Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák főiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
40 db találat
Szűrés
-
Kimenő hívások indítása Bejövő hívások fogadása Ügyfélszolgálati teendők telefonon történő ellátása Széleskörű információ – és segítségnyújtás az ügyfelek részére Panaszkezelés, problémamegoldás E-mailen beérkező ügyfél kérdések megválaszolása Értékesítőink munkájának támogatása,...tegnap 16:24
-
Az ügyfél igényeinek legjobban megfelelő gépjármű kiválasztása és értékesítése (új autó értékesítése) Ügyféltárgyalások lebonyolítása Ügyfél-elégedettség mérése Használt gépjárművek beszámítása Gépjármű - átadási dokumentációk kezelése...tegnap 15:33
-
Projekt csoport, valamint a Projektvezető műszaki feladatainak elősegítése, napi munkájának asszisztenciája Projekthez kapcsolódó adminisztratív és dokumentációs teendők összefogása, koordinálása, átadási dokumentációk, teljesítési igazolások előkészítése Üzleti ajánlatok, áraján...tegnap 14:09
-
Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés é...tegnap 11:20
-
Conduct client profile reviews for customer accounts Review all information and documentation ensuring compliance with local regulation and Citi standards Update KYC forms and client profiles according to policy requirements Follow up with clients to ensure information is receive...tegnap 11:12
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...ápr. 23.
-
egyes beszállítások kezelése, adminisztrációja kiscsomagos kiszállítások adminisztrációja raktári csapat támogatása megrendelések kezelése, adminisztrációja belföldi ügyfélszolgálat támogatása kapcsolattartás belső csapatainkkal, belföldi ügyfelekkel és fuvarozókkal...ma 00:55
-
Analyses existing processes to identify areas for improvement. Develops recommendations for improving business processes. Implements process improvement and supports CI activity. Monitors and evaluates performance, prepares KPI reports. Prepares and facilitate workshops. Provides...ma 00:45
-
Senior Customer Service Representative - Polish Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Coordinate the order management process of clients in the automotive industry Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Be logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from recei...tegnap 22:30 -
Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion Interact with customers and stakeholders in a professional, friendl...tegnap 18:25
-
Dinamikus és nemzetközi Customer and Sales Support csapat tagjaként közvetlen kapcsolat fenntartása különböző európai ügyfelekkel e-mailben és telefonon keresztül, valamint a logisztikai intézkedéseik támogatása. A rendelési folyamat zavartalan lebonyolításában való segítségnyújt...tegnap 16:43
-
IT szolgáltatást támogató munkatárs
Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Vas megye, Veszprém megyeadminisztratív feladatok ellátása, ügyfelek igényeinek felmérése, adminisztrálása, továbbítása, főként német nyelven szóban és/vagy írásban; dokumentumok kitöltése, aktualizálása; mellékletek, alátámasztó dokumentumok összeállítása; kimutatások, statisztikák készítése, adatszolgá...tegnap 14:45 -
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 11:55
-
Ügyfél megrendelések fogadása, kategorizálása, regisztrációja, ajánlatok elkészítése és teljes tervezése (idő, költség, kapacitás, stb.), kiküldése; szerződések és teljesítések nyomon követése és ezek menedzselése, adminisztrálása felhő alapú szoftverben, változások kezelése; vev...tegnap 10:45
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.tegnap 05:10
-
Campaigns Management is a team at Ford of Europe that makes sure that European dealers get paid for participating in various campaigns. They use a special software to manage the payments based on the information they receive from other internal systems. The Marketing Incentive Co...ápr. 23.
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...ápr. 23.
-
Provide procurement administrative support service for a diverse customer base (multiple locations which may be in different countries with multiple languages). Work with many languages and currency's and with multiple cultures through the organizational structure. Built strong r...ápr. 23.
-
Kapcsolattartás a terület vevőkörével (Nyugat-Dunántúl, Bécs) Új partnerek felkutatása Piaci helyzet, változások nyomon követése Termékek, szolgáltatások értékesítése Megrendelések rögzítése Árajánlatok készítése Együttműködés a társosztályokkal...ápr. 23.
-
Complete day to day customer service related operational tasks to ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators, applicable service level agreements and the customer service functions core values Leverage deep understanding...ápr. 23.