Toborzás és kiválasztás

Álláshirdetés-feladás: egyszerűbb már nem lehet

2019. 02. 21.

Vajon lehetséges annyi idő alatt megírnunk és megjelentetnünk egy álláshirdetést, amíg elkortyoljuk a kávénkat?

A mai munkaerőpiacon a toborzás szinte állandó HR feladat, így egyáltalán nem mindegy, milyen gyorsan állíthatjuk össze az álláshirdetésünket, és főleg, hogy milyen gyorsan válhat az láthatóvá a potenciális jelöltek számára. Nem túlzunk, ha azt állítjuk, hogy mindehhez csupán 10 percre van szükség, a Profession.hu önkiszolgáló hirdetési rendszerén keresztül, ami ráadásul a nap 24 órájában rendelkezésre áll. A fenti kérdésre a válasz tehát, hogy természetesen lehetséges – bár ha az esti órákban készítjük el a hirdetést, a koffein fogyasztása már nem ajánlott.

Mint a karikacsapás

Az önkiszolgáló rendszer egyik legnagyobb előnye, hogy pontosan akkor használhatjuk, amikor szükségünk van rá: bármikor. A másik pedig, hogy igazán egyszerűen, mindössze hat lépésben állíthatjuk össze a hirdetésünket, a nulláról kezdve. Adjuk meg a meghirdetendő pozíciót, majd válasszuk ki a számunkra legmegfelelőbb hirdetési csomagot, amit igényeinkhez igazodva egyedi kiemeléssel, Turbo szolgáltatással, automatikus frissítéssel vagy eDM Light kiegészítéssel tehetünk még hatékonyabbá. Ezután következhet a hirdetés szövegezése, amit a legfontosabb adatok, mint a megjelenített cégnév és a munkavégzés feltételeinek megadása követ. Miután ellenőriztük az elkészült hirdetést, bankkártyával vagy átutalással is fizethetünk – az előbbi esetben a hirdetés azonnal aktiválódik, de az utóbbit választva is csupán két órányi türelemre lesz szükségünk (munkanapokon), hogy megkezdődhessen a jelentkezés a meghirdetett pozíciónkra.

A szolgáltatás nemcsak az új hirdetés feladását teszi lehetővé, régebbi hirdetéseink újraaktiválására, korábbi hirdetési szövegeink és egyedi dizájnunk használatára is módunk van, ráadásul hirdetésünk mellé a Profession ingyenes jelöltkezelő rendszere is jár, ami a kiválasztás valamennyi lépését átláthatóvá és nyomonkövethetővé teszi. Nem véletlen, hogy 2018-ban a Profession.hu oldalán megjelenő álláshirdetések 30 százaléka az önkiszolgáló rendszeren keresztül érkezett. Bár használata rendkívül egyszerű, ha bármelyik ponton elakadnánk, vagy további információra lenne szükségünk, hétköznaponként este kilenc óráig online chaten keresztül kérhetünk segítséget” – tudjuk meg Kummer Bélától, a termék menedzserétől. De ez még csak a jéghegy csúcsa!

A kulisszák mögött

Amikor álláshirdetésről beszélünk, a legfontosabb, hogy az a lehető legtöbb releváns pályázóhoz jusson el. Ehhez elengedhetetlen, hogy a hirdetés az állásportál azon kategóriájában jelenjen meg, ahol azt az érdeklődők keresik, éppen ezért az önkiszolgáló rendszerben feladott hirdetések az általunk megjelölt pozíció szerint automatikusan a megfelelő kategóriába kerülnek.

Kummer Béla

Termékmenedzser - Profession.hu

A jelentkezések számának növeléséhez a rendszer egy új funkciója is nagyban hozzájárul, amelynek lényege, hogy a havi nettó fizetésre vonatkozó sor nem maradhat üresen. „Mindaddig, amíg ez nincs kitöltve, az adott pozícióhoz tartozó elvárt nettó havi fizetés jelenik meg, a Profession munkavállalói adatbázisának vonatkozó adatai szerint. Fontos tudni, hogy ez a mező kizárólag akkor válik láthatóvá, ha megadjuk a pozíciónevet, a munkavégzés helyét, az elvárt tanulmányi szintet, nyelvismeretet, illetve tapasztalatot is. Érdemes az ajánlásunk alapján beállítanunk fizetési adatot a hirdetéshez, ugyanis az álláshirdetésekben keresett három legfőbb adat egyike épp a munkabér: a Profession.hu felmérése szerint akár 30 százalékkal több jelentkezőt is hozhat ez az el nem titkolt számadat, sőt, a munkavállalók az állásinterjún is szívesebben vesznek részt ennek az információnak a birtokában” – hívja fel a figyelmet a szakember.

Mindig egy lépéssel előrébb

A felhasználói vélemények szerint a szolgáltatás egyértelműen és gördülékenyen kezelhető, nem véletlen, hogy évről évre többen élnek vele. „Az ügyfél-visszajelzések rendkívül értékesek számunkra, folyamatosan monitorozzuk az esetlegesen felmerülő nehézségeket, további igényeket, amelyek a termék továbbfejlesztésének irányait is kijelölik. Számos, már elérhető funkció is ezek nyomán született, de jelenleg is dolgozunk azon, hogy az önkiszolgáló rendszer még több szolgáltatást lefedjen” – avat be a termék menedzsere.

És hozzáteszi: „A felgyorsult piac és a toborzásban, kiválasztásban tevékenykedők elvárása, hogy minél több szolgáltatás legyen gyorsan és egyszerűen elérhető, éppen ezért tervezzük az önkiszolgáló rendszer kibővítését, hogy az álláshirdetés-feladásához hasonlóan az önéletrajz adatbázishoz való hozzáférés, és valamennyi kiegészítő lehetőség is néhány kattintással megvásárolható legyen, bármikor, amikor arra szükség van. A termékpalettán való eligazodást egy mesterséges intelligencia alapú termékajánló segíti majd, különös tekintettel azokra, akik ritkán és kis számban toboroznak, esetleg nincs dedikált emberük a feladatra, vagy alacsonyabb keretből kell gazdálkodniuk, de ez a fejlesztés azokban az esetekben is hasznos lesz, amikor egy speciális területre, vagy nagy létszámban van szükség a munkaerő toborzására” – osztja meg Béla. 

Bár az álláshirdetések feladása korábban kizárólag számítógépről történt, már egyre többen adnak fel hirdetést a mobiljukról, ezért az önkiszolgáló felület hamarosan telefonra optimalizálva is elérhető lesz. Így a bármikor dimenziója a bárhollal is kibővül – akár egy hangulatos kávézó fotelében hátra dőlve is elkészíthetjük hirdetésünket, és már csak arról kell döntenünk, hogy milyen kávét rendeljünk mellé.

1 csillag2 csillag3 csillag4 csillag5 csillag - 5.00 / 5
Betöltés...

Értesítést kérek az új bejegyzésekről

Kapcsolódó cikkek