Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Üzleti támogató központok állások Budapesten középiskolai végzettséggel

56 db találat
Szűrés
  • Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...
    ápr. 16.
  • Ügyfélszolgálat munkájának támogatása Jelentős mennyiségű adminisztrációs feladatok ellátása (adatrögzítés, adatbevitel) Kapcsolattartás az ügyfelekkel (írásban, telefonon) Kapcsolattartás a társosztályokkal Rendelések feldolgozása, nyomon követése  
    ma 09:00
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    ma 15:30
  • Értékesítési csapat támogatása Beérkező ügyféligények megoldása Megrendelések kezelése, projectek támogatása, nyomonkövetése Ticketing rendszer kezelése Szakmai ajánlatok, szerződések műszaki paraméterezése Adminisztratív feladatok elvégzése Kapcsolattartás beszállítókkal, gyártó...
    ma 13:15
  • Kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel Új ügyfelek felkutatása Értékesítési lehetőségek feltárása, javítása CRM rendszer használata Projektinformációs rendszerek kezelése Árajánlatok készítése és nyomon követése Együttműködés a területi értékesítőkkel és a társosztályokkal...
    ma 12:50
  • Értékesítési és kivitelezési területek összekapcsolása, folyamatos támogatása Megrendelési folyamat segítése a rendelkezésre álló információk átadásával Aktív, szoros együttműködés ügyfelekkel és társosztályokkal felmerülő problémák és kérdések esetén Megrendelésekkel kapcsolatos...
    tegnap 12:20
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    tegnap 11:55
  • To professionally and efficiently interact by international customer queries: mainly in written form by e-mails, orders, online chats, occassionaly phone calls, logging customer orders and following them up in the order management system To provide professional technical support...
    ápr. 17.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim