Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák egyetemi végzettséggel
368 db találat
Szűrés
-
A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...ápr. 12.
-
Kiváló ügyfélélmény A területéhez valamint hozzá tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Érték...tegnap 11:40
-
minőségi ügyfélkiszolgálás az elvárások/értékesítési eredmények és hatékony munkavégzés biztosítása napi feladatok hatékony megszervezése és koordinálása a kollégák munkájának folyamatos támogatása, ellenőrzése, teljesítménymutatók javítása munkatársak szakmai tudásának szinten t...tegnap 11:27
-
pályázat- és támogatáskezeléssel összefüggő, webes contact és call center (telefonon és emailen zajló ügyfélkiszolgálás) vezetői feladatainak ellátása; ügyfélkiszolgálási folyamatok teljes körű felügyelete; az ügyfélszolgálat eljárásrendjeinek kialakítása, felülvizsgálata, javasl...tegnap 10:55
-
Kapcsolattartás a partnerekkel és vevőkkel Adatrögzítés Szervízügyintézés Számlázástegnap 10:55
-
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...tegnap 10:28 -
KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára bankszámlacsomagokkal, pénzforgalmi- és befektetései termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára, a standard hiteltermékekr...tegnap 10:23
-
Bejövő telefonhívásokat fogadsz. Telefonon egyeztetsz az Ügyfelünkkel, hogy minél pontosabb információval rendelkezz, és ennek megfelelően tudd megszervezni számára a segítséget. Kapcsolatot tartasz külföldi és hazai egészségügyi szolgáltatókkal, kórházakkal telefonon és e-mailen...tegnap 10:15
-
Bejövő telefonhívásokat fogadsz. Telefonon egyeztetsz és az ügy lezárásáig folyamatosan kapcsolatban vagy az Ügyfelünkkel, hogy minél pontosabb információval rendelkezz, és ennek megfelelően tudd megszervezni számára a segítséget. Kapcsolatot tartasz külföldi és belföldi egészség...tegnap 10:10
-
Beantwortung von Kundenanfragen: Höflich, professionell und proaktiv auf E-Mails und OnlineNachrichten reagieren. Probleme lösen, Fragen beantworten und genaue Informationen über Produkte und Dienstleistungen bereitstellen. REPARATURANFRAGEN Reparaturanfragen genau erfassen im...tegnap 10:05
-
Szervizmunkákra érkező ügyfelek kiszolgálása Ügyfelekkel való kapcsolattartás, reklamációk kezelése Munkák nyilvántartása, munkákkal kapcsolatos egyeztetés a műhellyel Szerelőműhely gazdaságos üzemeltetése A gépkocsi javításával kapcsolatos árajánlatok készítése, prezentálása A j...tegnap 09:45
-
Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Kérdőívek lekérdezése Elégedettség kutatás Telefonos közvéleménykutatás Meglévő adatbázisokban szereplők telefonos felkeresése Adminisztrációs feladatok ellátása Munkaidő: Hétfőtől péntekig 10:00-18:00 között rugalmas munkab...tegnap 09:30
-
Kimenő és bejövő ügyfélhívások kezelése; A Társaság által nyújtott pénzügyi szolgáltatás (kölcsön) értékesítése, és az ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálati feladatok ellátása; TeleSales tevékenység (nincs hideg hívás); Ügyfélelégedettségi kampányokban való részvétel...tegnap 09:17
-
Panaszok hátterének feltárása; javaslattétel az ügyek kezelésére; panaszügyek megválaszolása írásban illetve szóban; kapcsolattartás a társaság más szervezeti egységeivel; az érvényben lévő szabályzatok, utasítások, leírások elsajátításategnap 09:16
-
Magyarország vezető esztétikai központja új kollégákat keres az ügyfélszolgálatára! Az ügyfélszolgálat - a mi élő kirakatunk. Gyere hozzánk dolgozni, ha szívesen válnál csapatunk lelkes tagjává. Feladatok: ügyfélfogadás páciens élmény növelés adatfelvétel számlázás MOSOLYGÁS MOSO...tegnap 08:20
-
B2B és B2G ügyfélkörben történő projektfejlesztésben aktív részvétel A társaságcsoport kiemelt jelentőségű és komplex projektjeihez illeszkedően potenciális stratégiai és együttműködési partnerségek felkutatása, további szükséges kompetenciák – belső és külső oldali – felderítése...tegnap 08:10
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...tegnap 08:00 -
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.tegnap 05:10
-
Vállalati rendszerünk működésének elsajátítása. Termékeink pontos ismerete. Meglévő és új partnereink telefonos gondozása (nem hideghívás!). Termékeink aktív bemutatása, az érdeklődés felkeltése és értékesítése telefonon keresztül. Vevői igények felmérése, részükre ajánlatok kész...tegnap 00:40
-
Gondoltál már arra, hogy a könyvelés és az ügyfélszolgálat milyen izgalmas kombináció lehet? Itt a lehetőség, hogy felfedezd! Ha ugyanúgy szeretsz emberekkel kommunikálni, mint a számokkal foglalkozni, csatlakozz hozzánk, és legyél a legjobb szakmai támogató a könyvelés világában...tegnap 00:35
-
Vevői kapcsolattartó mérnök (MatSol - minőségügyi területre)
Legyen az első 5 jelentkező között!NyíregyházaKözvetlen kapcsolattartás a kiemelt, stratégiailag fontos vevőkkel, kizárólag idegen nyelven (minőségi elvárások / kérdések / eltérések egyeztetése – napi kapcsolattartás): Vevői elvárásokhoz igazodó minőségfejlesztési tervek kidolgozásban való aktív részvétel, azok megvalósításá...tegnap 00:00