésünkre.

Koncentráljunk az előnyökre!

Az álláshirdetés feladás során érdemes a tulajdonságok helyett az előnyökre koncentrálni. Az sem árt, ha van némi online értékesítési, meggyőzési tapasztalatunk, hiszen itt is egy terméket adunk el tulajdonképpen. A Social Talent webinárja szerint egy álláshirdetés legyen egyszerű, hiteles, konkrét és legyen tele váratlan fordulatokkal. Emellett érzelmeket kell közvetítenie és egy történetet kell elmesélnie a száraz leírás helyett. Egy olyan fejlődéstörténetet kell alkotnunk, amelyet olvasva a jelentkező úgy érzi majd, hogy ő a főhőse. Írjuk le bátran, hogy hol tart most, és hogy hol lehet néhány éven belül a cég segítségével, ha jelentkezik. 

Hogy megértsük, kit is keresünk, a perszóna alkotás folyamatát hívhatjuk segítségül. Gondoljuk végig, hogy mit és hol dolgozik most a jelöltünk? Mik a sajátos demográfiai jellemzői? Hol él? Hogyan él? Mennyit keres? Milyen iskolai végzettsége van? De gondoljunk arra is, hogy mik a céljai? Mit akar elérni? Mi hajtja belülről? Milyen értékekben hisz és mi az, amitől tart? Ha átgondoljuk ezeket a kérdéseket, megértjük, hogy mit kell kidomborítanunk a hirdetésben ahhoz, hogy magunkra vonzzuk a célközönség figyelmét. 

Hogyan szólítsuk meg a fiatal generációt?

Magyarország vezető online toborzási szakértőjének egyik rendkívül sikeres social media kampányának célcsoportja a fiatalabb generáció volt, melynél a ZARA-nak kerestek jelölteket nyári munkára. Az eredmények magukért beszélnek. Legalább heti 20 interjút bonyolítottak le hetente, és 54 embert közvetítettek tovább a boltoknak. S hogy mi volt a sikerük kulcsa? A célcsoport fejével való gondolkodás! A fiatal generáció laza, informális nyelvi stílusát használták a hirdetés megírásánál. Kiemelték mindazt, ami fontos a fiataloknak: ilyen például a rugalmas munkavégzés („Ha még tanulsz, akkor ez a legjobb lehetőség a rugalmas munkavégzésre.”), a hobbi mint munka („Megőrülsz a ruhákért és kiegészítőkért?”) vagy az, hogy a munka mellett jut idejük nyaralni is („Biztos jövedelemre számíthatsz, és még nyaralni is lesz időd.”). A sikert nem csak a rengeteg jelentkező jelentette, de a minőségi mutató is megugrott.

Lejárt szöveg

Extra tippünk végül azoknak, akik még a fentiek elolvasása után is, minden évben ugyanazzal a szöveggel és feltételekkel oldanák meg az álláshirdetés feladás unalmasnak vélt folyamatát: még akkor se tegyük ezt, ha esetleg mindig ugyanazt a célcsoportot kívánjuk elérni. Lehet, hogy az akkori munkaerőpiac lehetővé tette, hogy ezzel is be tudjunk vonzani megfelelő számú és minőségű jelöltet, de legyünk tudatosabbak és gondoljuk újra a porosodó szempontrendszerünket! A világ folyamatosan változik. Ami régen működött, lehet, hogy ma már biztos kudarcra van ítélve. Bármit is használunk fel tehát az álláshirdetésünkben, lebegjen mindig az adott, aktuális célközönség a lelki szemeink előtt!

Mik egy álláshirdetés létfontosságú elemei a munkavállalók szerint?

Tökéletes álláshirdetés minta nem létezik, de a Profession.hu 2017-es kutatása rávilágít arra, hogy mik azok az elemek, amikről semmiképpen se feledkezzünk meg az álláshirdetés megírása során. A fehér- és kékgalléros munkavállalók körében elvégzett felmérés szerint a legfontosabb öt elem mindkét csoportnál hasonlóan alakul. A munkavégzés pontos helye szerepel a prioritási lista legelején. Itt pedig a pontos jelzőn van a hangsúly! Ugyanis budapesti viszonylatban már a kerület is lehet egy olyan döntési pont, hogy az illető jelentkezik-e az állásra vagy sem. Ezt követi a munkaidő jellege (rész- vagy teljes munkaidő), a szükséges tapasztalat, majd az elvégzendő feladatok listája. A munkavállalók prioritási listájának ötödik helyén pedig a munkabér szerepel. Ha ezt a listát követjük, hirdetésünk biztosan kiemelkedik majd a konkurencia közül. Ezeket a preferenciákat az álláshirdetés feladás minden aspektusánál, vagyis a felépítés, a felhasznált plusz médiumok, a hangvétel és általánosabban az employer branding kommunikáció megalkotásánál is figyelembe kell vennünk.

Az első akadály: a cím

Most, hogy elképzeltük az ideális jelöltünket, beleképzeltük magunkat az ő helyébe és tudjuk azt is, hogy mi az az öt legfontosabb dolog, amit látni szeretne egy álláshirdetésben, belevághatunk az írásba. Itt jön azonban az első akadály: mi legyen a cím?

Ennek mindenképpen összhangban kell lennie az álláshirdetés tartalmával. Legyen egyszerű, beszédes és érthető. Kerüljük a túlzottan szakma-specifikus megnevezéseket: a „RFID Mérnök HR6846305X” cím nagy valószínűséggel csak túlszűrné a jelentkezőket. Ha a „hálózatszámítási munkatárs” alatt valójában pályakezdő villamosmérnököt értünk, bátran használjuk itt is az utóbbi kifejezést. Ezzel növelhetjük a jelentkezők számát. Ahogy ezekből a példákból kiderül, elsődleges szempont, hogy a pozíció nevét elsősorban a célközönség értse. 

Létesítményfelelős vagy Facility Manager?

Az álláshirdetés feladás során fontos az is, hogy azoknak a fejével gondolkodjunk, akit szeretnénk megcélozni. Például az Y generáció, de különösen a Z generáció esetében elengedhetetlen, hogy az általuk használt terminológiát kövesse a pozíció megnevezése. Hatalmas különbséget tud tenni a szemükben például a „Létesítményfelelős” átírása „Facility Manager” megnevezéssé, hiszen ezek a generációk a modern és az angolszász terminológiát követő hirdetéseket részesítik előnyben.

Hova helyezzük a hangsúlyt a cégleírásnál?

Az álláshirdetés feladás során be kell mutatnunk a vállalatot. Ha egy neves és elismert cégről van szó, akkor viszonylag könnyű dolgunk van. Tudjuk azonban, hogy nem minden cég lehet ismert fogyasztói márka. Ebben az esetben még inkább fontos, hogy az adott cég mit, mennyit és hogyan kommunikál magáról.

Térjünk ki mindenképpen a vállalat céljaira, értékrendjére, elképzeléseire, gondolkodásmódjára és egyéb egyedi tulajdonságaira. Így találunk majd értékrendben és gondolkodásban illeszkedő jelölteket, akiknek a motivációja és az elkötelezettsége a legmagasabb szinten van. Ha például juttatásokra kihegyezett ajánlatunk van, akkor pénzmotivált jelentkezőket kapunk nagy valószínűséggel. Ha feladatokra kiélezett a hirdetés, akkor feladatmotivált jelöltjeink lesznek. De ezeknél sokkal jobb, ha értékrendben és gondolkodásban illeszkedő jelöltjeink vannak, mert ez a legmagasabb szintű motiváció és elkötelezettség. 

Mi hajtja a munkavállalót?

Ha arra a kérdésre keressük a választ, hogy elsősorban mi motiválja a magyar munkavállalót arra, hogy nap mint nap felkeljen és bemenjen dolgozni, érdemes szemügyre venni BCG és a Profession.hu felmérését, a Decoding Global Talent-et. Ebből kiderül, hogy a fizetés hazánkban csupán a 4. legfontosabb szempont a munkahelyválasztásnál. Az első helyen a munka és magánélet egyensúlya áll. Ezt a kollégákkal való jó kapcsolat követi, harmadik helyen pedig a munka elismerésének fontossága szerepel. Ez az eredmény azt sugallja, hogy a legjobb tehetségek elérése érdekében nemcsak a fizetésre kell koncentrálnunk az álláshirdetés feladás során, hanem egy exkluzív ajánlatot kell létrehoznunk. Ennek része a megfelelő munkakörnyezet, az érdekes munkakör és a tervezhető időbeosztás is. 

A Deloitte egyik friss kutatásának eredményéből kiderül az is, hogy a haladó szemléletű vállalatok nagy hangsúlyt fektetnek a személyes kapcsolatokra, a motiváló munkafeladatokra és a folyamatos tanulás lehetőségének biztosítására. Ugyanis mindez - transzparens kommunikációval megtámogatva - fokozza a munkaerő megtartás képességét. Ne rejtsük tehát véka alá, ha cégünk profilja megegyezik a munkavállalók preferenciáival: így vonzóak leszünk a szemükben. 

Arany középút: az álláshirdetés feladásának az esszenciája

Fontos, hogy az álláshirdetés feladás során ne szűrjünk túl, de természetesen a túljelentkezés sem cél! A hirdetésnek természetesen ki kell térnie a feladatokra, elvárásokra és minden egyéb releváns információra. Azonban, ha túlszűrünk már a feladatleírásnál, olyan kevés jelentkezőnk lesz, hogy még kompromisszumot se fogunk tudni kötni, ha egyébként akadnának majdnem megfelelő jelöltek. Értékes ajánlásoktól is elesünk ebben az esetben.

De akkor mi a megoldás?

A pozíciót írjuk le egyértelműen és az előnyök ismertetéséről se feledkezzünk meg. Bontsuk ki, hogy miért érdemes a cégnél dolgozni, illetve hogyan segíti a vállalat a munkavállalót céljainak elérésében. Ezek lehetnek például ösztönzőprogramok vagy elismerések. A feladatoknál írjuk le konkrétan, hogy mit is kell majd az alkalmazottnak csinálnia. Az elvárásainkat se felejtsük el kommunikálni! Ezek azok a kritériumok, amik mindenképpen szükségesek a munkakör betöltéséhez. Továbbá, bátoríthatjuk a jelentkezést olyan előnyök leírásával, melyek nem feltétlenül kötelezőek az adott munkakör betöltéséhez, de előnyként kezeljük, ha a jelentkező rendelkezik velük. Ha valóban vonzóvá akarjuk tenni az ajánlatot, kérdezzük meg a cégnél dolgozókat: mit szeretnek a munkájukban? Hiszen náluk senki se tudja jobban, milyen is nálunk dolgozni.

Kulcsfontosságú, hogy azokat a kritériumokat se hagyjuk ki az álláshirdetés feladás folyamatából, amik leírják, mikor nem érdemes jelentkezni. Így csökkenthetjük a jelentkezők számát és növelhetjük a ténylegesen beküldött jelentkezések relevanciáját.

A bér dilemmája: feltüntessük az álláshirdetés feladása során?

Hazánkban a bérek feltüntetése még mindig kényes kérdésnek számít az álláshirdetés feladása során. Ennek több oka is lehet. Például a bérfeszültséget akarja a cég elkerülni, mert nincs egységes munkadíj az adott szervezeti egységnél. Vagy néhány esetben az is lehet, hogy ez szimplán csak egy magyar sajátosság. Ugyanakkor tény az is, hogy a kékgalléros hirdetéseknél egyre inkább megjelennek a bérsávok. Ez az irány a követendő példa, ha eleget akarunk tenni a nyomásnak, hiszen egyre nagyobb az igény a munkavállalók részéről, hogy előzetesen informálódhassanak a bérekről.

Jégtörő vállalatok

Érdekes helyzet állt elő a magyar piacon, amikor a LIDL elküldte az Index.hu-nak a bértábláját. Ennek köszönhetően még tovább erősödött hazánkban az igény, hogy a bérmegjelölések a hirdetés tartalmi elemévé váljanak. Érdemes tehát az álláshirdetés feladás során jól átgondolni, hogy engedünk-e a nyomásnak, és nyilvánosságra hozzuk-e az adott pozíció bérezését vagy sem. Ha utóbbi mellett döntünk, nagy az esély arra, hogy a munkavállalók azoknál a konkurens cégeknél landolnak, akik viszont már a folyamat elején közszemlére teszik ezeket az adatokat.

A kiválasztás folyamata

A jelentkezés és a kiválasztás folyamatát mindenképpen írjuk bele a hirdetésbe, hogy a jelentkező tudja, hogy mi vár rá. Továbbá, a hirdetésnek tartalmaznia kell a jelentkezéshez szükséges összes információt: a címet, az anyagok beadási módját és formáját vagy, hogy milyen nyelvű önéletrajz szükséges. Ha egy kapcsolattartó személy elérhetőségeit is megadjuk, sokkal nagyobb bizalmat ébresztünk a potenciális jelöltekben, mintha csak egy személytelen, központi email cím szerepelne a hirdetésben. Ne felejtsük el jelezni azt sem, hogy mennyi időn belül számíthatnak a jelentkezők válaszra. A hirdetést pedig zárjuk egy erőteljes felhívással!

Magyarország legismertebb állásportálján ezt a fázist egyébként gyerekjáték kezelni, ugyanis bármelyik hirdetéscsomagba tartozó álláshirdetés feladás ingyenes online felülettel rendelkezik, ahol a hirdető átláthatóan tudja kezelni a hirdetésére beérkezett pályázatokat. Ráadásul könnyen vissza is jelezhet a jelentkezőknek, akár egyedi, akár sablonüzenettel. Ez azért fontos, mert a visszajelzés hiánya nagyban rontja a cég employer brand-jét. 

Rövid vagy hosszú?

Most, hogy már pontosan tudjuk, milyen elemekre figyeljünk az álláshirdetés feladás során, felmerül a kérdés: milyen hosszú legyen a hirdetés?

Az Appcast nevű amerikai toborzó és marketing vállalat hatékonysági elemzése szerint a maximum 1000 karakteres hirdetések generálják a legtöbb jelentkezést. Míg az 1000 és 3000 karakteres álláshirdetések között nincs jelentős különbség, 3000 karakter felett rohamosan elkezd romlani a jelentkezési arány. A magyar nyelv sajátosságai miatt ez azonban nem mindig igaz. 1000 karakter általában kevés egy jó álláshirdetés megírásához. Ami viszont garantáltan sikeres megoldás, az a videós hirdetés. Ezzel a módszerrel rengeteg információt át lehet adni a cégről a potenciális jelölteknek. Ezért Magyarország legismertebb állásportálja az összes hirdetésében használ videót. Továbbá, érdemes megvizsgálnunk az összefüggést a hirdetés címének hosszúsága és a jelentkezők száma között: érdekes módon az 50-60 karakteres címek hozzák a legmagasabb hatékonyságot.

A mobil mindenekfelett

Gondolnunk kell arra is, hogy manapság az emberek mindent a mobilukon intézek. A számítógépről és a mobilról való állásböngészés ma már fele-fele arányban valósul meg. Tekintettel arra, hogy az okostelefon-használók száma az elmúlt öt évben megháromszorozódott, és a tartalomfogyasztás egyre inkább a kisképernyőkre költözött - vagyis az álláskeresők is többnyire a mobiljukon böngészik a hirdetéseket - már nem tekinthetünk másodlagosként erre a platformra. A recruiter.com felmérése szerint a mobilról jelentkezők negyven százaléka szakítja meg a folyamatot, ha a szükséges karrieroldal vagy állásportál nincs az eszközre optimalizálva. A Profession.hu új arculati projektjének a keretében éppen ezért kiemelkedő figyelmet szentelt arra, hogy az oldal mobilról böngészve is tökéletes felhasználói élményt nyújtson, illetve a Profession.hu mobil alkalmazás is garantálja a kényelmes böngészést, akár útközben is.

Az utolsó simítások

Eljutottunk az álláshirdetés feladás utolsó lépcsőfokához: nézzük hát, mi az, amit még érdemes megtenni a biztos siker érdekében.

Először is, hirdetésünk legyen egyedileg tervezett, hogy összhangban legyen cégünk arculatával. Így jobban fognak emlékezni ránk a jelöltek, mivel egy idő után már felismerik a színeket, formákat. Hazánk vezető állásportálja erre három különböző csomagot is kínál: választhatunk formahirdetésekből vagy egyedi koncepció alapján készített, teljes mértékben személyre szabható hirdetéseket is készíthetünk a segítségükkel. Sőt, harmadik opcióként egyedi grafikai megoldást is kérhetünk, mely teljes mértékben cégünk arculatára lesz szabva, nekünk csak a szöveget kell biztosítani. 

Legyünk profik!

Amellett, hogy a kommunikáció stílusának feltétlenül igazodnia kell a célcsoportunkhoz (például, a huszonévesekkel nyugodtan tegeződhetünk), érdemes vastag betűs részeket is beletenni a hirdetésbe, kiemelve a fontos vagy a jelentkezők szemében vonzó részeket. Ezen kívül használjunk hívószavakat, és a helyesírás-ellenőrzőt se felejtsük el végigfuttatni a szövegen! Még jobb, ha kollégánkkal nézetjük át a szöveget. Egy „friss” szem ugyanis rögtön kiszúr olyan hibát, amit mi magunk a sokszori átnézés ellenére sem vettünk észre. Ez azért fontos, mert egy helyesírási hibáktól hemzsegő hirdetés sosem fog profizmust sugározni!

Használjunk bátran egyszerre több csatornát!

Fontos az is, hogy ne csak egy csatornán keresztül adjuk fel hirdetésünket. Használhatunk hírlevelet vagy közösségi média csatornákat. Az álláshirdetés feladása ezeken a platformokon elengedhetetlen, ha a célközönséget szeretnénk elérni. Hazánk legismertebb állásportáljának segítségével viselkedés alapú fizetett közösségi média elérést és vizuális kiemelést is kérhetünk a listaoldalon és az álláshírlevelekben, illetve célzott e-mailt juttathatunk el 500 releváns, regisztrált álláskeresőnek. 

Legvégül egy extra tipp: tegyünk fel idegen nyelvű hirdetést, ha komoly nyelvismeretre van szükség. Így csak olyanok jelentkeznek majd valószínűleg, akik el tudják olvasni a szöveget.

Hasznos recruitment marketing technológiák

Itthon még viszonylag kevés olyan egyedi megoldás született, mely innovatív módon segítené az álláshirdetés feladás komplex folyamatát. Mindenképpen meg kell említenünk azonban az Abimato nevű, swipe technológián alapuló megoldást. Segítségével álláskeresőként (Tinder-szerűen) jobbra-balra lehet húzogatni a minket jellemző és nem jellemző képességeket. Ahogy ezzel játszunk, a rendszer egyre jobban megismer minket, és elkezd számunkra releváns álláshirdetéseket küldeni, amelyek hasonlóképpen lettek feltöltve.

Érdemes még említést tenni a Textio nevű, rendkívül hasznos, angol nyelvű álláshirdetési megoldásról. Ha bemásoljuk saját álláshirdetésünk szövegét, akkor többek között megmutatja, hogy mennyire jó a hosszúsága vagy mennyire hatékony kifejezések vannak benne. De jelzi azt is, hogy női vagy férfi szemmel olvasva mennyire vonzó a szöveg.

Álláshirdetés feladás könnyedén

Reméljük, hogy részletes útmutatónkban rengeteg hasznos információt és tippet osztottunk meg, melyek segítségével innentől már játék lesz a sikeres álláshirdetés feladás. Ha betartjuk a fent említett lépéseket, biztosak lehetünk benne, hogy gyorsan megtaláljuk azt az illetőt, akit az adott pozícióra elképzeltünk.

Keressünk profi partnert!

A legjobb eredményekért mindenképpen érdemes Magyarország piacvezető online toborzási szakértőjére bíznunk magunkat, hiszen őket az emberek több mint 94 százaléka ismeri, vagyis, ha valaki munkakeresésre adja a fejét, ide tölti fel legelőször az önéletrajzát, hatalmas előnyhöz juttatva az álláshirdetőt. Ráadásul egy álláshirdetés feladás 10 perc alatt is lehetséges, így mire elkortyoljuk a kávénkat, hirdetésünk már meg is jelent!

A profi toborzás-támogató szolgáltatásokat pedig azoknak ajánljuk, akik a fejvadászat és a közösségi média kampányok területén szeretnének a professzionális tudásra támaszkodni. 

Végezetül szeretnénk mindenkinek gyors, hatékony és sikeres álláshirdetés feladást kívánni!

1 csillag2 csillag3 csillag4 csillag5 csillag - 5.00 / 5
Betöltés...

Kapcsolódó cikkek