Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Service kft. állás, munka (1-3 év tapasztalat)
9 db találat
Szűrés
-
Jó gyakorlati érzékkel, szervezőkészséggel rendelkező, műszaki beállítottságú kollégát keresünk, aki átlátja egy szárító-, tároló teleppel kapcsolatos feladatokat, szervezi és részt vesz azok elvégzésében Irányítja a hozzá tartozó munkatársakat, és működteti, kontrollálja a beszá...ápr. 15.
-
Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion Interact with customers and stakeholders in a professional, friendl...tegnap 18:25
-
REPORTING: Manage monthly OPEX reporting, on monthly basis upload the actual data, partnering, contract categorisation, costs monitoring and difference explanation vs. BP incl. data preparation. Manage monthly Organizational cost (PTE/ BAU), compare BP vs. Actual costs, highlight...ápr. 17.
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...ápr. 16.
-
Incoming (vendor) invoice control according to the actual regulatory requirement Workflow monitoring and actions, including open items checking and clearing Vendor accounts reconciliation. Controlling and posting advance invoices, compensations and assigned payments Period-end r...tegnap 16:03
-
Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóHandle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 15. -
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 15.
-
Be the primary point of contact for our partners – it is critical that we help provide them with a predictable and timely resolution to their questions and inquiries while maintaining a positive, professional and friendly attitude Provide customer support in English via live chat...ápr. 15.
-
szállítmányozási megbízások teljes körű lebonyolítása a szállítmányok útjának nyomon követése, az esetlegesen felmerülő problémák hatékony és szakszerű kezelése minőségellenőrzés, reklamációkezelés kapcsolattartás ügyfelekkel kapcsolattartás a belföldi és nemzetközi kirendeltsége...ápr. 11.