-
Kereskedelmi asszisztens
Hibrid • 1222 Budapest, Nagytétényi út 112.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- új és meglévő partnerekkel való kapcsolattartás (telefonon és írásban)
- ajánlatok, megrendelések, visszaigazolások készítése és nyomon követése
- tendereken, pályázatokon, közbeszerzési eljárásban való aktív részvétel
- vevői adatok, szortiment, cikkszámok kezelése
November 13.• Előre sorolva 8 órája -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szakterület többi munkatársával együttműködve a csoport munkájában való részvétel
- Munkaerőmozgással járó személyi és szervezeti változások HR adminisztrációja (be- és kilépés, szerződésmódosítások)
- Törzsadat adminisztráció (adatváltozások végrehajtása)
- Munkaköri leírások előkészítése, nyilvántartása
November 24.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
Dutch Speaking Client Engagement Specialist
Távmunka / Remote
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélcélok megértése, támogatása és aktív előmozdítása
- Ügyfélteljesítmény nyomon követése, növekedési lehetőségek azonosítása
- Számlázási és adminisztratív ügyek, valamint beérkező ügyfélmegkeresések kezelése
- Napi együttműködés nemzetközi csapatokkal a gördülékeny ügyfélkiszolgálás érdekében
November 18.• Előre sorolva tegnap 01:02 -
-
Belföldi diszpécser / Operatív irányító – Gyál
2360 Gyál, Gorcsev Iván utca
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- belföldi kamionos gépjármű flotta operatív irányítása / vezénylése
- saját állományú és alvállalkozói gépjárművezetők napi munkájának a felügyelete, szervezése / koordinálása
- folyamatos kapcsolattartás a gépjárművezetőkkel, megbízó partnerekkel és a társosztályokkal (raktár, elszámoltatás)
December 03. -
-
German Speaking Client Engagement Specialist
Távmunka / Remote
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélcélok megértése, támogatása és aktív előmozdítása
- Ügyfélteljesítmény nyomon követése, növekedési lehetőségek azonosítása
- Számlázási és adminisztratív ügyek, valamint beérkező ügyfélmegkeresések kezelése
- Napi együttműködés nemzetközi csapatokkal a gördülékeny ügyfélkiszolgálás érdekében
December 04. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Cikkszámtörzs és átlagárak karbantartása;
- Heti/havi/éves készletriportok készítése;
- Napi készleteltérések kezelése (detektálás, kivizsgálás, leltár, engedélyezés, könyvelés);
- Periodikus leltárak szervezése és támogatása;
- Bejövő áruk eltéréseinek vizsgálata;
- Selejtezési folyamat teljes lebonyolítása.
November 20.• Előre sorolva december 2.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!