Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák főiskolai végzettséggel, 3-5 év tapasztalattal

25 db találat
Szűrés
  • Jó gyakorlati érzékkel, szervezőkészséggel rendelkező, műszaki beállítottságú kollégát keresünk, aki átlátja egy szárító-, tároló teleppel kapcsolatos feladatokat, szervezi és részt vesz azok elvégzésében Irányítja a hozzá tartozó munkatársakat, és működteti, kontrollálja a beszá...
    ápr. 15.
  • A vállalatcsoport pénzügyi folyamatainak a fejlesztése digitális szempontból, Low code szoftverfejlesztés, Power BI dashboardok fejlesztése, Riportok készítése.
    ma 00:30
  • The Customer care and Sales Support colleague will be responsible for close cooperation with Field Sales and Headquarters’ departments. You will also get to work directly with customers; to build relations and ensure high quality standards. As the Sales Support and Customer Care...
    tegnap 17:50
  • - Sofőrökkel, megbízókkal való kapcsolattartás - gépjárművek koordinálása - napi jelentések, riportok készítése - vezető munkájának támogatása - egyéb napi szintű adminisztratív, nyilvántartási, ellenőrzési feladatok - műszaki információk továbbítása...
    tegnap 13:35
  • Területi képviselő

    9027 Győr, Tibormajori Utca
    Kapcsolattartás a terület vevőkörével (Nyugat-Dunántúl, Bécs) Új partnerek felkutatása Piaci helyzet, változások nyomon követése Termékek, szolgáltatások értékesítése Megrendelések rögzítése Árajánlatok készítése Együttműködés a társosztályokkal...
    ápr. 17.
  • bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)
    ápr. 16.
  • Vállalatvezetőkkel történő kapcsolattartás, tanácsadás a dolgozói lojalitás növelésére, válságkockázatok kivédésére, tudatos generációváltásra, cégöröklésre, valamint a kiszállási stratégiák felépítésére.
    ápr. 16.
  • Pénzügyi munkatárs

    1082 Budapest, Corvin sétány 1b.
    A szállodai rendszerben működő egység pénzügyi feladatainak teljeskörű ellátása Kapcsolattartás a szolgáltatókkal, partnerszerződések kezelése Leltárakban való aktív részvétel A könyvelői adatok összesítése, bérszámfejtői anyagok előkészítése, kapcsolattartás a külsős könyvelővel...
    ápr. 16.
  • Webshopos és e-mailes rendelések felvétele / feldolgozása Számlák készítése, küldése, nyilvántartása Számlák kifizetésének ellenőrzése Ügyfelekkel való kapcsolattartás Termékek ajánlása és értékesítés az ügyfelek részére Mintacsomagok összekészítése, postázása Ügyfelek felvilágos...
    ápr. 16.
  • A rendelkezésére álló emberi és tárgyi erőforrások hatékony irányítása. A feladatokhoz szükséges erőforrás igény követése és riportálása felettesei felé Raktári rend kialakítása / fenntartása és operatív működtetése A raktárba beérkező áruk mennyiségi és minőségi átvétele, ellenő...
    ápr. 16.
  • Teljes portfólió értékesítése meglévő és új partnereknek   Ügyféltalálkozók szervezése  Ügyfélkapcsolatok kiépítése, szerződéses feltételek kialakítása  Üzleti tárgyalások szervezése és lebonyolítása  Kapcsolatteremtés belföldi és külföldi partnerekkel  A cég képviselete kiállítá...
    ápr. 15.
  • Rendelés felvétel Számlák kiállítása Kapcsolattartás az ügyfelekkel Futárszolgálat koordinációja Partner és termék törzsadatok karbantartása Vásárlók bemutatótermi tájékoztatása Pénztár vezetése Összehangolt munkavégzés az értékesítési, beszerzési és raktári munkatársakkal Ügyvit...
    ápr. 15.
  • Nemzetközi piacvezető FMCG márkagyártó részére keresünk KEY ACCOUNT MANAGERT Közvetlen együttműködés a kiskereskedelmi áruházláncok központi beszerzésével Éves tárgyalások elbonyolítása, szezonális megállapodások kötése Az értékesítési stratégia megvalósítása Forgalmi tervek, mar...
    ápr. 15.
  • Szorosan fogsz együttműködni a lengyelországi pénzügyi részlegünkkel különböző napi, heti és havi riportok, valamint bevételi adatok elkészítésében; Feladataid közé tartozik a dokumentumok (emailek, számlák, szerződések) áramlásának koordinálása és nyilvántartása, a számlák ellen...
    ápr. 14.
  • Irodavezető

    8000 Székesfehérvár, Lövölde utca 42.
    Az irodai folyamatok és munkafolyamatok hatékony koordinálása és irányítása Az adminisztratív feladatok, például postakezelés, irodai anyagok rendelése és készletezése Pénzügyi feladatok kezelése: teljesítési igazolások, munkalapok elkészítése, rendszeres és eseti számlázás, szám...
    ápr. 14.
  • Belső pénzügyi eljárások kidolgozása és ellenőrzése, Részvétel a pénzügyi előrejelzési folyamatokban, Kontrollingelemzési feladatok elvégzése, Üzem cash flow folyamatainak ellenőrzése és kezelése, Üzleti terv érvényesítésében való részvétel.
    ápr. 14.
  • Bejövő és kimenő számlák, bank könyvelése, Pénzügyi dokumentumok és tranzakciók elemzése, Adóbevallások és pénzügyi kimutatások elkészítése, Kapcsolattartás az üzleti partnerekkel, Szoros együttműködés a pénzügyi csapat tagjaival.
    ápr. 14.
  • A leendő munkatárs feladata a szervizvezetők munkájának teljeskörű támogatása
    ápr. 14.
  • GR Operations are the single point of contact for Airline Operations, warehouses functions and other suppliers. The Operations Team is required to monitor warehouse performance within the network and report performance against pre-determined KPIs. In this challenging position you...
    ápr. 12.
  • kezelni a bejövő e-mail és chat üzeneteket, telefonhívásokat és elvégezni az ezekkel kapcsolatos adminisztrációt, honlapunkon és a Facebookon is megválaszolni a hozzászólásokat, kérdéseket, kezelni a beérkező panaszokat,
    ápr. 12.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim