Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák főiskolai végzettséggel
13 db találat
Szűrés
-
Conduct client profile reviews for customer accounts Review all information and documentation ensuring compliance with local regulation and Citi standards Update KYC forms and client profiles according to policy requirements Follow up with clients to ensure information is receive...tegnap 11:12
-
Analyses existing processes to identify areas for improvement. Develops recommendations for improving business processes. Implements process improvement and supports CI activity. Monitors and evaluates performance, prepares KPI reports. Prepares and facilitate workshops. Provides...ma 00:45
-
Dinamikus és nemzetközi Customer and Sales Support csapat tagjaként közvetlen kapcsolat fenntartása különböző európai ügyfelekkel e-mailben és telefonon keresztül, valamint a logisztikai intézkedéseik támogatása. A rendelési folyamat zavartalan lebonyolításában való segítségnyújt...tegnap 16:43
-
Ügyfél megrendelések fogadása, kategorizálása, regisztrációja, ajánlatok elkészítése és teljes tervezése (idő, költség, kapacitás, stb.), kiküldése; szerződések és teljesítések nyomon követése és ezek menedzselése, adminisztrálása felhő alapú szoftverben, változások kezelése; vev...tegnap 10:45
-
The Customer care and Sales Support colleague will be responsible for close cooperation with Field Sales and Headquarters’ departments. You will also get to work directly with customers; to build relations and ensure high quality standards. As the Sales Support and Customer Care...ápr. 23.
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...ápr. 23.
-
Complete day to day customer service related operational tasks to ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators, applicable service level agreements and the customer service functions core values Leverage deep understanding...ápr. 23.
-
Takes a leading role in improving current catalogue administration processes with standardization, determining policies aligned with master data administration principles. Drives the efficiency of catalogue processes and leads related improvement projects; drives the identificati...ápr. 23.
-
Vezetői Dashboard-ok fejlesztése és kezelése, valamint KPI riportolás a társterületek felé A jelentések minőségének biztosítása az adatvédelem és -feldolgozás szempontjainak figyelembevételével Rendszeres egyeztetés a szolgáltatási folyamat szereplőivel Konzultáció, a szolgáltatá...ápr. 23.
-
Vállalatvezetőkkel történő kapcsolattartás, tanácsadás a dolgozói lojalitás növelésére, válságkockázatok kivédésére, tudatos generációváltásra, cégöröklésre, valamint a kiszállási stratégiák felépítésére.ápr. 23.
-
Főkönyvi könyvelések: Naplók létrehozása és lekönyvelése, átértékelések könyvelése, allokációk lefuttatása, háttéradatok frissítése Beruházás és tárgyi eszköz könyvelési, illetve kapcsolodó feledatainak ellátása Közreműködés a számviteli periódus lezárásában, számviteli beszámoló...ápr. 22.
-
Milyen kihívásra keressük új Head of Customer Support kollégánkat? Törekedj a legjobb ügyfélélményre: Fejleszd a minőségbiztosítási rendszerünk, amely segítségével folyamatosan monitorozni tudod és visszajelzésekkel irányítani tudod a csapatod teljesítményét. Megkeresések dokumen...ápr. 21.
-
Meglévő folyamatok és azok digitális fejlesztési lehetőségeinek felmérése és elemzése az üzleti igényeknek megfelelően (automatizáció, robotizáció) A megoldási lehetőségek összegyűjtése és megvalósíthatóságának felmérése A döntések értelmében a fejlesztések végrehajtása vagy az i...ápr. 19.