Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Budapesten középiskolai végzettséggel

52 db találat
Szűrés
  • Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...
    ápr. 16.
  • ügyfelek udvarias, segítőkész fogadása, eligazítása az autószalonban; telefonos információ- és segítségnyújtás (nem műszaki kérdésekben); szerviz-időpontok tervezése, egyeztetése; ügyfelek mobilitásának koordinációja; szerviztanácsadó munkájának adminisztratív segítése; pénztári...
    ápr. 17.
  • Feladataid ellátáshoz szükséges, alapos szakmai képzéseink elvégzése után te segíted majd az ügyfeleinket, ha telefonon vagy emailben kérdéssel vagy problémával hozzánk fordulnak. Támogatod őket a termékeinkkel kapcsolatban és online ügyintézésük során felmerülő kérdéseikkel és e...
    ápr. 17.
  • ügyfélszolgálatra beérkező e-mailek és live chat üzenetek fogadása és megválaszolása, beérkező problémák megoldása, panaszkezelés, ügyfelek azonosítása és tájékoztatása, napi ügyfélszolgálati riportok készítése, számlákhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása...
    ápr. 17.
  • Írásban és szóban kommunikálás az ügyfelekkel Ticketek monitorozása Információk eljuttatása a megfelelő departmenthez
    ápr. 16.
  • The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...
    ápr. 16.
  • A repülőgép közvetlen kiszolgálásának koordinálása, munkafolyamatok összehangolása A repülőgépek súlyponti helyzetének, rakodásának megtervezése Járatdokumentációk kezelése és készítése Repülőgép-hátratolási és -hajtóműindítási műveletek koordinálása Folyamatos kapcsolattartás a...
    ápr. 16.
  • Responsible for handling customer support and technical-support related questions of customers and partners Provide prompt, reliable, and accurate information to customerrs while maintaining effective communications by adjusting to the pace and technical level of the customer Hel...
    ápr. 15.
  • ügyfélkiszolgáláshoz kapcsolódó feladatok ellátása biztosítási kárbejelentések, változás bejelentések, szolgáltatási igények kezelése teljes körű információ nyújtása a cégcsoport termékeivel kapcsolatosan ügyfeleink teljes körű tájékoztatása az Alfa termékeinek ajánlása, biztosít...
    ápr. 15.
  • Utazási dokumentumok ellenőrzése Utasok regisztrálása a légitársasági rendszerekbe Beszállókártyák és poggyászcímkék kiállítása Közreműködés az utasok repülőgépbe szállításánál Utasok tájékoztatása, segítése, esetleges rendellenességek kezelése...
    ápr. 15.
  • Érkező utasok tájékoztatása, panaszkezelés Kasszakezelés Jegyzőkönyv kiállítása sérülten, hiányos tartalommal érkezett csomag esetén Különböző légitársasági rendszerek elsajátítása és használata Keresés elindítása lemaradt csomag esetén Tévesen ideszállított csomag eljuttatása er...
    ápr. 15.
  • Beérkező ügyfelek (diákok) fogadása, velük való ügyintézés (szerződéskötés, tagsághosszabbítás, kiléptetés, munkákhoz tartozó egyéb dokumentációk kezelése) Ügyek intézése: telefonon, emailben, személyesen Recepciós feladatok: beérkező hívások fogadása, beérkező egyéb (nem diák) ü...
    ápr. 14.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim