Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások XIII. kerületben cseh nyelvtudással
7 db találat
Szűrés
-
Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...ápr. 22.
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...ápr. 08.
-
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...ma 10:28 -
-answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.ma 14:29
-
Czech/Slovak and English speaking Customer Service Representative (Student Work)
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest-answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.tegnap 08:40 -
Czech/Slovak and English speaking Customer Service Representative (Student Work)
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest-answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.ápr. 16. -
-answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.ápr. 10.