Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák angol nyelvtudással, 5-10 év tapasztalattal
36 db találat
Szűrés
-
A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...ápr. 12.
-
szállítmányozási megbízások teljes körű lebonyolítása a szállítmányok útjának nyomon követése, az esetlegesen felmerülő problémák hatékony és szakszerű kezelése minőségellenőrzés, reklamációkezelés kapcsolattartás ügyfelekkel kapcsolattartás a belföldi és nemzetközi kirendeltsége...tegnap 16:05
-
- Az ügyfékszolgálatot felkeresők tájékoztatása, kapcsolattartás - főleg az ügyfélszolgálati chat platformon -, esetenként telefonon keresztül való segítségnyújtás az ügyfeleknek, észrevételekre, panaszokra való reagálás - Az esetleges problémák és panaszok kezelése, gyors és hat...ápr. 18.
-
A vállalat vevőinek folyószámla kezelése, legyen az termékértékesítésből, szolgáltatásnyújtásból származó bevétel vagy kintlévőség, valamint a kimenő számlák elkészítése az ezekkel kapcsolatos pénzügyi/számviteli információk nyújtása a te feladatod lenne. Mi az, ami színesíti ezt...ápr. 18.
-
A vállalat vevőinek folyószámla kezelése, legyen az termékértékesítésből, szolgáltatásnyújtásból származó bevétel vagy kintlévőség, valamint a kimenő számlák elkészítése az ezekkel kapcsolatos pénzügyi/számviteli információk nyújtása a te feladatod lenne. Mi az, ami színesíti ezt...ápr. 18.
-
A vállalat vevőinek folyószámla kezelése, legyen az termékértékesítésből, szolgáltatásnyújtásból származó bevétel vagy kintlévőség, valamint a kimenő számlák elkészítése az ezekkel kapcsolatos pénzügyi/számviteli információk nyújtása a te feladatod lenne. Mi az, ami színesíti ezt...ápr. 18.
-
A földi utaskezelő munkakör során az utasfelvétel és beszállítás lebonyolítása, az útlevelek ellenőrzése és az utasok tájékoztatása lesz a fő feladatod! Természetesen mindezt megelőzi egy 1,5 hetes elméleti oktatás, ahol profi oktatóktól tanulod meg a munkakör minden csínyját-bín...ápr. 18.
-
Mi lesz a feladatod Ügyfélszolgálati munkatársként? Ügyfélszolgálati munkatársként többek között a repülőjegy értékesítés, poggyász – és egyéb szolgáltatások díjainak beszedése, utasok tájékoztatása, segítségnyújtás lesz a fő feladatod! Természetesen mindezt megelőzi egy 1,5 hete...ápr. 18.
-
központi beszerzések intézése adatszolgáltatás a csoport és társterületek, valamint a hatóságok felé irodaépületek üzemeltetése gépjárműflotta kezelése irodaszerek, mobiltelefonok beszerzése együttműködés a társosztályokkalápr. 17.
-
Vevőktől érkező megrendelések kezelése, feldolgozása, visszaigazolása, vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás Vevői igények egyeztetése, együttműködve a gyártástervezéssel Késztermékek kiszállításának megszerv...ápr. 17.
-
Kapcsolattartás a vevőkkel és a gyártástervezéssel Vevői megrendelések kezelése SAP rendszerben Szállítások koordinálása, számlázásápr. 17.
-
Külföldi ügyefelekkel való napi szintű kapcsolattartás telefonon / emailen keresztül német nyelven Kintlévőség kezelés Operatív illetve adminisztratív jellegű feladatok ellátása Problémamegoldásápr. 16.
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...ápr. 16.
-
Az ügyfelek termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos tájékoztatása telefonon és írásban, kizárólag bejövő hívások kezelése (nem kell értékesíteni!) Általános adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentum kezelés, nyilvántartások vezetése, levelezés Reklamációkkal kapcsolatos...ápr. 16.
-
Folyamatos kapcsolattartás a cég partnereivel és testvérvállalataival Vevői rendelések teljes körű koordinálása és nyomon követése Adminisztrációs feladatok ellátásaápr. 16.
-
frankofón páciensek fogadása, koordinálása a fogászaton tolmácsolás, fordítás a fogászati kezelések alkalmával együttműködés az orvos és asszisztens kollégákkal árajánlatírás számlázásápr. 16.
-
Providing top-notch customer service and solutions to our clients via phone, e-mail and live-chat; resolving their issues and concerns in a timely and efficient manner Information gathering, analytical troubleshooting and query research Ensuring customer satisfaction and buildin...ápr. 16.
-
Providing top-notch customer service and solutions to our clients via phone, e-mail and live-chat; resolving their issues and concerns in a timely and efficient manner Information gathering, analytical troubleshooting and query research Ensuring customer satisfaction and buildin...ápr. 16.
-
We are looking for someone with strong German and English language skills and with the willingness to learn. Your main tasks will be to deal with the inquiries of clients at Tax International Services Kft concerning VAT compliance matters. You will communicate with the clients mo...ápr. 16.
-
Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóHandle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 15. -
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 15.