Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Budakalászon 3-5 év tapasztalattal

19 db találat
Szűrés
  • Kereskedelmi-project menedzser

    2233 Ecser, Rákóczi utca 58-62.
    - árajánlatok készítése - megrendelések összeállítása, kezelése - projectek nyomonkövetése - kapcsolattartás a társosztályokkal - nyilvántartások készítése - elszámolások készítése
    ápr. 15.
  • Join us as an Operations Service Coordinator in a diverse, successful, international tech unicorn and work with the world’s most loved consumer brands like Coca-Cola, Nestle, Unilever, P&G and Heineken! Responsibilities Own overall relationship with clients in scope, which includ...
    tegnap 21:45
  • bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)
    tegnap 15:25
  • Írásban és szóban kommunikálás az ügyfelekkel Ticketek monitorozása Információk eljuttatása a megfelelő departmenthez
    tegnap 14:30
  • If you like contact with customers, new challenges, sales are not scary for you - and you are looking for a place where you can develop and earn well from any place you choose (we work 100% REMOTELY!) - then we have an offer for you with a state-of-the-art virtual call center. Ou...
    ápr. 15.
  • Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ápr. 15.
  • Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ápr. 15.
  • Lakossági hívások indítása, kezelése Előre megadott kérdések alapján a beszélgetés lebonyolítása Otthoni munkavégzés Hétfőtől szombatig heti szinten 3-4 nap vállalása kötelező, heti min 20 munkaóra. Havi 12-15 nap vállalása kötelező
    ápr. 15.
  • Bejövő telefonhívásokat fogadsz. Telefonon egyeztetsz az Ügyfelünkkel, hogy minél pontosabb információval rendelkezz, és ennek megfelelően tudd megszervezni számára a segítséget. Kapcsolatot tartasz külföldi és hazai egészségügyi szolgáltatókkal, kórházakkal telefonon és e-mailen...
    ápr. 15.
  • Magyarország két legnagyobb távközlési szolgáltatójának projektjeihez keresünk új munkatársakat. 8 órás munkarendben sikeres betanulás után. A betanulás elméleti része a cég központjában fog történni. Ezt követően a gyakorlati oldal már online. Sikeres vizsga után lehetséges a Ho...
    ápr. 14.
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    ápr. 14.
  • Ügyfélszolgálati munkatárs

    Rugalmas - Budapest, Bács-Kiskun megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megye, Tolna megye
    Ügyfélszolgálati munkatársunkat keressük három műszakos munkarendbe, alapfokú német nyelvtudással. Ezen a projekten a betanítási időszakot követően, minden szükséges tudással felvértezve tudod majd segíteni a hazai autóipari szektor legvonzóbb munkáltatóját, ahol tudásoddal, sza...
    ápr. 14.
  • A JóSzaki az ország piacvezető szakemberkereső portálja. Szuper csapat vagyunk, sokat tanulhatsz és jó fizetést adunk, amivel elégedett leszel. Az egyik kiemelt projektre keresünk olyan customer / sales csapattagot, aki könnyen fel tud hívni egy idegen szakembert, képes vele átbe...
    ápr. 12.
  • Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    ápr. 12.
  • A Coca-Cola Magyarország Vevőszolgálatát felkereső partnerek, fogyasztók, és kollégák szakértő és udvarias kiszolgálása Megrendelések felvétele, a vállalat termékeinek proaktív ajánlása, és értékesítése a cég meglévő partnerei számára Problémamegoldás,...
    ápr. 11.
  • Call center munkatárs

    Országosan bárhonnan pályázható
    Az ügyfelek teljes körű és magas szintű tájékoztatása, kiszolgálása telefonon keresztül Az ügyfélkérés és ügyfélproblémák lehető legrövidebb időn belül történő megválaszolása Piackutatás elérhetőségeire Az ügyfélkapcsolatok erősítése bejövő hívások kezelése során Folyamatos kapcs...
    ápr. 05.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim