Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák középiskolai végzettséggel, pályakezdőknek

35 db találat
Szűrés
  • A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...
    ápr. 12.
  • Transcosmos is an international leader in Business Process Outsourcing (BPO) services, including Customer Support services in German, French, Italian, Spanish, Portuguese, Polish and English. We employ over 50,000 staff worldwide and support amazing brands!  If like us, you are p...
    tegnap 16:14
  • teljeskörű hitelbírálat - áru- és személyi hitel ügyfél - dokumentumok vizsgálata szerződések finanszírozása ügyfél-kapcsolattartás telefonon, levélben és e-mailben
    tegnap 15:35
  • A repülőtéri utasok fogadása és tájékoztatása Az utasok regisztrálása különböző légitársasági rendszerekbe Catering folyamatos ellenőrzése, feltöltése
    ápr. 23.
  • Fogadja és informálja az ügyfeleket A munkakörébe tartozó lakásügyekben a szerződéseket, az iratokat, az előterjesztéseket és a döntési javaslatokat elkészíti A lakásügyekkel kapcsolatosan érkezett bejelentésekre adandó válaszlevél tervezeteket elkészíti Közreműködik a lakásgazdá...
    ápr. 23.
  • központi beszerzések intézése adatszolgáltatás a csoport és társterületek, valamint a hatóságok felé irodaépületek üzemeltetése gépjárműflotta kezelése irodaszerek, mobiltelefonok beszerzése együttműködés a társosztályokkal
    ápr. 23.
  • Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése; Kimenő hívások indítása; A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása; Bank...
    ápr. 23.
  • ügyfélszolgálatra beérkező e-mailek és live chat üzenetek fogadása és megválaszolása, beérkező problémák megoldása, panaszkezelés, ügyfelek azonosítása és tájékoztatása, napi ügyfélszolgálati riportok készítése, számlákhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása...
    ápr. 23.
  • Külföldi ügyefelekkel való napi szintű kapcsolattartás telefonon / emailen keresztül német nyelven Kintlévőség kezelés Operatív illetve adminisztratív jellegű feladatok ellátása Problémamegoldás
    ápr. 22.
  • Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...
    ápr. 22.
  •   Útlevél, vízum, jegy és poggyász ellenőrzés, hogy az utasításoknak, rendeleteknek megfelelő repülés valósuljon meg Poggyászkezelés a biztonságos repülés, a poggyászok célállomásra jutása és rendellenesség esetén a könnyebb megkeresés céljából Utasok jegykezelése és beszállítása...
    ápr. 22.
  • Az ügyfelek termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos tájékoztatása telefonon és írásban, kizárólag bejövő hívások kezelése (nem kell értékesíteni!) Általános adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentum kezelés, nyilvántartások vezetése, levelezés Reklamációkkal kapcsolatos...
    ápr. 22.
  • A repülőgép közvetlen kiszolgálásának koordinálása, munkafolyamatok összehangolása A repülőgépek súlyponti helyzetének, rakodásának megtervezése Járatdokumentációk kezelése és készítése Repülőgép-hátratolási és -hajtóműindítási műveletek koordinálása Folyamatos kapcsolattartás a...
    ápr. 22.
  • Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ápr. 21.
  • Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ápr. 21.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim