Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák főiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
13 db találat
Szűrés
-
- Raktárkészlet kezelése, raktári ki- és betárolások végzése, rögzítése. - Az összekészített áru kiszállítása kisteherszállító gépkocsivalmárc. 25.
-
főpénztár kezelés osztályos pénztárak elszámoltatása vevői számlák kiállítása, bank utalások készítése kapcsolattartás a bankkal igazolt számlák ellenőrzés, előkészítése utalásra bérek, adók utalása vevői-szállítói folyószámlák egyeztetése, rezsi elszámolások készítése, elszámolá...márc. 25.
-
Kapcsolattartás az Electrolux kereskedelmi üzletágának vállalati ügyfeleivel Rendelések feldolgozása, elmaradások, hátralékok kezelése, a megrendelés állapotának nyomon követése és a változások nyomon követése A rendeléshez kapcsolódó minden szükséges dokumentum (számlák, szállít...ma 10:05
-
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...Friss -
Customer and Colleague Engagement Centre Associate (20 Hrs/Week – Afternoon Shift)
1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Solutions and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives ClubCard, Tesco Online...Friss -
ügyfelek udvarias, segítőkész fogadása, eligazítása az autószalonban; telefonos információ- és segítségnyújtás (nem műszaki kérdésekben); szerviz-időpontok tervezése, egyeztetése; ügyfelek mobilitásának koordinációja; szerviztanácsadó munkájának adminisztratív segítése; pénztári...Friss
-
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate (30 Hrs/Week – Morning Shift)
1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives ClubCard, Tesco Online...ma 12:30 -
Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives Clubcard, Tesco Online...ma 12:30
-
Czech/Slovak and Hungarian Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate (Maintenance)
1138 Budapest, Váci út 187.Provide support to Tesco colleagues Troubleshooting, delivering great service experience Forwarding maintenance issues to subcontractors Take ownership of the issue Escalate contacts efficientlytegnap 19:30 -
Bejövő ügyfél telefonhívások kezelése, tájékoztatás nyújtása és egyéb ügyfél-interakciók kezelése, segítése Kimenő hívások indítása megadott céllisták alapján Panaszos ügyfelek kezelése Ügyviteli rendszer/adatbázis kezelése időpont foglalásokhoz, ügyfelek adatainak naprakészen t...tegnap 11:50
-
A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...márc. 26.
-
Customer and Colleague Engagement Centre Associate (20 Hrs/Week – Afternoon Shift)
1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Solutions and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives ClubCard, Tesco Online...márc. 25. -
a kapcsolati erőszakkal és emberkereskedelemmel összefüggő hívások fogadása, azokra történő azonnali reagálás, probléma megoldás, a munkát meghatározó rendelkezések (telefonos szakmai protokoll, éves munkatervi feladatok, munkaköri leírásban foglaltak), szabályok, normák betartás...márc. 15.