-
Kelenföld vasútállomás M4 metróállomás - Budapest, Kelenföld vasútállomás, 1115
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatokBudapest M4 metróvonalhoz köthető közforgalmú aluljáróinak gépészeti, elektromos és biztonságtechnikai rendszereinek felügyelete, tűzbiztonsági felügyeleti rendszer üzemeltetése...
Ma 11:21 -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Épületfelügyeleti rendszerek (fűtés, hűtés, szellőztetés) kezelése
- Biztonságtechnikai rendszerek (riasztó, beléptető, kamerarendszer) felügyelete
- Tűzjelző és energiagazdálkodási rendszerek ellenőrzése
- Hibajelzések fogadása, rögzítése és nyomon követése az SLA és NMBS rendszerben
November 21.• Előre sorolva 17 órája -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Diszpécseri feladatok ellátása;
- Hibák menedzselése a hiba felvételétől a munkalap lezárásáig;
- Kapcsolattartás a megbízóval és a hibaelhárító szolgálat között;
- Hibabejelentő és karbantartó program kezelése;
- Feladatok kiadása a karbantartó szolgálat számára;
- Elvégzett karbantartási munkák dokumentálása;
November 05.• Előre sorolva november 29. -
Budapest
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Nyugdíjpénztár • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokfeladatkörébe tartozik a forgalomirányítással egyeztetett módon a hibák rangsorolása, ütemezése, annak érdekében, hogy a hiba- és zavarelhárítási tevékenység hatékony és gazdaságos legyen. Szakmai tanácsokkal, tapasztalataival segíti a hibaelhárító személyzetet a hibák behatárolásában, szükség...
Friss -
-
Ügyfélszolgálatos munkatárs
1033 Budapest, Mozaik utca 7.Br. 450e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Windows • Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfelek telefonos és írásos megkereséseinek kezelése, információnyújtás és tanácsadás
- dokumentáció és adminisztráció elvégzése a belső szabályzatoknak megfelelően
- a társaság ügyfélforgalmának a hatékony és színvonalas ellátása
- az ügyfélszolgálatra érkezők gyors, pontos és udvarias kiszolgálása
Tegnap 11:11 -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!