Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Budapesten nyelvtudás nélkül
24 db találat
Szűrés
-
főpénztár kezelés osztályos pénztárak elszámoltatása vevői számlák kiállítása, bank utalások készítése kapcsolattartás a bankkal igazolt számlák ellenőrzés, előkészítése utalásra bérek, adók utalása vevői-szállítói folyószámlák egyeztetése, rezsi elszámolások készítése, elszámolá...márc. 25.
-
Audiovizuális rendszerek kiépítésében való részvétel (épülethangosítás, IT hálózat, videotechnika, konferencia rendszer) Általános kiépítési, kábelezési, szerelési munkák elvégzése (rack-ek összeszerelése, kijelzők felszerelése, projektorok felszerelése) Rajzolvasás, szükség eset...márc. 22.
-
Munkaidő: 80 % ügyfélkapcsolati feladatok + 20% értékesítés szerződésmódosítások, adatmódosítások kezelése szerződéssel kapcsolatos adminisztráció ügyfélszolgálati teendők elvégzése információnyújtás és adminisztratív problémák megoldása igényfelmérés, igényfelkeltés a termékeink...tegnap 14:19
-
Kizárólag munkanapokon bejövő hívásokat fogadsz, ügyfeleinket tájékoztatod e-mailben és chat-en, a hívások során a termékek és szolgáltatások iránti igény felmérésében is számítunk Rád, ügyféligényekkel kapcsolatos háttérfeladatokat végzel el belső rendszerekben...Friss
-
Ügyfélkiszolgálással kapcsolatos feladatok ellátása Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása Ügyfélmegbízások teljesítése, Telefonon információszolgáltatás és adott megbízások elintézése, időpont egyeztetés Ügyfelek fogadása és koordinálása Megrendelések...Friss
-
A beérkezett igényeket, károkat rögzíted és kezeled a számítógépes rendszereinkben, Részt veszel a megtakarítási jellegű életbiztosítási szerződések szolgáltatási igényeinek ügyintézésében és rendezésében, Ellenőrzöd ezek teljességét és jogosságát, Hiánypótlások esetén közvetlenü...tegnap 16:10
-
Vállalati ügyfeleink vagyon, mérnöki kockázatokkal kapcsolatos kárrendezési folyamatainak menedzselése Folyamatos kapcsolattartás és hatékony együttműködés az ügyfelekkel, értékesítő partnerekkel, szakértőkkel, és további kapcsolódó területekkel Kárrendezés során felmerülő tapasz...tegnap 13:15
-
A bérlői-, illetve részletvevői állomány befizetéseinek kezelése, nyilvántartások, kimutatások készítése, ezzel kapcsolatos bérlői és/vagy részletvevői megkeresések megválaszolása telefonon, vagy írásban. Késedelmes ügyfelekkel telefonon, illetve levélben történő kommunikáció; me...tegnap 08:25
-
gépjármű- és lakás káreseményekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, beérkező kárbejelentések vizsgálata és a szükséges adatpótlások koordinálása, szakértői dokumentumok alapján a káresemények elbírálása, kifizetések előkészítése, tájékoztatás nyújtása ügyfeleknek le...márc. 26.
-
A leendő munkatársunk egy négyfős csapatban dolgozik, akiknek a legfontosabb feladatuk, hogy a képzéseinben résztvevő hallgatóinkkal tartsák a kapcsolatot valamint ellássák a tréningjeink szervezési feladatait. A konkrét feladatokat az alábbiakban foglaltuk össze: A Mentor Klub é...márc. 26.
-
meglévő lakossági ügyfelek felé kimenő hívások indítása adatok egyeztetése, változás esetén a szükséges módosítások végrehajtása ügyfelek termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos tapasztalatának felmérése, válaszok rögzítése CRM rendszerben az ügyfelek részéről esetlegesen fe...márc. 26.
-
Fő feladatod a biztosítót megillető követelések kezelése, beleértve: a követelések jogalapjának elsődleges felülvizsgálatát, a felszólító és tájékoztató levelek elkészítését, a beérkező követelésekhez kapcsolódó megkeresések feldolgozását, a kérelmek, javaslatok előterjesztését,...márc. 26.
-
Meglévő és új ügyfelek hívásainak fogadása, szolgáltatások módosítása, adategyeztetés Hívások során a termékek és szolgáltatások iránti igény felmérése, ajánlás Személyes ügyfélszolgálati irodánkban az ügyfelek fogadása és kiszolgálása, ajánlás Beérkező e-mailek megválaszolása, c...márc. 26.
-
Partnerünk a borászat területén tevékenykedik, célja, hogy a magyarországi szőlő-bor ágazat piacképes legyen és fenntartható módon működjön. Támogató csapatukat szeretnék bővíteni első körben két új kollégával, akik egy új belső rendszer (e-pincekönyv) bevezetésével kapcsolatban...márc. 26.
-
meglévő és jövőbeni ügyfeleink Call Centerünkben történő kiszolgálása (bejövő hívások fogadása vagy kimenő hívások - visszahívás), megtakarítási szerződéssel rendelkező ügyfeleink tájékoztatása a felhasználási lehetőségekről, teljes körű tájékoztatás nyújtása az ügyfélkiszolgálás...márc. 25.
-
Cél: Elégedettségen alapuló hosszútávú együttműködés felépítése és fenntartása partnereiddel Új- és meglévő ügyfeleiddel való folyamatos kapcsolattartás Heti 1 napon minden beérkező telefonos/mailes/webes új megrendelő/érdeklődő részére tanácsadás, ajánlatok kidolgozása, majd Bej...márc. 25.
-
Részt veszel a napi front office ügyfélszolgálati munkában Segítséget nyújtasz az ügyintézőknek a problémák megoldásában Elkészíted az csapatod beosztását Nyomon követed a dolgozók szabadnapjának számát, amennyiben szükséges szabadságot rendelsz el Feladatod lesz az ügyfélszolgál...márc. 24.
-
Flotta biztosítási csapatunk a vállalati ügyfeleink gépjárműparkjainak kockázatkezelési és biztosítási kérdéseivel foglalkozik, fontos célunk a hatékony, professzionális, ügyfélközpontú kárügyintézés. Amennyiben van releváns tapasztalatod a gépjármű kárrendezésben, szeretsz probl...márc. 24.
-
Kimenő és bejövő ügyfélhívások kezelése; A Társaság által nyújtott pénzügyi szolgáltatás (kölcsön) értékesítése, és az ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálati feladatok ellátása; TeleSales tevékenység (nincs hideg hívás); Ügyfélelégedettségi kampányokban való részvétel...márc. 24.
-
Partnerünk új és meglévő ügyfeleivel történő bejövő és kimenő telefonos kapcsolattartás, panaszkezelés Hívások eredményeinek adminisztrálása Aktív kommunikáció Csoportvezetővel és társosztályokkal történő egyeztetésekmárc. 23.
-
▪ Egészségügyi ellátások megszervezése az egészségbiztosított ügyfelek igényei szerint, ▪ kapcsolattartás az ügyfelekkel és egészségügyi szolgáltatókkal, ▪ megszervezett ellátások dokumentálása, adminisztrálása a számítógépes rendszerben.márc. 23.
-
Ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, email-ban vagy chaten Megrendelések, szervízidőpontok és termékszállítások kezelése, nyomon követése Ügyféladatok és rendelések rögzítése Munkatársakkal és a vezetővel való hatékony együttműködés a feladatok gyors megoldása érdekében Ügy...márc. 22.