Üzleti támogató központok állások, munkák Szegeden
6 db találat
Szűrés
-
Informatikai, hálózati hibák regisztrálása és kiosztása megfelelő megoldócsapatoknak Egyszerűbb problémák megoldása Hálózati eszközök figyelése automatizált monitorozó rendszerben Proaktív hibamegoldás, előrejelezhető kiesések megakadályozása Jegykezelő rendszer használata, inci....Informatikai, hálózati hibák regisztrálása és kiosztása megfelelő megoldócsap...április 16.
-
A Németországban élő, anyavállalatunknál dolgozó kollégáink támogatása voice alapú szolgáltatási területen, azaz: Egyszerűbb problémák koordinálása, megoldása, Hibadokumentáció, adminisztráció, Együttműködés más csoportokkal, Ügyfelek, kollégák informálása...A Németországban élő, anyavállalatunknál dolgozó kollégáink támogatása voice...április 16.
-
Do effective cash collection and monitor of customers’ accounts consistent with BP’s credit standard & policies and prepare collection reports Monitor credit and fraud violations and inform / involve all relevant stakeholders within their DOA Deal with customers’ accounts and kee...Do effective cash collection and monitor of customers’ accounts consistent wi...április 15.
-
Ensure the accurate and timely delivery of addition, change and de-activation of master data records in accordance with SLAs. Types of records include but not limited to customer master, material master, vendor master and finance master. Provide expertise and support the Data Ope...Ensure the accurate and timely delivery of addition, change and de-activation...április 14.
-
Develop a deep understanding of the various types of Lubricants billing processes within various customer channels of trade, specialized customer requirements, and other sales and marketing offers Resolve billing disputes accurately and within prescribed service level targets Com...Develop a deep understanding of the various types of Lubricants billing proce...április 13.
-
Monitor and review day-to-day operations in accordance with service level agreements, management goals and processes Provide relevant support and interface with internal partners and stakeholders as required to resolve escalations and queries Build up and maintain professional re...Monitor and review day-to-day operations in accordance with service level agr...április 13.