-
Front office manager
1074 Budapest, Dob utca 63.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a Front Office részleg irányítása, a Recepció, a Concierge/Londiener csapat munkafolyamatainak összehangolása;
- a szobák kihasználtságának maximalizálása a legmagasabb átlagáron, használva az upselling technikákat a szállodai szolgáltatások népszerűsítésére;
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
Front office manager helyettes
9600 Sárvár, Rákóczi Ferenc utca 28.
-
Lakhatási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A front office napi működésének támogatása és felügyelete
- A vendégélmény és szolgáltatási színvonal folyamatos biztosítása
- A Front Office Manager munkájának operatív támogatása
- Az Ügyeletes vezetői beosztás alapján kiveszi részét a hétköznapi, valamint hétvégi Ügyeletes vezetői feladatokból
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A Front Office Manager-rel együttműködve az elsődleges feladatod a pozitív vendégélmény fenntartása és saját munkatársaink motivációjának fenntartása, elkötelezése lesz.
- Irányítod és koordinálod a Front Office részleget, összehangolod a Front Desk és a Guest Experience csapat munkafolyamatait;
November 07. -
-
Diákmunka - Irodavezető – Francia és angol nyelvtudással
Budapest 9. ker.
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok•Az idegenforgalmi terület operatív irányítása és koordinálása •Toborzási folyamatok összefogása •Kollégák munkájának szervezése és felügyelete •Irodai adminisztráció és dokumentáció kezelése •Kapcsolattartás partnerekkel és ügyfelekkel •Programhelyszínek és kikötői feladatok koordinálása...
November 21. -
Irodavezető/ Utazásszervezési koordinátor (Office & Travel Manager/Coordinator)
1094 Budapest, Tűzoltó utca 59.
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Lakhatási támogatás • Munkába járás támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Biztosítja az iroda napi működését, beleértve a takarítási és karbantartási szolgáltatások koordinálását és felügyeletét.
- Általános irodai kellékek, írószerek és berendezések rendelése.
November 07.• Előre sorolva december 1. -
-
Front office manager munkatárs (Főrecepciós)
4200, Hajdúszoboszló
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokA recepciós kollégák irányítása, feladatok szervezése A recepciós kollégák, illetve saját beosztásának kezelése, szervezése Felügyeli és koordinálja csapatának tagjait A szálloda könyvelési osztályának szükséges havi kimutatások, jelenléti ívek időben történő megküldése A szálloda...
December 02. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatokWir erwarten von Dir - #dailybusiness / Du bist mitverantwortlich für die Leitung unserer Front Office Teams, in enger Absprache mit unserer Rooms Division Managerin und Front Office Managerin / Du stellst einen reibungslosen Ablaufe während aller Schichten sicher sowie gewährleitest...
December 05. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Fachliche und disziplinarische Leitung des Front-Office-Teams inklusive Dienstplanung, Schulung und Mitarbeiterentwicklung
- Aktive Präsenz im operativen Tagesgeschäft mit einem herzlichen Empfang und professionellem Gästeservice
December 05. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Betreuung von Gästen mit höchsten Erwartungen
- Abholen von Gästefeedback und sicherstellen, dass alles Relevante umgehend erledigt wird, insbesondere Reklamation zur gänzlichen Zufriedenheit des Gastes behandelt werden
December 05. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatokMit deiner ausgesprochenen Herzlichkeit, deiner Empathie und deiner Leidenschaft wirst Du zum Dorint-Botschafter und sorgst damit für Begeisterung bei unseren Gästen und Mitarbeitenden...
December 04. -
Front Office Manager (m/w)
Ausztria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Hauptverantwortung für die Leitung der Rezeption
- Sicherstellung eines reibungslosen Ablauf am Front Office
- Professionelle Betreuung unserer Gäste von der Offerte, über die Reservationsbestätigung, Anreise, Aufenthalt bis zur Abreise
- Ausführen von Duty Diensten
December 02. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Stellvertretung des Front Office Managers in Abwesenheit
- Verantwortlich für den reibungslosen Ablauf am Front Office inklusive Conciergerie und Gästebetreuung
- Selbstständiges Führen einer Schicht am Front Office inklusive Abrechnung
- Check-in / Check-out der Gäste
December 03. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Mitverantwortung für die Leitung der Rezeption
- Betreuung und Beratung unserer anspruchsvollen internationalen Gäste
- Sicherstellung unserer hohen Qualitätsansprüche gemäss den Standards von Hyatt International
- Training & Coaching von Mitarbeitern
December 02. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Eine angenehme Arbeitsatmosphäre in einem motivierten Team
- Eine verantwortungsvolle Position in einem modernen und dynamischen Umfeld
- Mitarbeit in einem motivierten Team mit flachen Hierarchien
December 01. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Du rockst den Check-In und Check-Out unserer Gäste
- Du organisierst Reservierungen, Internetportale und Gruppenanfragen
- Du führst dein Team souverän und planst Dienst- und Urlaubspläne
- Du beobachtest den Markt, analysierst Trends und sorgst für reibungslose Abläufe
December 01. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Urlaubsmanager:in für unsere Hotelgäste
- Mitarbeit an der Rezeption mit Check-In sowie Check-Out & Concierge-Dienste
- Beschwerdemanagement
- Rechnungskontrolle sowie Erstellung von Debitorenrechnungen
- Optimierung von Abläufen
- Dienstplangestaltung des Front-Office-Teams
December 01. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatokKümmere dich um die täglichen Aufgaben des Teams, plane und verteile die Arbeit und setze Leistungs- und Entwicklungsziele für die Teammitglieder über den persönlichen Journey....
December 01. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatokDas Wohl unserer Gäste liegt dir am Herzen. Du gewährleitstet einen herzlichen Empfang und übernimmst diverse Concierge-Tätigkeiten mit individueller Beratung – deine Insidertipps sind gefragt....
November 28. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Du bist die Gastgeber*in unseres Hauses – erste Anlaufstelle für Gäste und dein Team.
- Du arbeitest eng mit der Direktion zusammen und vertrittst sie bei Abwesenheit.
- Du leitest und koordinierst Reception, Bar und Frühstücksbereich – dein Reich, deine Handschrift.
November 27. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Teamführung
- Dienbstplanerstellung
- Strategische Entwicklung
- Manager on Duty - Verantwortung und Ansprechpartner für alle Anliegen im Haus
- Betreuung und Beratung der Gäste an der Rezeption
- Durchführung von Check-In und Check-Out
- Nutzung der eingesetzten Front Office-Software (MEWS)
November 27.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Front office manager munkatárs főrecepciós állások, munkák vendéglátás, hotel, idegenforgalom területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!