Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások Budapesten középiskolai végzettséggel
62 db találat
Szűrés
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...ápr. 08.
-
Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés é...tegnap 11:20
-
Support delivery of Reporting services to the business Support the delivery of timely and accurate statutory accounts and Tax analyses through liaison with Statutory/Tax Reporting teams and external auditors Complete timely monthly, quarterly and annual financial close process Su...tegnap 22:35
-
Senior Customer Service Representative - Polish Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Coordinate the order management process of clients in the automotive industry Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Be logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from recei...tegnap 22:30 -
Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion Interact with customers and stakeholders in a professional, friendl...tegnap 18:25
-
Incoming (vendor) invoice control according to the actual regulatory requirement Workflow monitoring and actions, including open items checking and clearing Vendor accounts reconciliation. Controlling and posting advance invoices, compensations and assigned payments Period-end r...tegnap 16:05
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 15:30
-
Értékesítési és kivitelezési területek összekapcsolása, folyamatos támogatása Megrendelési folyamat segítése a rendelkezésre álló információk átadásával Aktív, szoros együttműködés ügyfelekkel és társosztályokkal felmerülő problémák és kérdések esetén Megrendelésekkel kapcsolatos...tegnap 12:20
-
Magyarország egyik legmodernebb, legjobban felszerelt depója vár Rád, A legkorszerűbb technológiával dolgozunk, Figyelünk a munka-magánélet egyensúlyára, Hosszú távon tervezünk Veled! Az alábbi feladatokban számítunk Rád: Egyedi díjazású eseti csomagfelvételi megbízások megszer...tegnap 12:00
-
Kiváló ügyfélélmény A területéhez valamint hozzá tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Érték...tegnap 11:40
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.tegnap 05:10
-
B2B leadek generálása, illetve beérkező B2C és B2B leadek kvalifikációja prémium szolgáltatásokat nyújtó CRM és direkt marketing ügynökségünk magyar nyelvű Contact Center csapatának tagjaként. B2B lead generálási feladatok Cégek telefonos megkeresése lead generálási célból hidegh...ápr. 23.
-
Meglévő és új ügyfelek számára igényfelmérések elkészítése Adatok online platformon való rögzítése Elkészített igényfelmérések eredményeinek átbeszélése a tanácsadó kollégávalápr. 23.
-
DPD Hungary Kft. csomagautomata hálózatának üzemeltetése és fejlesztése (saját és partner hálózat), Minden, csomagautomatákkal kapcsolatos ügy, probléma intézése (melyek érkezhetnek ügyfélszolgálattól, futároktól, felhasználóktól és partnerektől), Teljes Alza csomagautomata hálóz...ápr. 23.
-
To professionally and efficiently interact by international customer queries: mainly in written form by e-mails, orders, online chats, occassionaly phone calls, logging customer orders and following them up in the order management system To provide professional technical support...ápr. 23.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ápr. 23.
-
Accurate & Timely Processing: Ensure precise and prompt processing and reporting of financial data related to Fixed Asset Register ownership. Query Handling: Address queries from the local market (LM) and external auditors regarding FAR ownership and related financial matters. IF...ápr. 23.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 23.
-
Telefonos és email-es megkeresések fogadása, teljeskörű kezelése Ügyfelek megfelelő tájékoztatása az ügymenetről, szolgáltatásokról, egyéb információkról Megbízások kezelése és továbbítása a futárcégek felé Logisztikai ügyfélmegkeresések kezelése Kapcsolattartás futár partnerekke...ápr. 23.
-
Provide a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the req...ápr. 23.
-
jutalék elszámolási folyamatok működtetése, jutalék zárásokban való részvétel, jutalékot érintő reklamációk kivizsgálása, adatszolgáltatási jelentések készítése, projektekben és tesztelésekben való részvétel, egyedi válaszlevelek készítése, folyamatleírások, szabályzatok frissíté...ápr. 23.