Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Üzleti támogató központok állások, munkák pályakezdőknek

27 db találat
Szűrés
  • elektromobilitási pályázatokkal kapcsolatos pályázatkezelői feladatok lebonyolítása; elszámolások feldolgozása, kapcsolódó dokumentációk vizsgálata; projektmonitoring feladatok elvégzése, monitoring jelentések ellenőrzése; projektek szabályos megvalósításának nyomonkövetése; kapc...
    tegnap 09:29
  • A logisztikai központunkhoz beérkező megrendelések nyomonkövetése, az ügyfelek megkeresésének kezelése, problémák, reklamációk intézése elsősorban írásban, a magyaron kívül angol és/vagy német nyelven.
    tegnap 15:50
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    tegnap 08:00
  • Írásban érkező ügyfélmegkeresések fogadása és kezelése, illetve az ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció Ügyfelek telefonon történő megkeresése, meglévő adatainak egyeztetése, hiányzó adatainak pótlása Számlázással kapcsolatos ügyintézés ellátása...
    ápr. 23.
  • As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to  handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...
    ápr. 23.
  • Cseredarabok visszaküldésének teljeskörű koordinálása, ügyintézése Folyamatos kapcsolattartás a márkaszerviz-hálózattal, alkatrészraktárral, szállítmányozó partnerekkel és a gyártókkal A visszaküldési igényekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok felügyelete, javítása, reklamáci...
    ápr. 23.
  • Segítségnyújtás, tanácsadás meglévő ügyfeleinknek, telefonon és/vagy e-mailben (panaszok, adatváltozás, hibaelhárítási feladatok), esetenként a személyes ügyfélszolgálati feladatok A megkeresések számítógépes rendszerben történő rögzítése és nyilvántartása...
    ápr. 22.
  • Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...
    ápr. 22.
  • Kezelt lakásokkal kapcsolatos karbantartási igények megoldása emailen, illetve telefonon angol és magyar nyelven. Szakági karbantartók, illetve időpontok koordinálása. Folyamatban levő, illetve elvégzett munkák lekövetése, rendszerben történő adat regisztrálása...
    ápr. 22.
  • Főkönyvi könyvelések: Naplók létrehozása és lekönyvelése, átértékelések könyvelése, allokációk lefuttatása, háttéradatok frissítése Beruházás és tárgyi eszköz könyvelési, illetve kapcsolodó feledatainak ellátása Közreműködés a számviteli periódus lezárásában, számviteli beszámoló...
    ápr. 22.
  • Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben      Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...
    ápr. 22.
  • vagyon-, és gépjárműbiztosítási termékek és folyamatok támogatása, a kapcsolódó termékekhez tartozó folyamatfejlesztésében való részvétel, a vagyon- és gépjármű biztosítási termékek ismeretének fejlesztése, termékismeret naprakészen tartásának biztosítása, kapcsolattartás a társt...
    ápr. 22.
  • Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ápr. 21.
  • Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ápr. 21.
  • Recepciós/Raktári ügyintéző

    2051 Biatorbágy, Budaörsi út 4/1.
    Be- és kimenő csomagküldemények felügyelete, irányítása Vevők és vendégek fogadása és irányítása, külső vállalkozók belépésének ügyintézése Bejövő árut szállító autók sofőrjeinek fogadása és eligazítása, a kollégák tájékoztatása a beérkező szállítmányokról Kamerarendszer felvétel...
    ápr. 21.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim