-
-
Cafeteria • Mozgóbér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Jelöltek keresése adatbázisokban, hirdetések útján és egyéb csatornákon
- Telefonos mini interjúk megtartása
- Személyes interjúk szervezése
- Jelöltekkel való kapcsolattartás
- Toborzás-kiválasztási folyamatokhoz tartozó adminisztratív és szervezési feladatok ellátása
- Álláshirdetések feladása, kezelése
November 07.• Előre sorolva december 3. -
-
Donor Reporting Associate
Hibrid • 1133 Budapest, Váci út
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Compile accurate and timely financial reports for donors in close coordination with Field Operations and the Division of External Relations (DER)
- Manage daily operational activities of the Donor Reporting sub-unit, including follow-up with stakeholders and handling the shared mailbox
November 28. -
Ügyfélkapcsolati munkatárs
1106 Budapest, Maglódi út 59.Nettó 400e - 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező telefonhívások, e-mailek kezelése, kapcsolattartás partnerekkel
- Árajánlatok készítése, kereskedelmi megállapodások adminisztratív lebonyolítása
- Időszakos partnerlátogatások egyeztetése, szervezése
- Meglévő szerződések monitorozása, ad-hoc beszámolók készítése
November 11. -
Engagement Manager
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokBuild and maintain trusted relationships with stakeholders, ensuring high satisfaction and proactive issue resolution Gather and action customer feedback to continuously improve service quality Participate in preparing project kickoffs to set clear expectations and define success Co-operate with...
November 24. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Execute standardized HR processes across the employee lifecycle with a focus on accuracy, timeliness, and employee experience.
- Serve as a Tier 2 support contact for employee inquiries, leveraging knowledge bases and case management tools.
- Complete mass data changes.
November 10.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!