Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
16 db találat
Szűrés
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.ma 05:10
-
Provide procurement administrative support service for a diverse customer base (multiple locations which may be in different countries with multiple languages). Work with many languages and currency's and with multiple cultures through the organizational structure. Built strong r...tegnap 13:30
-
Complete day to day customer service related operational tasks to ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators, applicable service level agreements and the customer service functions core values Leverage deep understanding...tegnap 12:25
-
Takes a leading role in improving current catalogue administration processes with standardization, determining policies aligned with master data administration principles. Drives the efficiency of catalogue processes and leads related improvement projects; drives the identificati...tegnap 09:40
-
bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)ápr. 22.
-
Acting as First Point of Contact for our customers, dealing with queries mainly via email (85%) and phone (15%) regarding Business to Business (B2B) Create tickets in ticketing system and assign them to the relevant Team / Technician Connecting with internal teams and occasionall...ápr. 22.
-
Senior Customer Service Representative - Polish Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Coordinate the order management process of clients in the automotive industry Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Be logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from recei...ápr. 22. -
a bejelentett nemzetközi gépjármű kárigények teljes körű ügyintézése a szabályzatoknak megfelelően, döntéshozatal a kárigények kifizetésével, illetve elutasításával kapcsolatosan, kapcsolattartás a magyarországi és nemzetközi biztosítókkal, szoros együttműködés a társterületekkel...ápr. 21.
-
You will be a member of a small however cooperative team that serves the clients of BMW Group Romania. Your duties will include dealing with the incoming email and phone requests, inquiries and complaints. You will also have administrative, responding, investigating and summarizi...ápr. 20.
-
Responsible for perfect End-to-End order fulfilment, from order receipt to delivery ensuring customer satisfaction within Emulsion Polymers business Covering own client portfolio and keeping a good relationship with both external and internal stakeholders Coordinate all customer...ápr. 20.
-
Ensure perfect order fulfillment of orders and resolve issues as required Work closely with sales management for billing adjustments Key transactional contact for customers Maintain key internal relationships; including marketing, sales, supply chain planning, quality, applicatio...ápr. 20.
-
Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion Interact with customers and stakeholders in a professional, friendl...ápr. 18.
-
IT szolgáltatást támogató munkatárs
Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Vas megye, Veszprém megyeadminisztratív feladatok ellátása, ügyfelek igényeinek felmérése, adminisztrálása, továbbítása, főként német nyelven szóban és/vagy írásban; dokumentumok kitöltése, aktualizálása; mellékletek, alátámasztó dokumentumok összeállítása; kimutatások, statisztikák készítése, adatszolgá...ápr. 18. -
Analyses existing processes to identify areas for improvement. Develops recommendations for improving business processes. Implements process improvement and supports CI activity. Monitors and evaluates performance, prepares KPI reports. Prepares and facilitate workshops. Provides...ápr. 18.
-
Ügyfél megrendelések fogadása, kategorizálása, regisztrációja, ajánlatok elkészítése és teljes tervezése (idő, költség, kapacitás, stb.), kiküldése; szerződések és teljesítések nyomon követése és ezek menedzselése, adminisztrálása felhő alapú szoftverben, változások kezelése; vev...ápr. 18.
-
The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...ápr. 16.