Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások XI. kerületben 1-3 év tapasztalattal
51 db találat
Szűrés
-
főpénztár kezelés osztályos pénztárak elszámoltatása vevői számlák kiállítása, bank utalások készítése kapcsolattartás a bankkal igazolt számlák ellenőrzés, előkészítése utalásra bérek, adók utalása vevői-szállítói folyószámlák egyeztetése, rezsi elszámolások készítése, elszámolá...márc. 25.
-
- Raktárkészlet kezelése, raktári ki- és betárolások végzése, rögzítése. - Az összekészített áru kiszállítása kisteherszállító gépkocsivalmárc. 25.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmárc. 25.
-
In MOL Customer Care and Digital Solutions (MOL CCDS) team you can gain valuable experience about internal service management of MOL. Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as canteen services, customer care or digitalization. Here our tea...márc. 25.
-
Gestione e filtraggio degli account di posta elettronica aziendali condivisi: gestione e risposta in forma scritta alle richieste dei clienti e/o inoltro al dipartimento competente Supporto amministrativo per il personale d'ufficio, in particolare per i colleghi degli agenti di n...márc. 25.
-
Időpont egyeztetés Páciensek fogadása Orvosokkal, asszisztensekkel való kapcsolattartás Napi statisztikák készítésemárc. 25.
-
ügyfelekkel, való kapcsolattartás személyesen, telefonon, e-mailen beérkező levelek, e-mailek iktatása, megválaszolása pénztár kezelés statisztikák készítése nyilvántartások vezetésemárc. 24.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...márc. 23.
-
Partnerünk új és meglévő ügyfeleivel történő bejövő és kimenő telefonos kapcsolattartás, panaszkezelés Hívások eredményeinek adminisztrálása Aktív kommunikáció Csoportvezetővel és társosztályokkal történő egyeztetésekmárc. 23.
-
Your tasks Establish and develop long-term customer relationships Effectively manage all incoming customer requests and support sales within the pre-sales phase Prepare and send out price quotations towards customers Handling of food and beverage regulatory document requests Mast...márc. 23.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...márc. 23.
-
▪ Bejövő telefonhívások fogadása, ▪ egészségügyi ellátások megszervezése az egészségbiztosított ügyfelek igényei szerint, ▪ kapcsolattartás az ügyfelekkel és egészségügyi szolgáltatókkal, ▪ megszervezett ellátások dokumentálása, adminisztrálása a számítógépes rendszerben...márc. 23.
-
Időpont egyeztetés Kezelések után érdeklődés a páciensek állapotáról Beérkező hívások kezelése Orvosokkal, asszisztensekkel való kapcsolattartás Napi statisztikák készítésemárc. 22.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...márc. 22.
-
Nemzetközi gépjármű-kárigények teljeskörű kezelése nemzetközi szabályzatok alapján Nemzetközi gépjármű-kárügyek koordinálása magyar partnerek részére Felmerülő kérdések esetén a külföldi biztosítótársaságok és egyéb partnerek számára tanácsadás nyújtása Visszkereseti igények érvé...márc. 22.
-
Gépkocsik bérbeadásának és visszavételének lebonyolítása, szerződések készítése, egyéb adminisztrációs feladatok ellátása Extra szolgáltatások értékesítése ügyfeleknek A vállalat járműparkjának folyamatos karbantartása, állagmegóvása Gépjárművek felkészítése / karbantartása A tel...márc. 22.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...márc. 22.
-
ügyfelek telefonon történő megkeresése részletfizetési megállapodások megbeszélése, nyomon követésemárc. 22.
-
biztosítási igények felmérése és ez alapján társaságunk termékeinek ajánlása, szerződések értékesítése, biztosításokkal kapcsolatos ügyféligények ügyviteli és kommunikációs feladatainak ellátása.márc. 21.
-
Magyarország két legnagyobb távközlési szolgáltatójának projektjeihez keresünk új munkatársakat. 8 órás munkarendben sikeres betanulás után. A betanulás elméleti része a cég központjában fog történni. Ezt követően a gyakorlati oldal már online. Sikeres vizsga után lehetséges a Ho...márc. 21.
-
The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...márc. 21.
-
Az ügyfelek teljes körű és magas szintű tájékoztatása, kiszolgálása telefonon keresztül Az ügyfélkérés és ügyfélproblémák lehető legrövidebb időn belül történő megválaszolása Piackutatás elérhetőségeire Az ügyfélkapcsolatok erősítése bejövő hívások kezelése során Folyamatos kapcs...márc. 21.