Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, alkalmazotti jogviszony munkák Budapesten
156 db találat
Szűrés
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...ápr. 08.
-
Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...ápr. 16.
-
Beérkező megrendelői telefonhívások fogadása és kezelése Szolgáltatásunk értékesítése Árajánlatok készítése A cég képviselete a szolgáltatás teljesítése során felmerülő kérdésekben A kapcsolódó nyilvántartási rendszerek kezelése, adatszolgáltatás Meglévő ügyfélkörünk igényeinek k...tegnap 13:42
-
Gyári alkatrész részleggel való kapcsolattartás Ügyfelek alkatrész részlegével való kapcsolattartás Alkatrészek beazonosítása, keresése, azok megrendelése Ügyfelek alkatrésztechnikai kérdéseinek megválaszolása Ügyfelek magas szintű kiszolgálása Árajánlatok készítése az ügyfelek s...tegnap 10:45
-
Vagyonvédelmi rendszerekből érkező jelzések kezelése, intézkedés Hibabejelentések (felügyeleti rendszerek, e-mail, telefon) kezelése, önálló intézkedés a hiba elhárítására a hibaelhárító személyzet felé. Támogató informatikai rendszerek napi használata. Felügyeleti rendszerek fol...tegnap 09:48
-
Főbb feladatok: Vendégekkel való kommunikáció, írásban és szóban Foglalási rendszerek kezelése HK területtel kapcsolatos feladatok szervezése Egyéb adminisztratív, adatszolgáltatási feladatok Számlák ügyintézése Társosztályokkal való kommunikáció és az ezzel kapcsolatos feladatok...tegnap 19:00
-
A közúti járművezetők elméleti és gyakorlati vizsgáinak megszervezése; A vizsgaszervezéshez kapcsolódó ügyviteli és adminisztratív feladatok ellátása a szakmai programokban; Személyes és telefonos ügyfélmegkeresések kezelése, a beérkező igények fogadása és feldolgozása; Kapcsolat...tegnap 16:40
-
vásárlóink udvarias, szakszerű kiszolgálása vevői rendelések lebonyolítása áruk bemutatása, ismertetése a vevők részére, vásárlók ösztönzése számlázás részvétel a leltározási folyamatokban üzlethelység területének rendben tartása a tevékenységgel kapcsolatos dokumentációk kezelés...tegnap 16:05
-
A vállalat portfoliójába tartozó szolgáltatások értékesítése Az ügyfelek / érdeklődők szakszerű és udvarias tájékoztatása Ügyfélszolgálati, ügyfélmegtartási tevékenységek ellátása Pozitív ügyfélélmény biztosítása Munkakörhöz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása...tegnap 15:34
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 15:30
-
A Nagykereskedelmi Ügyfélszolgálat egységének munkavégzéséhez kapcsolódó feladatok elvégzése, kapcsolattartás a csoport munkavégzése során érintett szervezetekkel. Országos szinten üzemanyag megrendelések rögzítése, az ezzel kapcsolatos teljes körű SAP rendszeri, valamint kapcsol...tegnap 15:15
-
Kiváló ügyfélélmény A területéhez valamint hozzá tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Érték...tegnap 11:40
-
bejövő hívások fogadása autó assistance szolgáltatások megszervezése magyar és külföldi ügyfeleknek telefonon illetve számítógépen. (0-24-órában, amely esetenként esti és hétvégi munkavégzést jelent) kapcsolattartás napi szinten a meglévő ügyfelekkeltegnap 11:25
-
követeléskezelési szoftverben a feladatok önálló ellátása bejövő dokumentumok feldolgozása, a megszerzett információk rögzítése a követeléskezelő szoftverben fizetési meghagyásos eljárások és végrehajtási eljárások előkészítése, fizetési meghagyásos eljárás során a szükséges fela...tegnap 09:57
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...tegnap 00:30
-
Gestione e filtraggio degli account di posta elettronica aziendali condivisi: gestione e risposta in forma scritta alle richieste dei clienti e/o inoltro al dipartimento competente Supporto amministrativo per il personale d'ufficio, in particolare per i colleghi degli agenti di n...tegnap 00:30
-
Senior Customer Service Representative - Polish Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Coordinate the order management process of clients in the automotive industry Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Be logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from recei...ápr. 18. -
Ügyfélszolgálat (személyes és telefonos) Sablonból árajánlatok és megrendelés visszaigazolások készítése Adminisztráció és ügyfélszolgálathoz kapcsolódó dokumentumok kezelése Számlázás Nyilvántartási rendszer kezelése, ellenőrzése Kimutatások, jelentések készítése Kollégák támoga...ápr. 18.
-
nagykereskedelmi és kiskereskedelmi partnerek kiszolgálása megrendelések gyártásba adása, gyártási folyamatok nyomonkövetése számlázás árajánlatok készítése, ajánlatok utókövetése, megrendelések és visszaigazolások kezelése értékesítő kollégák napi munkájának támogatása...ápr. 18.
-
Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion Interact with customers and stakeholders in a professional, friendl...ápr. 18.
-
A Vodafone, mint márka képviselete Hatékonyság növelése Ügyfélkör építése Minőségi ügyfélkiszolgálás Személyre szabott ajánlat készítése Ügyfélszolgálati feladatok megoldása Panaszok, reklamációk kezeléseápr. 18.
-
hívásokat fogadhatsz, problémákat oldhatsz meg személyesen beérkező ügyfeleket fogadhatsz, kéréseiket adminisztrálod, megoldod fizetési kérelmeket rögzítesz, tájékoztatsz és megoldásokat kínálsz ügyfeleinknek változatos feladatok (adminisztráció, megállapodás készítés, reklamáció...ápr. 18.