Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat állások, munkák, állásajánlatok

42 db találat
  • IT helpdesk agent

    Budapest, XII. kerület
    Maintain contact with call center managers and supervisors, providing technical support and advice. Help to successfully develop and test new software features, taking into account our clients viewpoint. Tutorials: training and consultancy for existing clients Supporting the...
  • Ügyfélszolgálati munkatárs rész- vagy teljes munkaidőben

    1117 Budapest
    vásárlók informálása, kérdések és panaszok kezelése (személyesen, e-mailen, telefonon) az Információs pultban vásárlási utalvány értékesítés, számlakészítés, adminisztráció vezetése az értékesítés kapcsán, valamint a bevásárlóközpont üzleteiből beérkező...
  • French Speaking Service Desk Representative (ES-3933)

    Budapest
    Handle end user calls and web queries Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group
  • Ügyfélszolgálati menedzser

    1134 Budapest, Rózsafa utca 13.
    bejövő telefonhívások fogadása, ügyfelekkel való kapcsolattartás regisztrációk rögzítése, dokumentációk vezetése belső kapcsolattartás és együttműködés a cég pénzügyi, marketing, sales és projektmenedzser csapatával rendezvények...
  • Collection Specialist (ES-3873)

    Budapest
    Being the first contact with the customers via phone and e-mail Ensure the timely and accurate recording of Accounts Receivables into the ledgers Make collection calls and liaise with internal and external client base to resolve queries as necessary and continuous follow-up...
  • Call Center asszisztens

    2220 Vecsés
    ügyfelek telefonon történő megkeresése és folyamatos kapcsolattartás.kimenő hívások kezdeményezése, valamint a hívások teljes körű adminisztratív ügyintézése.Meglévő ügyfelek felkeresése telefonon keresztül.Újonnan bevezetésre kerülő és már...
Új adatkezelési rendelkezések!

Fontos számunkra személyes adatai védelme, ezért szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy módosult a felhasználókra vonatkozó Adatkezelési Tájékoztató és a Munkáltatói Adatkezelési Tájékoztató , melyekben rögzítettük az újonnan bevezetésre kerülő chat beszélgetés és a hirdetői visszahívás kérés funkció adatkezelési feltételeit. Frissítettük továbbá az adatfeldolgozó partnerek listáját, amely új együttműködések révén a profession.hu szolgáltatásainak és működésének hatékonyságát kívánjuk növelni.