Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Vevőszolgálat állások, munkák 5-10 év tapasztalattal

82 db találat
Szűrés
  • A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...
    ápr. 12.
  • Ügyfélpanaszok kezelése, garanciális termékek ügyintézése Ügyfélszolgálati levelezés, telefonvonal kezelése, panaszok felvétele Hibás termékek bevizsgálása Kapcsolattartás partnerekkel, szervizekkel Notebookok, számítógépek bővítése, telepítése Kapcsolódó tárhelyek leltározása Eg...
    ápr. 22.
  • Megrendelések átadása, pénztár kezelése Ügyfélszolgálati hívások fogadása Garanciális termékek átvétele, átadása Ügyfélszolgálati levelezés kezelése Rendelésekkel kapcsolatos problémamegoldás Panaszkezelés személyesen, telefonon, és e-mailben 2-4 fős ügyfélszolgálati csoport tevé...
    ápr. 22.
  • Folyamatos kapcsolattartás a vállalaton belüli logisztikai és értékesítési területekkel (angol és magyar nyelven) Ellátási lánc megfelelő dokumentációs rendjének kialakítása, betartása Vállalatirányítási rendszer karbantartása, adatok és folyamatok frissítése Ügyfélkapcsolati fel...
    ápr. 22.
  • Customer specialist

    1134 Budapest, Róbert Károly körút 64-66.
    Technical and product advice to clients by phone, email or via social networks Active knowledge of information and news about the entrusted product group Creation of special offers, creation of technical proposals and calculations Involvement in the creation of a business strateg...
    ápr. 22.
  • Serves as the first point of contact for customers requesting technical support via phone or e-mail. Perform remote troubleshooting via diagnostic techniques and patient questions Finding the best solution based on the problem and the customer's input Guide the customer through t...
    ápr. 21.
  • Az intézmény páciens oldali feladatainak koordinálása Érdeklődők tájékoztatása az intézmény szolgáltatásaival kapcsolatban Páciensfogadás, -koordinálás Ellátási események szervezése, követése, támogatása, rendelésoptimalizálás Az intézményben zajló egészségügyi gondozási folyamat...
    ápr. 21.
  • Vevőszolgálati referens

    Budapest XIII. kerület, Váci út 80.
    Kapcsolattartás az Electrolux kereskedelmi üzletágának vállalati ügyfeleivel Rendelések feldolgozása, elmaradások, hátralékok kezelése, a megrendelés állapotának nyomon követése és a változások nyomon követése A rendeléshez kapcsolódó minden szükséges dokumentum (számlák, szállít...
    ápr. 21.
  • responding to emails from customers seeking assistance during their first post-sale stage — onboarding period; identifying the goal that the customer wants to achieve with our products and helping them to reach it; participating in building and improving customer success workflow...
    ápr. 21.
  • Kedvesen üdvözölni, és segíteni a vásárlókat Az árukészlet ismerete annak érdekében, hogy a vásárlóknak minőségi segítséget nyújthass A napi es havi célforgalmak ismerete, és közreműködés azok elérésének érdekében A vásárlókiszolgálás mindenek előtt Az üzletvezetők által kért fel...
    ápr. 21.
  • Utazási dokumentumok ellenőrzése Utasok regisztrálása a légitársasági rendszerekbe Beszállókártyák és poggyászcímkék kiállítása Közreműködés az utasok repülőgépbe szállításánál Utasok tájékoztatása, segítése, esetleges rendellenességek kezelése...
    ápr. 21.
  • Érkező utasok tájékoztatása, panaszkezelés Kasszakezelés Jegyzőkönyv kiállítása sérülten, hiányos tartalommal érkezett csomag esetén Különböző légitársasági rendszerek elsajátítása és használata Keresés elindítása lemaradt csomag esetén Tévesen ideszállított csomag eljuttatása er...
    ápr. 21.
  • ügyfél kapcsolattartás levélben és telefonon érdeklődő ügyfelek tájékoztatása szoros együttműködés a társosztályokkal adminisztráció sERPa ügyviteli rendszerben rendelések monitorozása, kezelése
    ápr. 20.
  • Iktatás Dokumentációkezelés Számlázás Számlareklamációk intézése Alvállalkozói számlák ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkal
    ápr. 20.
  • Bejövő ügyfél telefonhívások kezelése, tájékoztatás nyújtása és egyéb ügyfél-interakciók kezelése, segítése Kimenő hívások indítása megadott céllisták alapján Panaszos ügyfelek kezelése Ügyviteli rendszer/adatbázis kezelése időpont foglalásokhoz, ügyfelek adatainak naprakészen t...
    ápr. 20.
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...
    ápr. 20.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim