Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák XIII. kerületben
50 db találat
Szűrés
-
Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...ápr. 16.
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.ma 05:06
-
Manage a team with sophisticated process management and business interactions Lead and review operational performance for the team regularly against the defined objectives and plan corrective actions accordingly to ensure the organizations timely delivery of Order to Cash service...tegnap 14:39
-
Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Kérdőívek lekérdezése Elégedettség kutatás Telefonos közvéleménykutatás Meglévő adatbázisokban szereplők telefonos felkeresése Adminisztrációs feldatok ellátása Munkaidő: Hétfőtől szombatig 10:00-19:00 között rugalmas munkab...Friss
-
Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Kérdőívek lekérdezése Elégedettség kutatás Telefonos közvéleménykutatás Meglévő adatbázisokban szereplők telefonos felkeresése Adminisztrációs feldatok ellátása Munkaidő: Hétfőtől szombatig 10:00-19:00 között rugalmas munkab...Friss
-
Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Kérdőívek lekérdezése Elégedettség kutatás Telefonos közvéleménykutatás Meglévő adatbázisokban szereplők telefonos felkeresése Adminisztrációs feldatok ellátása Munkaidő: Hétfőtől szombatig 10:00-19:00 között rugalmas munkab...Friss
-
Bejövő telefonhívásokat fogadsz. Telefonon egyeztetsz és az ügy lezárásáig folyamatosan kapcsolatban vagy az Ügyfelünkkel, hogy minél pontosabb információval rendelkezz, és ennek megfelelően tudd megszervezni számára a segítséget. Kapcsolatot tartasz külföldi és belföldi egészség...ma 10:10
-
Customer and Colleague Engagement Centre Associate (20 Hrs/Week – Afternoon Shift)
1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Solutions and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives ClubCard, Tesco Online...tegnap 13:30 -
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...tegnap 13:30 -
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate (30 Hrs/Week – Morning Shift)
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives ClubCard, Tesco Online...tegnap 12:30 -
Czech or Slovak speaking Helpdesk Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives Clubcard, Tesco Online...tegnap 12:30 -
Complete day to day customer service related operational tasks to ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators, applicable service level agreements and the customer service functions core values Leverage deep understanding...tegnap 12:25
-
a betelefonáló páciensek tájékoztatásában időpontfoglalásban a páciensek igényeinek megfelelően kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátásában beérkező telefonhívások kezelésében, magyar és angol nyelventegnap 11:05
-
Feladataid ellátáshoz szükséges, alapos szakmai képzéseink elvégzése után te segíted majd az ügyfeleinket, ha telefonon vagy emailben kérdéssel vagy problémával hozzánk fordulnak. Támogatod őket a termékeinkkel kapcsolatban és online ügyintézésük során felmerülő kérdéseikkel és e...tegnap 10:10
-
Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Kérdőívek lekérdezése Elégedettség kutatás Telefonos közvéleménykutatás Meglévő adatbázisokban szereplők telefonos felkeresése Adminisztrációs feldatok ellátása Munkaidő: Hétfőtől szombatig 10:00-19:00 között rugalmas munkab...tegnap 08:53
-
Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Kérdőívek lekérdezése Elégedettség kutatás Telefonos közvéleménykutatás Meglévő adatbázisokban szereplők telefonos felkeresése Adminisztrációs feldatok ellátása Munkaidő: Hétfőtől szombatig 10:00-19:00 között rugalmas munkab...tegnap 08:48
-
Kezelt lakásokkal kapcsolatos karbantartási igények megoldása emailen, illetve telefonon angol és magyar nyelven. Szakági karbantartók, illetve időpontok koordinálása. Folyamatban levő, illetve elvégzett munkák lekövetése, rendszerben történő adat regisztrálása...tegnap 00:45
-
Ügyfélpanaszok kezelése, garanciális termékek ügyintézése Ügyfélszolgálati levelezés, telefonvonal kezelése, panaszok felvétele Hibás termékek bevizsgálása Kapcsolattartás partnerekkel, szervizekkel Notebookok, számítógépek bővítése, telepítése Kapcsolódó tárhelyek leltározása Eg...tegnap 00:30
-
Kapcsolattartás a gépkocsi használókkal, alvállalkozókkal és a kijelölt kapcsolattartóval A kezelt autók üzemeltetése során felmerülő szolgáltatási igények kezelése Ügyfél szerviz és egyéb műszaki problémával járó igényeinek fogadása Szervizzel, egyéb alvállalkozókkal időpontszer...ápr. 16.
-
-answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.ápr. 16.
-
Meglévő és jövőbeni ügyfeleink Call Centerünkben történő kiszolgálása (bejövő hívások fogadása és kimenő hívások – visszahívás és hideg hívások), Ügyfelek telefonos érdeklődéseinek, megrendeléseinek kiszolgálásában nyújtott támogatása belföldön; Termékeink ajánlása, igényfelkelté...ápr. 16.