Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Vevőszolgálat állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal
9 db találat
Szűrés
-
Audiovizuális rendszerek kiépítésében való részvétel (épülethangosítás, IT hálózat, videotechnika, konferencia rendszer) Általános kiépítési, kábelezési, szerelési munkák elvégzése (rack-ek összeszerelése, kijelzők felszerelése, projektorok felszerelése) Rajzolvasás, szükség eset...tegnap 13:55
-
főpénztár kezelés osztályos pénztárak elszámoltatása vevői számlák kiállítása, bank utalások készítése kapcsolattartás a bankkal igazolt számlák ellenőrzés, előkészítése utalásra bérek, adók utalása vevői-szállítói folyószámlák egyeztetése, rezsi elszámolások készítése, elszámolá...márc. 25.
-
A Nagykereskedelmi Ügyfélszolgálat egységének munkavégzéséhez kapcsolódó feladatok elvégzése, kapcsolattartás a csoport munkavégzése során érintett szervezetekkel. Országos szinten üzemanyag megrendelések rögzítése, az ezzel kapcsolatos teljes körű SAP rendszeri, valamint kapcsol...márc. 26.
-
Főpénztárosként felelősséget vállalsz saját szakmai és személyes fejlődésedért. Jó kapcsolatot alakítasz ki a vásárlókkal, hogy ezáltal is növeld a vásárlói elégedettséget. Hozzájárulsz egy olyan környezethez, amely jól láthatóan tükrözi az IKEA világát, melyben vásárlóink és mun...márc. 26.
-
Senior Customer Service Representative (Polish Speaking)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestCoordinate the order management process of clients in the automotive industry Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Be logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from recei...márc. 26. -
A POZÍCIÓT BETÖLTŐ SZEMÉLYRE AZ ALÁBBI FELADATOK VÁRNAK: * túlsúlyos és/vagy túlméretes járművek útvonalengedélyezése; * mobil tengelysúlymérés és ehhez szervesen kapcsolódó feladatok (pl.: adminisztráció, díjak beszedése, számlázás, stb.) végzése; * a mérőállomási tevékenységek...márc. 26.
-
Supports Customer Care and Loyalty system & process execution in the market and resources needed for it. Searches internally and externally best practice models within Customer Care department & shares best practice within team. Contributes to up-to-date information/Customer Care...márc. 24.
-
* Vámhatóságokkal és a vámügynöki szolgáltatóval történő folyamatos kapcsolattartás * Import, export vámfolyamatok napi koordinációja és felügyelete * Vámfolyamatok optimalizálása és folyamatos fejlesztése * Vámkezelések utólagos ellenőrzése és az esetleges utólagos módosítások v...márc. 23.
-
The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...márc. 21.