-
Operatív asszisztens
Hibrid • 1114 Budapest, Szent Gellért tér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Te tartod kézben a napi szervezést: meetingek, határidők, feladatok, adminisztráció
- Támogatod a csapat működését: belső kommunikáció, riportok, anyagok előkészítése
- Kezeled és életben tartod a Vivvy közösségi felületeit – Instagram, Facebook, sztorik, posztok
November 06.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- te leszel az, aki megválaszolja a beérkező e-maileket és telefonhívásokat - nálad landolnak a technikai vagy szervizes kérdések – te segítesz eligazodni mobilok, okoseszközök és háztartási gépek világában - te kezeled a reklamációkat és panaszokat, és igyekszel minden helyzetből a legjobbat...
November 03.• Előre sorolva november 27. -
Vevőszolgálati munkatárs
3516 Miskolc, Tégla utca 29.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon • Céges autó
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Külföldi és belföldi ügyfelekkel való aktív kapcsolattartás
- Marketing, kereskedelmi látátásmód, piackutatás
- A termékekkel kapcsolatban szakszerű információszolgáltatás
- Készletgazdálkodás, optimalizálás a gyártás felé
- Megrendelések kezelése
- Mini CRM folyamatos használata
- Reklamációk kezelése
November 14.• Előre sorolva november 26. -
Customer Care Manager (f/m/d)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokCustomer support and service Accelerating the development of email marketing among customers Coordinating and implementing customer and partner onboarding Quality assurance Preparing campaign results and creating evaluations, proactively deriving measures Regular communication with partners,...
November 27. -
Customer Service Manager (m/w/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Supporting customers via phone and email
- Helping customers navigate everything from investments and saving to account services
- Making sure customers get the most out of Nordnet's tools and features
- Sharing customer feedback internally to improve our products and services
November 03.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!