Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák főiskolai végzettséggel
97 db találat
Szűrés
-
Kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel Új ügyfelek felkutatása Értékesítési lehetőségek feltárása, javítása CRM rendszer használata Projektinformációs rendszerek kezelése Árajánlatok készítése és nyomon követése Együttműködés a területi értékesítőkkel és a társosztályokkal...márc. 25.
-
Charter légitársaság keres ügyfélkapcsolati és panaszkezeléssel foglakozó felelősségteljes, önálló munkavégzésre alkalmas munkatársat, teljes munkaidőben. beérkező telefonhívások fogadása, a légitársaság szolgáltatásaival és az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatosan f...márc. 25.
-
Az ügyfél igényeinek legjobban megfelelő gépjármű kiválasztása és értékesítése (új autó értékesítése) Ügyféltárgyalások lebonyolítása Ügyfél-elégedettség mérése Használt gépjárművek beszámítása Gépjármű - átadási dokumentációk kezelése...márc. 25.
-
kezelni a bejövő e-mail és chat üzeneteket, telefonhívásokat és elvégezni az ezekkel kapcsolatos adminisztrációt, honlapunkon és a Facebookon is megválaszolni a hozzászólásokat, kérdéseket, kezelni a beérkező panaszokat,márc. 25.
-
az értékesített lakások vevőkoordinációs feladatai; műszaki egyeztetések ügyfelek tájékoztatása a lakás műszak iparamétereiről, Vevők műszaki egyeztetésének műszaki lebonyolítása, ezekről jegyzőkönyv készítése lakástulajdonosok módosítási igényeinek műszaki elbírálása, felülvizsg...márc. 25.
-
Közvetlen kommunikáció ügyfelekkel, meglévő kapcsolatok erősítése, forgalom növelése Új ügyfélkapcsolatok kiépítése Komplex megoldások (rakománytervezések, menetrendek, szállítási módok) kidolgozása Árazás, figyelembe véve az aktuális piaci tendenciákat Fuvarfeladatok megbízás sz...márc. 25.
-
Ügyfélszolgálat kezelése, bejövő hívások fogadása, átírányítása Panaszos ügyfelek kezelése, felelősnek továbbadása Kapcsolattartás az értékesítéssel Email-ek kezelése, átadása felelősnek Email-ek lezárása, megválaszolása, ügyfelek tájékoztatása Kivitelezési időpontok egyeztetése...márc. 25.
-
ügyfelekkel, viszonteladó partnerekkel való napi kapcsolattartás, teljes körű ügyintézés megrendelések feldolgozása, kezelése árajánlatok készítése, számlázás, szerződéskötés napi szintű problémakezelés egyéb általános adminisztratív feladatok elvégzése a kollégák munkájának támo...márc. 25.
-
SAP IS-U, illetve 3rd party rendszerek moduljai esetében szakmai támogatás nyújtása szakterületek részére SAP IS-U és 3rd party rendszerek, alkalmazások, modulok esetén a folyamatok, informatikai rendszereinek fejlesztésének, optimalizálásának kezdeményezése és közreműködés azok...márc. 25.
-
SAP IS-U, illetve 3rd party rendszerek moduljai esetében szakmai támogatás nyújtása szakterületek részére SAP IS-U és 3rd party rendszerek, alkalmazások, modulok esetén a folyamatok, informatikai rendszereinek fejlesztésének, optimalizálásának kezdeményezése és közreműködés azok...márc. 25.
-
A Társaság kapacitás lekötési és kapacitás kezelési feladatainak elvégzése, a vevőportfóliójában bekövetkező kapacitás változások kezelése Rendszerhasználati szerződések megkötésének előkészítése, adminisztrációjának lebonyolítása, valamint a szükséges pénzügyi biztosítékok besze...márc. 25.
-
Kimenő hívások indítása Bejövő hívások fogadása Ügyfélszolgálati teendők telefonon történő ellátása Széleskörű információ – és segítségnyújtás az ügyfelek részére Panaszkezelés, problémamegoldás E-mailen beérkező ügyfél kérdések megválaszolása Értékesítőink munkájának támogatása,...márc. 24.
-
Új bekapcsolások és teljesítménybővítések, fogyasztó- és törzsadatváltozások, szerződésfelmondások, eszközhasználati szerződések kezelése Közcélú hálózatfejlesztést nem igénylő idősoros vételezési igények kezelése, fogadása, Műszaki gazdasági tájékoztató készítése Hálózati szerző...márc. 24.
-
Danish Speaking Content Moderator
Rugalmas - Budapest, Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye● Review content (Text/Image) and conduct the content quality control, ensuring the content complies with Content Moderation Guidelines (For example slurs, cuss words, adult content, and uncivil content) ● Become and remain knowledgeable about online community standards ● Thoroug...márc. 24. -
Informatikai támogatás, oktatás biztosítása helyszínen vagy távmenedzsment eszközökkel Partnerektől beérkező igények, hibabejelentések dokumentálása és rendszerezése Azonnal kezelhető hibák és felhasználói igények megoldása A szolgáltatások működésével, felhasználásával kapcsolat...márc. 24.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...márc. 24.
-
To professionally and efficiently interact by international customer queries: mainly in written form by e-mails, orders, online chats, occassionaly phone calls, logging customer orders and following them up in the order management system To provide professional technical support...márc. 24.
-
CRM rendszer naprakészen tartása Meglévő és új partnerekkel való napi szintű kapcsolattartás telefonon és e-mailben Ajánlatok készítése, nyomon követése Szerződések előkészítése, teljeskörű adminisztráció intézése Riportok készítése (excel) Aktív együttműködés a társosztályokkal...márc. 24.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...márc. 23.
-
Customer support agent / Ügyfélszolgálati munkatárs (English speaking)
1051 Budapest, Szent István térAs a Customer Support Agent you will be the first contact of the customers – and you will have to handle social media inquires, emails & end-user requests of the products (no worries, there will be no support calls) Give accurate information to customers, who turn to you for tech...márc. 23.