Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
41 db találat
Szűrés
-
Részt veszel a napi front office ügyfélszolgálati munkában Segítséget nyújtasz az ügyintézőknek a problémák megoldásában Elkészíted az csapatod beosztását Nyomon követed a dolgozók szabadnapjának számát, amennyiben szükséges szabadságot rendelsz el Feladatod lesz az ügyfélszolgál...ma 15:05
-
Ügyfeleink a Pepita. hu és a Pepita. com webáruházak magyar és nemzetközi vásárlói, akik rendeléseikkel kapcsolatban fordulnak hozzánk segítségért. Fontos, hogy kéréseiket kiemelt figyelemmel kezeljük, ezért leendő munkatársunk feladata: Széleskörű információ- és segítségnyújtás...ma 14:45
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...ma 14:00
-
▪ Bejövő telefonhívások fogadása, ▪ egészségügyi ellátások megszervezése az egészségbiztosított ügyfelek igényei szerint, ▪ kapcsolattartás az ügyfelekkel és egészségügyi szolgáltatókkal, ▪ megszervezett ellátások dokumentálása, adminisztrálása a számítógépes rendszerben...ma 13:40
-
▪ Egészségügyi ellátások megszervezése az egészségbiztosított ügyfelek igényei szerint, ▪ kapcsolattartás az ügyfelekkel és egészségügyi szolgáltatókkal, ▪ megszervezett ellátások dokumentálása, adminisztrálása a számítógépes rendszerben.ma 12:05
-
▪ Bejövő telefonhívások fogadása, ▪ kapcsolattartás az ügyfelekkel és egészségügyi szolgáltatókkal, ▪ egészségbiztosítottak számára orvosi ellátás megszervezése, ▪ megszervezett ellátások dokumentálása, adminisztrálása a számítógépes rendszerben...ma 12:00
-
Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...ma 12:00
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás magyar és angol nyelven személyesen, telefonon, emailben Ügyfelekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Napi, heti, havi jelentések elkészítése Rendelések rögzítése, számlák egyeztetése Sales kollégákkal történő folyamatos együttműködés...ma 11:55
-
Személyesen történő bejelentések fogadása, reklamációk teljes körű ügyintézése Bejelentésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása Ügyfélbefizetések és POS terminál kezelése Ügyfelektől érkező megkeresések írásbeli megválaszolása Esetenként az ügyfelek beérkező hívásán...tegnap 16:50
-
Ügyfélkérdések kezelése telefonon, e-mailben vagy chaten A felmerülő problémák időben és hatékonyan történő megoldása Empatikus, megoldásorientált ügyféltámogatás Megkeresések és panaszok rögzítése, nyilvántartása Együttműködés más csapatokkal a lehető legjobb ügyfélélmény bizto...tegnap 16:35
-
Be- és kimenő csomagküldemények felügyelete, irányítása Vevők és vendégek fogadása és irányítása, külső vállalkozók belépésének ügyintézése Bejövő árut szállító autók sofőrjeinek fogadása és eligazítása, a kollégák tájékoztatása a beérkező szállítmányokról Kamerarendszer felvétel...tegnap 16:33
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...tegnap 16:28
-
Ügyfelek fogadása A szalonba betérő ügyfelek vásárlási céljainak megismerése Az ügyfél szalonon belüli irányítása Folyamatos kapcsolattartás a szerviz folyamat managerekkel, termékszakértőkkel, értékesítési vezetővel, értékesítőkkel, pénztárossal és az ügyfélkapcsolati munkatárss...tegnap 15:10
-
Vevői megrendelések pontos és precíz feldolgozása AXAPTA vállalatirányítási rendszerben, vevői reklamációk kezelése, árajánlatok készítése, tendereken való részvétel, gördülékeny együttműködés a társosztályokkal, értékesítés elősegítése, folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel és a...tegnap 15:00
-
Vevői rendelések telefonon történő felvétele és rögzítése az SAP vállalatirányítási rendszerbe; Vevői reklamációk hatékony kezelése (lejelentése, nyomon követése); Számlázási feladatok; Árajánlatok készítése; Kapcsolattartás a társosztályokkal; Ellenőrzési, riportálási feladatok...tegnap 11:45
-
- Árajánlatok készítése, pályázati anyagok összeállítását támogató adminisztratív tevékenységek - Telefonon, e-mailen keresztül ügyfélszolgálati feladatok ellátása - Ügyfelek kérdéseinek és kéréseinek kezelése, problémáik megoldása - A vezető értékesítők folyamatos, hatékony támo...tegnap 10:40
-
Az ügyfelek proaktív, telefonon történő megkeresése és a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak személyre szabott ajánlása Az ügyfelek igényeinek felmérése és felkeltése a Telekom szolgáltatásai iránt Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadásmárc. 27.
-
Kimenő hívások indítása és bejövő telefonok megválaszolása Információnyújtás a szolgáltatásokkal kapcsolatban Adminisztráció a belső rendszerben Társosztályokkal való kapcsolattartás Telefonos és email-es kapcsolattartás ügyfeleinkkelmárc. 27.
-
Magyarországi és kelet-európai vevők megrendeléseinek kezelése és nyomonkövetése meglévő vevői kapcsolatok ápolása, az igényeinek megértése és magas színvonalú kiszolgálása logisztikai szervezési feladatok és együttműködés a fuvarozókkal proaktív együttműködés a termeléstervezőkk...márc. 27.
-
Munkaidő: 80 % ügyfélkapcsolati feladatok + 20% értékesítés szerződésmódosítások, adatmódosítások kezelése szerződéssel kapcsolatos adminisztráció ügyfélszolgálati teendők elvégzése információnyújtás és adminisztratív problémák megoldása igényfelmérés, igényfelkeltés a termékeink...márc. 27.