Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

36 db találat
Szűrés
  • Web Support

    1087 Budapest, Arena Mall mélygarázs bejárat
    Felelősségi körök és főbb feladatok: Online csomagok kezelése Áruátvétel, áruvisszaküldés Teljes körű raktár feladatok ellátása Vásárlók kiszolgálása, reklamációk felvétele Kasszázás Leltár előkészületekben való segédkezés, leltár Üzletvezető által megadott feladatok elvégzése...
    tegnap 15:50
  • Területi képviselő

    9027 Győr, Tibormajori Utca
    Kapcsolattartás a terület vevőkörével (Nyugat-Dunántúl, Bécs) Új partnerek felkutatása Piaci helyzet, változások nyomon követése Termékek, szolgáltatások értékesítése Megrendelések rögzítése Árajánlatok készítése Együttműködés a társosztályokkal...
    tegnap 13:18
  • Vevői kapcsolattartó

    1106 Budapest, Jászberényi út 29.
    Vevőktől érkező megrendelések kezelése, feldolgozása, visszaigazolása, vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás Vevői igények egyeztetése, együttműködve a gyártástervezéssel Készletszintek figyelemmel kísérése s...
    ápr. 22.
  • bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)
    ápr. 22.
  • Webshopos és e-mailes rendelések felvétele / feldolgozása Számlák készítése, küldése, nyilvántartása Számlák kifizetésének ellenőrzése Ügyfelekkel való kapcsolattartás Termékek ajánlása és értékesítés az ügyfelek részére Mintacsomagok összekészítése, postázása Ügyfelek felvilágos...
    ápr. 22.
  • a bejelentett nemzetközi gépjármű kárigények teljes körű ügyintézése a szabályzatoknak megfelelően, döntéshozatal a kárigények kifizetésével, illetve elutasításával kapcsolatosan, kapcsolattartás a magyarországi és nemzetközi biztosítókkal, szoros együttműködés a társterületekkel...
    ápr. 21.
  • You will be a member of a small however cooperative team that serves the clients of BMW Group Romania. Your duties will include dealing with the incoming email and phone requests, inquiries and complaints. You will also have administrative, responding, investigating and summarizi...
    ápr. 20.
  • Irodavezető

    8000 Székesfehérvár, Lövölde utca 42.
    Az irodai folyamatok és munkafolyamatok hatékony koordinálása és irányítása Az adminisztratív feladatok, például postakezelés, irodai anyagok rendelése és készletezése Pénzügyi feladatok kezelése: teljesítési igazolások, munkalapok elkészítése, rendszeres és eseti számlázás, szám...
    ápr. 20.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim