-
Területi értékesítési vezető (Dél-Magyarországi régió)
Bács-Kiskun megye, Békés megye, Csongrád-Csanád megye
-
Céges autó • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Saját üzleteid teljes körű működésének támogatása és fejlesztése
- Csapatod toborzása, oktatása, motiválása
- Mutatószámok figyelése, optimalizálása
- Új üzletek és átépítések koordinálása
- Kapcsolattartás külsős partnerekkel
- Napi utazás a területeden belül
December 05. -
-
Junior HR Rendszer Specialista (Kecskemét)
6000 Kecskemét, Boróka utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- HR folyamatok (pl. toborzás, beléptetés, képzés, bérszámfejtéshez kapcsolódó munkafolyamatok) támogatása és optimalizálása az igények elemzése és fejlesztési javaslatok kidolgozása alapján
- HR rendszermodulok bevezetésének és rolloutjának támogatása, beleértve a tesztelést és a dokumentálást
November 13.• Előre sorolva 22 órája -
-
Pénzügyi elemző
6000 Kecskemét, Matkó tanya 232.
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok• Heti, havi, negyedéves és éves pénzügyi jelentések készítése és elemzése, beleértve az értékesítési, gyártási kimutatásokat, eredménykimutatásokat, mérlegeket és cash-flow kimutatásokat. • Pénzügyi modellek fejlesztése és karbantartása előrejelzésekhez, költségvetés-tervezéshez és...
November 21.• Előre sorolva december 3. -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
6100 Kiskunfélegyháza, Szegedi út 77.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Kereskedelmi folyamatok támogatása, napi operatív adminisztráció ellátása
- Teljes körű számlázási adminisztráció (beérkező adatok kezelése, számlák kiállítása, iktatása, postázása/továbbítása)
- Belföldi és export tevékenységgel kapcsolatos adminisztratív ügyintézés
November 27.• Előre sorolva december 3. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!