Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett településen jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan végezhető állásokat.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák Lábatlanban
19 db találat
Szűrés
-
Vodafone otthoni szolgáltatásokból eredő lakossági és üzleti (SOHO) számlatartozások telefonon keresztül történő behajtása, a behajtás összes szakaszának kezelése a tartozás eladásáig, telefonon érkező ügyfél megkeresések megválaszolása, kimenő telefonhívások indítása az elmaradá...tegnap 10:16
-
Üzleti igények innovatív ötletekkel való támogatása, megoldási javaslatok készítése. Üzletmenet támogató rendszerekre és egyéb kapcsolódó rendszerekre vonatkozó üzleti igényeinek elemzése, funkcionális követelmények definiálása, üzleti és műszaki specifikáció készítése. Folyamata...ma 05:05
-
Spanyolul beszélő oktatásszervező | Coordinador / a educacional
Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföldDon't Panic Angol Nyelviskola központ Oktatásszervező munkatársát keresi spanyol nyelvű ügyfelekhez. Szeretnél egy nemzetközi csapat része lenni? Vagány, vidám és munkája iránt elhivatott és érdeklődő munkatársakat keresünk modern nyelviskolánkba Oktatásszervezői pozícióba. Nyelv...tegnap 11:10 -
Finnish Speaking Customer Experience Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Otthonról végezhetőAdministrative tasks? We've got you covered. You'll effortlessly process customer experience cases using our cutting-edge applications. Utilize a variety of modern communication channels to offer an unforgettable experience to our customers. Enjoy the flexibility and freedom to m...tegnap 09:55 -
Administrative tasks? We've got you covered. You'll effortlessly process customer experience cases using our cutting-edge applications. Utilize a variety of modern communication channels to offer an unforgettable experience to our customers. Enjoy the flexibility and freedom to m...tegnap 09:55
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 09:55
-
Kimenő és bejövő ügyfélhívások kezelése; A Társaság által nyújtott pénzügyi szolgáltatás (kölcsön) értékesítése, és az ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálati feladatok ellátása; TeleSales tevékenység (nincs hideg hívás); Ügyfélelégedettségi kampányokban való részvétel...márc. 27.
-
Üzleti projektek önálló vezetése A projekt megvalósítás során, a projekt szakmai koordinációja, aktív együttműködés a cégcsoport érintett szakterületeivel, szakértőivel és külső beszállítókkal az igény létrejöttétől a projekt zárásáig A projektekhez kapcsolódó tervezési feladatok...márc. 27.
-
Kapcsolattartás a francia nyelvű ügyfelekkel írásban és szóban egyaránt Az ügyfelek napi szintű támogatása JIRÁ-n keresztül (kérdések, kérések, panaszok kezelése, megoldások keresése) Weboldalak szerkesztése, weboldalakkal kapcsolatos adminisztráció elvégzése Társosztályokkal (IT...márc. 27.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...márc. 26.
-
A JóSzaki az ország piacvezető szakemberkereső portálja. Szuper csapat vagyunk, sokat tanulhatsz és jó fizetést adunk, amivel elégedett leszel. Az egyik kiemelt projektre keresünk olyan customer / sales csapattagot, aki könnyen fel tud hívni egy idegen szakembert, képes vele átbe...márc. 25.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmárc. 25.
-
Partnerünk új és meglévő ügyfeleivel történő bejövő és kimenő telefonos kapcsolattartás, panaszkezelés Hívások eredményeinek adminisztrálása Aktív kommunikáció Csoportvezetővel és társosztályokkal történő egyeztetésekmárc. 23.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...márc. 23.
-
▪ Bejövő telefonhívások fogadása, ▪ egészségügyi ellátások megszervezése az egészségbiztosított ügyfelek igényei szerint, ▪ kapcsolattartás az ügyfelekkel és egészségügyi szolgáltatókkal, ▪ megszervezett ellátások dokumentálása, adminisztrálása a számítógépes rendszerben...márc. 23.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...márc. 22.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...márc. 22.
-
Az ügyfelek teljes körű és magas szintű tájékoztatása, kiszolgálása telefonon keresztül Az ügyfélkérés és ügyfélproblémák lehető legrövidebb időn belül történő megválaszolása Piackutatás elérhetőségeire Az ügyfélkapcsolatok erősítése bejövő hívások kezelése során Folyamatos kapcs...márc. 21.
-
Hívások kezelése Partnerekkel való kapcsolattartásmárc. 18.