Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
50 db találat
Szűrés
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...ápr. 08.
-
Értékesítési és marketing menedzser értékesítési és marketing feladatok összehangolása partnerre szabott, egyedi ajánlatok kidolgozása, ajánlat készítése, ajánlatok nyomon követése (alkalmanként angol nyelven) adminisztráció és ügyféladatok kezelése kommunikációs anyagok, és az é...ma 07:22
-
Kimenő hívások indítása Bejövő hívások fogadása Ügyfélszolgálati teendők telefonon történő ellátása Széleskörű információ – és segítségnyújtás az ügyfelek részére Panaszkezelés, problémamegoldás E-mailen beérkező ügyfél kérdések megválaszolása Értékesítőink munkájának támogatása,...tegnap 16:24
-
Koordinálja a részletes projekttervek kidolgozását, a projekt feladatok erőforrás és időráfordítás ütemezésének elkészítését, a tervek összehangolását, a projekt szervezetének kialakítását. Közreműködik a projekt működtetéséhez szükséges környezet kialakításában (irodák, eszközök...tegnap 13:03
-
Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés é...tegnap 11:20
-
Gyári alkatrész részleggel való kapcsolattartás Ügyfelek alkatrész részlegével való kapcsolattartás Alkatrészek beazonosítása, keresése, azok megrendelése Ügyfelek alkatrésztechnikai kérdéseinek megválaszolása Ügyfelek magas szintű kiszolgálása Árajánlatok készítése az ügyfelek s...ma 10:50
-
HR Advisor - Czech speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1087 Budapest, Hungária körút 40-44.Provides advice/ transactional service personally and via telephone or email to all managers and employees, based on written HR policies and processes. Registers queries in the appropriate systems. Uses a case management tool to manage workload and to pass cases to other teams wh...ma 10:25 -
Support delivery of Reporting services to the business Support the delivery of timely and accurate statutory accounts and Tax analyses through liaison with Statutory/Tax Reporting teams and external auditors Complete timely monthly, quarterly and annual financial close process Su...tegnap 22:35
-
Senior Customer Service Representative - Polish Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Coordinate the order management process of clients in the automotive industry Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Be logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from recei...tegnap 22:30 -
Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion Interact with customers and stakeholders in a professional, friendl...tegnap 18:25
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 15:30
-
Értékesítési és kivitelezési területek összekapcsolása, folyamatos támogatása Megrendelési folyamat segítése a rendelkezésre álló információk átadásával Aktív, szoros együttműködés ügyfelekkel és társosztályokkal felmerülő problémák és kérdések esetén Megrendelésekkel kapcsolatos...tegnap 12:20
-
Magyarország egyik legmodernebb, legjobban felszerelt depója vár Rád, A legkorszerűbb technológiával dolgozunk, Figyelünk a munka-magánélet egyensúlyára, Hosszú távon tervezünk Veled! Az alábbi feladatokban számítunk Rád: Egyedi díjazású eseti csomagfelvételi megbízások megszer...tegnap 12:00
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 11:55
-
B2B leadek generálása, illetve beérkező B2C és B2B leadek kvalifikációja prémium szolgáltatásokat nyújtó CRM és direkt marketing ügynökségünk magyar nyelvű Contact Center csapatának tagjaként. B2B lead generálási feladatok Cégek telefonos megkeresése lead generálási célból hidegh...ápr. 23.
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...ápr. 23.
-
Budapest területére, továbbá az agglomerációra szerződött takarítási projektjeinkhez keresünk takarítási területi vezetőt változó munkarendben. kapcsolattartás a megbízó és a vezetőség között elvégzendő projektek szervezése, irányítása, ellenőrzése beosztások készítése, jelen...ápr. 23.
-
IT infrastruktúra monitorozási feladatok ellátása, eszkalálása Rendszeres szoftver frissítések és biztonsági mentések elvégzése Felhasználók operatív támogatása Informatikai fejlesztési javaslatban való együttműködés Incidensek és problémák szükség szerinti eszkalálása Ticketing...ápr. 23.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ápr. 23.
-
Provide a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the req...ápr. 23.
-
jutalék elszámolási folyamatok működtetése, jutalék zárásokban való részvétel, jutalékot érintő reklamációk kivizsgálása, adatszolgáltatási jelentések készítése, projektekben és tesztelésekben való részvétel, egyedi válaszlevelek készítése, folyamatleírások, szabályzatok frissíté...ápr. 23.